تلاش پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد با امباپه؛ ستاره فرانسوی خواهان انتقال به رئال مادرید

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، خبرگزاری خبرنگاران- مذاکرات امباپه و پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد از سر گرفته شده است.

تلاش پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد با امباپه؛ ستاره فرانسوی خواهان انتقال به رئال مادرید

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، با اینکه به احتمال زیاد کیلیان امباپه در فصل بعد به صورت آزاد به رئال مادرید بپیوندد، اما سران پاری سن ژرمن همچنان تلاش می کنند تا از رخ دادن چنین اتفاقی جلوگیری کنند و ستاره فرانسوی را در پاریس نگه دارند. به نقل از اکیپ، مذاکرات بین کیلیان ام باپه و پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد اخیرا از سر گرفته شده است. البته در حال حاضر هیچ پیشرفتی بین آن ها وجود ندارد و همچنان تمایل ام باپه به جدایی از پاری سن ژرمن است. با این حال بعید است که قبل از ماه مارس (اواخر اسفند 1400) بین کیلیان ام باپه و رئال مادرید مذاکراتی صورت بگیرد.

با توجه به قرعه سفیدپوشان مادریدی، سران این تیم استراتژی خود در خصوص جذب ام باپه را تغییر داده اند. سران رئال مادرید قصد دارند بعد از تقابل تیمشان مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان برای جذب کیلیان ام باپه تلاش خواهند کرد. به نقل از آ اس، روز گذشته قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان انجام شد و طی آن رئال مادرید طبق قرعه باید مقابل پاری سن ژرمن قرار بگیرد. این اتفاق نه تنها به مذاق سران رئال مادرید خوش نیامده بلکه در برنامه های آنها در جابجایی نیز تاثیر گذاشته است.

هدف اصلی جابجایی رئال مادرید در تابستان جاری کیلیان ام باپه است که قراردادش با پاری سن ژرمن در تابستان به سرانجام می رسد و سران رئال مادرید تصمیم داشتند به محض این که مهاجم فرانسوی برای مذاکره با سایر باشگاه ها حاضر می شد، برای جذب این بازیکن اقدام کنند. طبق این برنامه رئالی ها می توانستند از اول ژانویه با ام باپه مذاکره کنند اما با قرعه آنها در لیگ قهرمانان، در صورتی که رئالی ها با ام باپه مذاکره می کردند، این امکان وجود داشت که ام باپه در حالی مقابل رئال قرار بگیرد که قبول کرده سال آینده به رئال مادرید بیاید.

همین موضوع باعث می شد حدس هایی در خصوص کم کاری ام باپه مقابل تیم آینده اش به وجود بیاید و سران رئال احساس می کنند به وجود آمدن این سناریو اتفاق درستی نیست. به همین علت سران مادریدی قصد دارند با احترام گذاشتن به پاری سن ژرمن تا بعد از دیدار مرحله برگشت مقابل این تیم که در تاریخ 7 مارس برگزار می شود، صبر کرده و بعد برای جذب ام باپه اقدام کنند. به نظر می رسد ام باپه تصمیمش را مبنی بر تمدید نکردن با پاری سن ژرمن و پیوستن به رئال مادرید گرفته است و سران رئال از این موضوع اطمینان دارند و به همین علت می خواهند در حرکتی هوشمندانه به باشگاه حریفشان در لیگ قهرمانان احترام بگذارند.

پس از سرانجام قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مشخص شد که رئال مادرید باید مقابل پاری سن ژرمن صف آرایی کند. تونی کروس، هافبک 31 ساله رئال مادرید که پیش از این بارها مقابل پاریسی ها به میدان رفته، در خصوص قرعه تیمش می گوید: به نظرم این سخت ترین قرعه ای است که می توانستیم داشته باشیم؛ اما هر چه که باشد، ما رئال مادرید هستیم. ما همیشه بی صبرانه منتظر چنین بازی هایی هستیم و برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی، سرشار از اعتماد به نفس هستیم.

سرخیو راموس در واکنش به نتایج قرعه کشی و صف آرایی با پیراهن پاری سن ژرمن مقابل باشگاه سابق اش صحبت کرد: خیلی دوست داشتم که با تیم دیگری روبرو شویم. می دانید که چقدر عاشق مادرید و هوادارانش هستم، این احساس هرگز تغییر نخواهد کرد. اما باید با شرایط فعلی رو به رو شویم: من در پاری سن ژرمن هستم و خودم را برای دفاع کردن از تیم آماده می کنم. هر چیزی که در توان داشته باشم را برای کمک به صعود تیم به کار خواهم گرفت.

در خصوص جدایی احتمالی کیلیان ام باپه از باشگاه: همیشه بهترین ها را در تیمم می خواهم و ام باپه هم یکی از آن ها است. امیدوارم او برای سال ها در اینجا بماند.

در سرانجام، راموس از زمان احتمالی بازگشتش به میادین گفت: اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، در سرانجام این هفته می توانم به ترکیب تیم اضافه شوم. با جدیت تمام تمرین می کنم که هر چه سریع تر به ترکیب تیم برگردم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تلاش پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد با امباپه؛ ستاره فرانسوی خواهان انتقال به رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد با امباپه؛ ستاره فرانسوی خواهان انتقال به رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید