برترین مدل شلوار جین زنانه و مردانه بر اساس ترند رنگ جین 2024

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، یک شلوار جین عالی یک آیتم جادویی در کمد لباس شما است. هیچ لباس دیگری به این میزان سازگار، بادوام یا ضروری نیست. برترین مدل شلوار جین، شلواری است که از نظر کیفیت قابل اعتماد بوده و یک لباس چندکاره به شمار میرود.

برترین مدل شلوار جین زنانه و مردانه بر اساس ترند رنگ جین 2024

شناخته شده ترین مدل جین که همه ما می شناسیم، شلوار جین آبی نیلی است که به ترتیب به وسیله Jacob Davis و Levi Strauss، خیاط و مالک شرکت نساجی، در سال 1873 میلادی ثبت شده است. این مدل امروزه، یکی از آیتم های اصلی هر کمد لباسی است. اما در سال نو، پس از شوق الهام گرفته از استایل y2k پیرامون جین قهوه ای که در سال 2023 مد شد، خاکستری، رنگ جین سال 2024 شد. شلوار جین خاکستری انواع شلوار جین کلاسیک آبی و مشکی را کنار زده و به ترند سال نو تبدیل شده است.

برای پیداکردن شلوار جین مناسب دقت کنید که شلوار جین شما باید کاملا سایز شما باشد، احساس راحتی به شما بدهد، در برابر سایش و شست وشوی مکرر مقاوم باشد و برترین استایل ممکن با شلوار جین را به شما دهد تا بتوانید به برترین شکل در هر جایی ظاهر شوید.

برترین مدل شلوار جین مردانه

شلوار جین آبی تیره که در کمد لباس شما آویزان شده، عالی است اما مدل های نو از شلوار جین وجود دارد که بهتر است برای سال نو بپوشید.

شلوار جین احتمالا یکی از مهم ترین سرمایه گذاری هایی است که در پوشاک می کنید. زیرا می توانید آن ها را در محل کار، مهمانی ها یا حتی پیاده روی های خود به پا کنید. این ویژگی منحصربه فرد شلوار جین است که در هر موقعیتی می توان آن را پوشید و با آیتم های متنوع ست کرد.

ما در ادامه 4 مدل از برترین مدل شلوار لی مردانه را آنالیز می کنیم تا به شما در خرید شلوار لی مردانه یاری کنیم.

یکی از برترین انواع شلوار جین مردانه جک اند جونز است که ما خرید آن را به شما پیشنهاد می کنیم.

شلوار جین راسته مردانه

این مدل شلوار جین برای مردانی مناسب است که به سبک کلاسیک علاقه دارند. شلوار جین راسته معمولا راحت و برای پوشیدن روزمره مناسب است. به علت آنکه رنگ خاکستری یک رنگ خنثی است، می توان آن را با هر رنگی هماهنگ کرد. شما می توانید یک شلوار جین خاکستری را با یک پیراهن آبی روشن ست کنید. این استایل یک ترکیب مینیمال و در عین حال راحت به شما می بخشد. شلوار خاکستری تیره رنگ یا همان ذغالی را می توانید برای موقعیت های رسمی تر و شلوار جین خاکستری روشن را برای موقعیت های معمول و روزمره بهره ببرید.

شلوار جین اسکینی فیت مردانه

اگر در پی شلوار جین مردانه ای هستید که فرم ران ها و ساق پاهای شما را به خوبی نشان دهد پس شلوار جین اسکینی، همان چیزی است که در پی آن هستید.

شلوار جین tapered مردانه

شلوار جین مدل tapered برای پسرهای عضلانی با ران های درشت تر مناسب است، شلوار جین مخروطی در قسمت بالا گشادتر و در پایین کشیده تر است. یک هودی سفید و کفش کتانی سفید مردانه همراه با شلوار جین مدل tapered، یک استایل بی نقص به شما می دهد. این استایل را امتحان کنید!

شلوار جین بگ مردانه

اگر از هواداران استایل کژوال هستید، شلوار جین بگ برترین گزینه برای استفاده روزمره و موقعیت های غیررسمی است. دمپا شلوار جین بگ گشاد است و شما می توانید آن را با انواع هودی یا لباس های گشاد ست کنید.

برترین مدل شلوار جین زنانه

بسیاری از طراحان و خانه های مد ترند مد شلوار جین را در کت واک های هفته مد بهار 2024 میلادی آنالیز و ثابت کردند که شلوار جین خاکستری ترند نوی است که می توان آن را با همه چیز پوشید.

اگر قصد خرید شلوار جین زنانه را دارید، ما در این بخش 7 مدل از برترین مدل شلوار لی زنانه را آنالیز می کنیم.

شلوار جین بوت کات زنانه

اگر در پی یک شلوار جین برای استایل کلاسیک خود هستید، ما شلوار جین بوت کات را به شما پیشنهاد می کنیم. این شلوار در قسمت مچ پا، کمی گشادتر و گاهی در برخی مدل ها در قسمت جلوی آن دارای برش است.

شلوار جین مام فیت زنانه

شلوار مام فیت زنانه دارای فاق بلند است. معمولا به طور راسته فراوری می گردد اما در مدل های اسکینی هم وجود دارد. شلوار جین مام فیت برخلاف شلوار جین مام استایل در قسمت مچ پا باریک نمی گردد. این مدل شلوار جین از جنس پارچه های مختلفی از جمله پارچه کشی وجود دارد.

شلوار جین کارگو زنانه

شلوار کارگو همان شلوار شش جیب معروف است. این مدل شلوار اغلب بسیار مقاوم هستند. شلوار جین کارگو زنانه این امکان را به شما می دهد که انواع استایل کژوال را با آن ایجاد کنید و از راحتی و زیبایی آن در کنار هم بهره ببرید. شلوار کارگو را می توانید با انواع کت، ژاکت و پلیور و حتی تاپ و کراپ زنانه به تن کنید.

شلوار جین اسکینی زنانه

شلوار جین اسکینی زنانه در قسمت باسن، ران و مچ پا، حالت تنگ و چسبان دارد. اگر در پی یک استایل به روز و مدرن برای خود هستید، ما شلوار جین اسکینی زنانه را به شما پیشنهاد می کنیم. این مدل شلوار جین بسیار پرطرفدار و با قیمت مناسب هستند .

شلوار جین راسته زنانه

شلوار جین راسته زنانه از آن مدل شلوارهای جینی است که از قدیم در کمد لباس هر خانمی یافت می گردد. شلوار جین راسته یک آیتم همه کاره و همیشگی برای شما است که هیچ گاه از مد نمی افتد و دل شما را نمی زند.

شلوار جین بگ زنانه

شلوار جین بگ گشاد و دارای فاق بلند است. انواع مختلفی شامل شلوار بگ واید، قد 90 و شلوار جین نیم بگ زنانه دارد. اگر در پی شلواری هستید که کمر شما را باریکتر نشان دهد و پاهای لاغرتان را بپوشاند، بهتر است شلوار جین بگ را انتخاب کنید.

شلوار جین مام استایل زنانه

شلوار جین مام استایل زنانه بسیار محبوب و پرکاربرد است. این مدل شلوار جین دارای کمر بلند و در قسمت باسن و ران ها، گشادتر و آزاد است و در قسمت مچ پا تنگ تر می گردد. اگر یک شلوار جین همه کاره و در عین حال راحت برای موقعیت های مختلف از مهمانی ها و دورهمی های محبت آمیز گرفته تا مسافرت و سرگرمی هستید، قطعا یکی از گزینه های پیش روی شما شلوار جیم مام استایل خواهد بود.

منابع: vogue, GQ-magazine

منبع: دیجیکالا مگ

به "برترین مدل شلوار جین زنانه و مردانه بر اساس ترند رنگ جین 2024" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مدل شلوار جین زنانه و مردانه بر اساس ترند رنگ جین 2024"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید