ایران خودرو و سایپا به برندگان فیلم فجر فقط یک شماره نامه داده اند

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، مجید صالحی که در جشنواره فیلم فجر به عنوان برترین بازیگر نقش اول انتخاب شد، اعلام نموده است این جایزه هنوز به او تحویل داده نشده. خبرنگاران موضوع را پیگیری نموده است.

ایران خودرو و سایپا به برندگان فیلم فجر فقط یک شماره نامه داده اند

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، مجید صالحی در جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم شماره ده ساخته مجید زرگرنژاد، سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد. اما جایزه نقدی که یک دستگاه خودرو بوده است، با گذشت دو ماه هنوز به او تحویل داده نشده است.

صالحی البته در همان مراسم بیان کرد که جایزه اش را به مردم زلزله زده خوی تقدیم می نماید. قرار بود که این جایزه به وسیله هادی حجازی فر که در آن موقع برای یاری رسانی به وبلاگ دانلود شریفانش در خوی بوده، به مردم این شهر برسد که حالا صالحی در صفحه شخصی اش اعلام نموده این جایزه هنوز به او داده نشده و نوشته: ای کاش این کار در شب عید انجام می شد تا یاری کوچک و ناچیزی می شد برای بچه ها نازنین خوی

برای پیگیری علت این اتفاق با دفتر جشنواره فجر و سیمون سیمونیان، مدیر دبیرخانه این جشنواره، تماس گرفتیم. او بیان کرد: سازمان سینمایی تمام کارها را انجام داده و برگه معرفی برندگان به دو کارخانه ایران خودرو و سایپا را تحویل برندگان داده است. اما این دو کارخانه هنوز خودروها را تحویل نداده اند.

یکی دیگر از برندگان جوایز جشنواره فیلم فجر هم که نخواست نامش ذکر گردد، به وبلاگ دانلود شریف شرح داد که روز 27 اسفند معرفی نامه ای از طرف دبیرخانه جشنواره فیلم فجر دریافت نموده و این نامه را به دبیرخانه سایپا تحویل داده است. او یک شماره نامه دریافت نموده و به او گفته شده با او تماس گرفته خواهد شد که هنوز تماسی از سوی سایپا نداشته است.

طی تماسی که با ایران خودرو و سایپا داشتیم، پیروز به دریافت پاسخ نشدیم که البته چنانچه پاسخی داشته باشند، آن را درج خواهیم کرد.

  • واکنش تند برترین بازیگر مرد جشنواره | هنوز جایزه ام را نداده اند ...

مجید صالحی بعد از سال ها فعالیت بازیگری و بازی در فیلم های کمدی و چند فیلم غیرکمدی، سال جاری برای اولین بار جایزه برترین بازیگر نقش اول مرد را از چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ایران خودرو و سایپا به برندگان فیلم فجر فقط یک شماره نامه داده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران خودرو و سایپا به برندگان فیلم فجر فقط یک شماره نامه داده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید