خبرنگاران 1800میلیارد تومان پروژه در شهرجدید هشتگرد به اشتراک گذاشته شد

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، کرج - خبرنگاران - مدیرعامل شهرجدید هشتگرد استان البرز اظهار داشت که یک هزار و 800 میلیارد تومان پروژه تجاری ، فرهنگی ، ورزشی و عمرانی در این شهر به اشتراک گذاشته شد.

خبرنگاران 1800میلیارد تومان پروژه در شهرجدید هشتگرد به اشتراک گذاشته شد

مسعود حق لطفی روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار وبلاگ دانلود شریف گفت: مناقصه این پروژه ها به تازگی اجرا شده و به زودی با گگردده شدن پاکت ها ، شرکای مالی شرکت عمران شهر جدید هشتگرد معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: پروژه های متعددی در زمینه های تجاری ، مالی ، فرهنگی ، ورزشی و عمرانی در شهرجدید هشتگرد تعریف شده که با مشارکت بخش خصوصی این پروژه ها ساخته و راه اندازی می گردد.

حق لطفی بیان داشت: اجرای این پروژه ها تحولی اساسی در تامین امکانات رفاهی و مالی برای ساکنان شهرجدید هشتگرد به وجود می آورد و اسکان مردم را دراین شهر سرعت می بخشد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد اضافه کرد: اکنون پروژه های متعددی برای تامین زیرساخت ها در شهرجدید هشتگرد در حال اجرا است و کوشش ها بر تامین نیازهای زیر ساختی معطوف شده است.

وی با بیان اینکه در این روزها استقبال مردم از سکونت در شهرجدید هشتگرد بیشتر شده است، گفت: تمام دستگاه های اجرایی امکانات خود را برای تامین آب ، برق ، گاز ، تلفن ، فضای آموزشی ، مراکز درمانی و بیمارستانی متمرکز نموده و طرح ها و پروژه ها با سرعت در حال اجرا است.

وی بیان داشت : همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر سال جاری عملیات اجرایی تعداد زیادی پروژه عمرانی و زیر ساختی در شهرجدید هشتگرد شروع می گردد که ساخت ایستگاه متروی شرکت ماموت ، ایستگاه مادر آتش نشانی با هشت دستگاه خودرو سنگین امدادی ، ساخت 2 استادیوم چند منظوره و 2 پارک عظیم از جمله این پروژه ها است .

حق لطفی اضافه کرد: برای اجرای بخشی ازاین پروژه ها 170 میلیارد تومان اعتبار تعیین و تخصیص یافته است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت : ساخت ایستگاه متروی ماموت این امکان را به وجود می آورد تا جمعیت زیادی از ساکنان شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد بتوانند از قطار شهری برای تردد بین غرب استان البرز با کلانشهرهای کرج و تهران استفاده نمایند.

رییس هیات مدیره شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد از شروع تجهیز کارگاه سکوی مترو در محدوده شرکت ماموت اطلاع داد و گفت: پس از انجام فراخوان و شناسایی پیمانکار ، عملیات تجهیز کارگاه پروژه سکوی مترو در محدوده شرکت ماموت در حال اجرا است و عملیات عمرانی در دهه مبارک فجر شروع خواهد شد و در نظر است در مدت 9 ماهه به بهره برداری برسد.

وی اضافه کرد: همچنین به منظور ایجاد ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ، هشت دستگاه اتوبوس توسط شرکت عمران شهر جدید هشتگرد خریداری شده و به زودی برای خدمات رسانی به مردم در اختیار شهرداری این شهر قرار می گیرند.

شهرجدید هشتگرد با جمعیتی حدود 80 هزار نفر برای اسکان جمعیت سرریز کلانشهرهای تهران و کرج توسعه پیدا نموده و اکنون حدود 50 هزار واحد مسکونی مهر برای پذیرش سکنه مراحل پایانی ساخت خود را می گذرانند که تا به امروز بخش عمده این واحدها تکمیل و واگذار شده است.

همچنین عملیات ساخت حدود 20 هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی در این شهر پیش بینی شده که سال جاری عملیات ساخت بیش از 12 هزار واحد آنها شروع شده است.

پیش بینی می گردد تا چند سال آینده جمعیت شهر جدید هشتگرد از 500 هزار نفر فراتر رود.

به گفته عزیزاله شهبازی استاندار البرز ، گنجایش کلانشهر کرج مرکز استان به لحاظ جمعیت و ساخت و ساز اشباع شده و باید زمینه برای اسکان جمعیت سرریز در شهرستان های تابعه استان از جمله شهرجدید هشتگرد فراهم گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 1800میلیارد تومان پروژه در شهرجدید هشتگرد به اشتراک گذاشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 1800میلیارد تومان پروژه در شهرجدید هشتگرد به اشتراک گذاشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید