ایاناپای فاماگوستا ، گردشگری همراه با افزایش انرژی

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، روستای سرخ که یک منطقه بسیار وسیعی می باشد به ایاناپا معروف شده است،ضض موقعیت جغرافیایی ایاناپا به این صورت است که در شرق قبرس و در نزدیکی دماغه کرگو و دقیقا در جنوب فاماگوستا واقع شده است. دلیل نامگذاری روستای سرخ به دلیل سرخ رنگ بودن خاک این منطقه می باشد. ایاناپا امکاناتی نظیر ایستگاه پلیس، ایستگاه رادیویی، دبیرستان، چند کلیسا و یک موزه را دارا می باشد در حقیقت، ایاناپا سرگرمی گاهی می باشد که به منطقه مسکونی تبدیل شده و دارای کافه، رستوران، فروشگاه، سواحل شنی زیبا و سایر سرگرمیات گوناگون است. یک عبادتگاه که از قرن چهاردهم به جای مانده، به عنوان تنها بنای باستانی مجذوب نماینده و مهم ایاپانا شناخته شده است. گردشگرانی که به این منطقه سفر می نمایند، می توانند از غارهای دریایی و پارک جنگلی ملی تماشا بفرمایند و در مسیرهای خاصی دوچرخه سواری نمایند. در سفر به قبرس باخبرنگاران همراه باشید و بازدید از جاهای تماشای قبرس، جاذبه های گردشگری قبرس و مقاصد گردشگری قبرس.

ایاناپای فاماگوستا ، گردشگری همراه با افزایش انرژی

ایاناپا

ایاناپا یکی از بهتری جاهای تماشای قبرس، جاذبه های جهانگردی قبرس و مقاصد جهانگردی قبرس می باشد که در سفر به قبرس به این روستای سرخ هم سری بزنید. این مکان تفریحی دارای جو و فضای مختلفی در ماه های متفاوت سال می باشد. مثلاً در ماه ژانویه، به علت ابری بودن هوا و این که جهانگرد زیادی حضور ندارد، بیشتر خیابان های جهانگردی شهر که زیاد هم نیستند، مسدود می باشند و همین طور در فوریه که نزدیک فصل تابستان است کاسبان، خود را مهیای این فصل می نمایند و در ماه مارس که کم کم هوا گرم می گردد، تعدادی از مکان ها به تدریج شروع به بازگشایی می نمایند. جاذبه های جهانگردی این منطقه که مورد استقبال قرار گرفته است شامل پارک مجسمه ها، دماغه گرکو، صومعه ایاناپا، غارهای دریایی، ساحل نیسی، موزه Thalassa ، ساحل گرشین می باشد. شروع فصل جهانگردی ماه آوریل است که در این هنگام گروه اول کارگران به طرف ایاناپا حرکت می نمایند.ضمن اینکه افرادی که در پی هیجان هستند و جهانگردانی که به ورزش بانجی جامپینگ علاقه دارند می توانند در این منطقه به این ورزش بپردازند.

روش های رفت و آمد در ایاناپا

نحوه رفت و آمد بدین گونه است که جهانگردان به منظور بازدید از ایاناپا، ابتدا باید از طریق هوایی در فرودگاه لارناکا واقع در جزیره قبرس حاضر شوند و از آنجا از طریق تاکسی و پس از گذراندن مسیری 35 تا 45 دقیقه ای وارد ایاناپا شوند هنگامی که به فرودگاه رسیدید، از اتوبوس های با شماره 417، 418، 419، 425 و 429 بهره ببرید و از مسئولین آن ها تقاضا کنید تا شما را در ایستگاه مرکزی پلیس پیاده نمایند تا وارد مرکز لارناکا شوید. اتوبوسی که مسیر لارناکا به طرف ایاناپا را طی می نماید اتوبوس شماره 711 است که به علت توقف در روستاهای بین راهی، زمان سفر با آن طولانی شده و حدود یک ساعت و 45 دقیقه می گردد که پیشنهاد می کنیم از این اتوبوس استفاده نکنید. البته اگر برای شما صرف هزینه پایین مهم است، می توانید از اتوبوس 711 بهره ببرید زیرا بهای یک مسیر، 5/2 یورو می باشد. اتوبوس هایی که فاصله بین شهرهای لارناکا تا ایاناپا را در عرض 40 تا 45 دقیقه طی می نمایند، نیز وجود دارد که قیمت بلیت تک نفره آن 4 یورو، یک روزه 7 یورو و هفت روزه 33 یورو است. اگر در پی صرف هزینه کمتری برای رفت و آمد هستید، می توانید از طریق فروگاه پافوس vh که تقریباً 2 ساعت تا ایاناپا فاصله دارد، اقدام کنید. در صورتی که در مقاطع دانشگاهی تحصیل می کنید و دارای مدرک شناسایی معتبر هستید، می توانید از تخفیف 50 درصدی بهره مند شوید. البته گفتنی است فقط کارت های دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه های قبرس برای این تخفیف دارای اعتبار هستند. به علت اینکه ایاناپا منطقه بزرگی نیست، شما می توانید در آن پیاده روی و گشت و گذار کنید و با قسمت های مختلف آن آشنا شوید در صورت تمایل به دوچرخه سواری، به آسانی امکان کرایه این وسیله نقلیه وجود دارد بعلاوه می توانید با صرف هزینه کم، از تاکسی بهره ببرید چون کرایه کمتری نسبت به شهرهای اروپایی دیگر صرف خواهید کرد به شرط اینکه قبل از حرکت از فعال کردن تاکسی متر از طریق راننده اطمینان حاصل کنید. هم چنین می توانید اتومبیل کرایه کنید اما پیشنهاد می گردد از انجام این کار صرف نظر کنید زیرا ترافیک زیادی ایجاد می نماید. در سفر به قبرس از جاهای تماشای قبرس، جاذبه های جهانگردی قبرس و مقاصد جهانگردی قبرس تماشا کنید و نهایت لذت را ببرید.

منبع: همگردی

به "ایاناپای فاماگوستا ، گردشگری همراه با افزایش انرژی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایاناپای فاماگوستا ، گردشگری همراه با افزایش انرژی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید