در دوران نقاهت بیماران کرونایی چه کارهایی را انجام دهیم؟

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، ظرف و وسائل بیماران کرونایی در دوران نقاهت باید جدا از سایر اعضای خانواده باشد.

در دوران نقاهت بیماران کرونایی چه کارهایی را انجام دهیم؟

به گزارش خبرنگار بیماری کرونا به وسیله تنفس و قطرات بزاق فرد بیمار به دیگران منتقل می شود و در خانه ماندن و رعایت بهداشت فردی یکی از راه های پیشگیری از این بیماری است.

فرد بیمار باید به طور مرتب دست های خود را با آب و صابون شسشتو دهد، مراقب بیمار نیز باید از ماسک و دستکش استفاده کند.

وسائل شخصی بیمار مانند تلفن همراه و سطوح اطراف نیز باید به طور مرتب ضد عفونی کرد و ظروف و لباس و ملافه های بیمار نیز باید جدا از سایر اعضای خانواده بوده و هوای اتاق بیمار نیز باید به طور مرتب تهویه کرد.

در صورت امکان حمام و دستشویی فرد بیمار باید مجزا از سایر افراد باشد و در غیر اینصورت باید ابن مکان ها به طور مرتب ضد عفونی کرد.

نوشیدن مایعات کافی و تغذیه مناسب و مقوی به همراه مصرف آب میوه های طبیعی و ویتامین ها و خوردن غذاهای حاوی فیبر و سبزی و حبوبات پخته از جمله توصیه تغذیه ای برای فرد بیمار است.

باید توجه جدی به میزان مصرف پروتئین داشت و مصرف میوه های پخته را نباید فراموش کرد و از خوردن غذاهای پر چرب، دیر هضم و فست فود همچنین از مصرف ترکیب شیر با میوه های خام پرهیز شود.

فضای اتاق بیمار به وسیله دستگاه بخور مرطوب شود و با توجه به شرایط جسمش بیمار ورزش های ساده برای بیمار مناسب است و دیدن تلویزیون و مطالعه مجلات برای روحیه بیمار مثبت ارزیابی شده است.

چند توصیه مهم برای محافظت از سلامت روان نوجوانان در ایام قرنطینه

چالش حفظ سلامت در خانه چیست؟

بررسی ارتباط بیماری های اندوکراین و متابولیک با کووید

استفاده از دم نوش های تقویتی و آرام بخش و مصرف به موقع داروهای بیمار از جمله دیگر توصیه های درمانی است.برای غلبه بر ضعف بدن بیمار باید استراحت کافی داشته باشد و استفاده از نور آفتاب و هوای آزاد برای وی مناسب است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "در دوران نقاهت بیماران کرونایی چه کارهایی را انجام دهیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در دوران نقاهت بیماران کرونایی چه کارهایی را انجام دهیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید