جبلی: با هوش مصنوعی فراوری فیلم وارد مرحله جدیدی می گردد

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما با حضور در استودیوی نوین و واقعیت مجازی مستقر در ساختمان سیما در جریان فراوری محتوا برای فیلم و سریال و پویانمایی در فضای واقعیت مجازی نهاده شد.

جبلی: با هوش مصنوعی فراوری فیلم وارد مرحله جدیدی می گردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، جبلی در جریان این بازدید گفت: صداوسیما برای فراوری محتوای فاخر احتیاج به استفاده از فناوری های نوین دارد که بخشی از این فناوری با بهره گیری از هوش مصنوعی و واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی مهیا می گردد.

وی اظهار داشت: فناوری های نوین در حوزه تصویر سهم مهمی در کاهش هزینه ها دارند. هیچ دستگاه فراوری محتوایی نمی تواند متناسب با هزینه فراوری پیش برود و برای همراهی و همگامی با تحولات فرهنگی باید از فناوری های روز برای کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری در فراوری استفاده کرد.

رئیس صداوسیما با اشاره به اهمیت استفاده از فناوری های نوین و هوش مصنوعی در فراوری سریال های فاخر نیز اظهار کرد: استفاده از نرم افزار ها و فناوری هایی که منجر به کاهش هزینه فراوری، صرفه جویی در زمان و بالا رفتن کیفیت فراوری می گردد برای ما اهمیت دارد و کوشش می کنیم زمینه را برای استفاده از این فناوری ها در رسانه ملی فراهم کنیم.

جبلی در انتها ابراز امیدواری کرد که با همراهی مرکز فنی فراوری سیما و با بهره بردن از ویژگی های هوش مصنوعی و واقعیت افزوده، فراوریات فیلم و سریال ها وارد مرحله جدیدی گردد.

منبع: فرارو

به "جبلی: با هوش مصنوعی فراوری فیلم وارد مرحله جدیدی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جبلی: با هوش مصنوعی فراوری فیلم وارد مرحله جدیدی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید