اعتراض آلمانی ها به محدودیت های کرونایی در خیابان های برلین

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، ده ها هزار تن از مخالفان قرنطینه و محدودیت های کرونایی با لغو ممنوعیت پلیس به خیابان های پایتخت آلمان آمدند.

اعتراض آلمانی ها به محدودیت های کرونایی در خیابان های برلین

پس از برداشته شدن ممنوعیت تظاهرات توسط یک دادگاه دولتی در برلین، اعتراضی علیه محدودیت های کرونا در این شهر برگزار گردید.

یک سخنگوی دادگاه گفت که اجازه حضور در این اعتراض، که انتظار می رود با حضور بیش از 22 هزار و 500 نفر نفر روز شنبه برگزار گردد، تحت شرایط خاصی خواهد بود.

بعضی اعتراض نمایندگان از تظاهرنمایندگان خواسته بودند بدون توجه به اینکه تظاهرات اجازه برگزاری داشته باشد یا خیر، آخر هفته به برلین سفر نمایند.

دادگاه در تصمیم خود گفت که سازمان دهندگان اعتراض، اقدامات احتیاطی کافی برای تظاهرات روز شنبه انجام داده و 100 تیم تشنج زدایی به این منظور آماده شده اند.

دادگاه افزود که در درخواست سازمان دهندگان تظاهرات، شاهدی مبنی بر آنکه آن ها به الزامات فاصله گذاری اجتماعی بی اعتنایی عمدی خواهند کرد، وجود ندارد.

پوشیدن ماسک در دستورالعمل قاضی برای اعتراض، نیامده بود.

پلیس برلین اوایل این هفته با ارجاع به نگرانی های بهداشتی، ممنوعیت اعتراض را گفت.

آماده باش پلیس برلین برای درگیری های احتمالی

پلیس برلین برای درگیری های احتمالی در جریان اعتراضات پیش رو آماده شده است. در روزهای اخیر، بعضی مخالفان محدودیت های ویروس کرونا به دنبال نمایندگان خود در شبکه های اجتماعی از سراسر اروپا فراخوان داده اند که به آن ها در اعتراضات برلین ملحق شوند، بعضی از آن ها حتی تشویق به خشونت نموده اند.

بنا بر اعلام پلیس، حدود 3 هزار مأمور، شامل نیروهای کمکی از دیگر نقاط آلمان، در خیابان های برلین گشت زنی خواهند کرد و در صورت لزوم از ماشین های آب پاش نیز استفاده خواهد شد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "اعتراض آلمانی ها به محدودیت های کرونایی در خیابان های برلین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض آلمانی ها به محدودیت های کرونایی در خیابان های برلین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید