شروع خرید تضمینی محصول خرمای شادگان

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، کمال روشن نیا در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به معین قیمت خرید خرمای کشاورزان در سال 97، اظهار کرد: سال جاری هر کیلوگرم خرمای استعمران درجه با قیمت دو هزار و 900 تومان است از کشاورزان شادگانی خریداری می گردد.

شروع خرید تضمینی محصول خرمای شادگان

وی اضافه نمود: همه ساله برداشت این محصول صادراتی در شادگان از نیمه دوم شهریورماه شروع می گردد و از چند روز گذشته مقدمات خرید با تحویل صندوق به نخلداران شروع گردیده است.

رئیس اداره تعاون روستایی شادگان اضافه نمود: قیمت تمام گردیده هر کیلوگرم خرمای استعمران دو هزار و 900 تومان است که 300 تومان هم بابت هزینه خرید جعبه چوبی از کشاورز اضافه خواهد شد.

وی توضیح داد: همچنین قیمت تمام گردیده هر کیلو خرمای درجه دو، دو هزار و 450 تومان و قیمت هر کیلو خرمای درجه سه، دو هزار و 100 تومان که در مرکز خرید آبشار این شهرستان انجام خواهد گرفت.

روشن نیا در سرانجام گفت: این خرید محصول خرما در شهرستان شادگان با توجه به وضعیت حاد پیش آمده برای کشاورزان و برای حمایت از آنها انجام گردیده است.

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، سال جاری به علت شوری بیش از حد و کمبود و نبود آب، کیفیت و کمیت خرمای شادگان با کاهش فراوان روبرو گردیده است و نخلداران شادگانی با مشکل روبرو گردیده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شروع خرید تضمینی محصول خرمای شادگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع خرید تضمینی محصول خرمای شادگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید