روایت های هولناک یک مسافر زمان خودخوانده

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، ال بیلک (Al Bielek) تا زمان مرگش ادعا می کرد که در دو دوره جداگانه از آینده زیسته است. او اصرار داشت که به سال 2137 سفر نموده و شاهد شهر های پرنده و بعلاوه پیامد های آخرالزمانی یک جنگ هسته ای جهانی در حدود سال 2025 بوده است.

روایت های هولناک یک مسافر زمان خودخوانده

به گزارش روزیاتو، بیلک حتی یک سخنرانی 90 دقیقه ای از خودش ضبط نموده بود و در آن شرح داده که چگونه در زمان سفر نموده، چه چیز هایی دیده و چرا این رخ داده است.

بیلک ادعا کرد که او بخشی از به اصطلاح آزمایش فیلادلفیا بود؛ مجموعه ای از آزمایشات فوق سری که در طول جنگ دنیای دوم به وسیله نیروی دریایی ایالات متحده برای آزمایش نظریه میدان یکپارچه آلبرت انیشتین انجام شد.

ایده این بود که یک کشتی نیروی دریایی را نامرئی نمایند، اما بیلک اصرار داشت که هدف واقعی این آزمایش در واقع سفر در زمان بوده است. او در سال 1990 ادعا کرد که در دو دوره زمانی جداگانه در آینده بوده و چیز هایی گفت که حقیقتا باورنکردنی به نظر می رسید.

ال بیلک در سال 1927 متولد شد و به قول خودش همه او را کودکی عجیب و غریب می دانستند. او مدعی بود که اولین خاطره ای که به یاد می آورد مربوط به زمانی است که تنها 9 ماه داشت؛ وقتی که در یک مهمانی کریسمس خانوادگی متوجه شد که می تواند صحبت آدم بزرگ های اطرافش را کاملا بفهمد.

زمانی که تنها 16 سال داشت، به نیروی دریایی ایالات متحده پیوست تا به مبارزه با نازی ها یاری کند. در این زمان و در سال 1943 بود که به عنوان یک افسر نیروی دریایی دون پایه در ناوشکن یو اس اس الدریج (USS Eldridge) مشغول خدمت شد و بعدا ادعا کرد که در زمان سفر نموده است.

الدریج ظاهرا محل آزمایش فیلادلفیا بود. در 13 آگوست 1943، بیلک و برادرش دانکن برای فرار از یک نور عجیب از کشتی به بیرون پریدند و در سال 2137 فرود آمدند.

بیلک در یک سخنرانی ویدیویی که در دهه 1990 فیلم برداری کرد، گفت: وقتی من و دانکن از کشتی الدریج در ابَرفضا پریدیم، نمی دانستیم چه اتفاقی دارد می افتد و به کجا می رویم یا اصلا به جایی می رویم یا نه.

او ادامه داد: انتظار داشتیم که به آب های خلیج برخورد کنیم و در ساحل شنا کنیم. اما هیچ آبی نبود، هرگز به آن برخورد نکردیم. مدت زمان زیادی همینطور به سقوط ادامه دادیم.

بیلک ادعا کرد که او و برادرش روی تخت یک بیمارستان بیدار شدند و به یاد نداشتند که چگونه به آنجا رسیده اند. اولین نشانه ای که نشان می داد مسئله ای وجود دارد این بود که در اتاق یک تلویزیون رنگی دیواری وجود داشت که برای سال 1943 بسیار غیرعادی بود.

نقشه ای که بیلک از ایالات متحده در سال 2137 تهیه کرد

کارکنان بیمارستان به آن ها گفتند که دچار سوختگی شدید ناشی از تشعشعات هستند؛ اما نه تشعشعات ناشی از یک حمله هسته ای، بلکه تشعشعات یافت شده در عمق فضا.

بیلک ادعا کرد که به آن ها گفته شد شهر های بسیار کمی در سرتاسر دنیا به جای مانده است و دیگر هیچ مرز ملی یا دولتی وجود ندارد. در نهایت، این دو خواستند نقشه دنیا را ببینند و آن طور که بیلک می گوید از تغییرات آن شگفت زده شدند.

آن طور که بیلک شرح داد بخش عمده ای از کالیفرنیا آن موقع زیر آب بوده و تا خط گسل سن آندریاس کشیده شده بود و از لس آنجلس به عنوان یک شهر کارآمد چیز زیادی باقی نمانده بود.

بسیاری از شهر های بزرگ ایالات متحده مانند شیکاگو، نیواورلئان و سن دیگو ناپدید شده بودند، در حالی که بالا آمدن سطح دریا ها باعث شده بود که دریاچه های بزرگ به آب های غول پیکر تبدیل شوند، رودخانه می سی سی پی عریض گردد و در باریک ترین نقطه خود به عرض نزدیک به 50 کیلومتر برسد.

در اروپا، بخش عمده انگلستان از بین رفته بود، در حالی که ارتفاعات اسکاتلند و نقاطی از ایرلند به جای مانده بودند. بخش عمده اروپا، حتی بخش هایی از سوئیس زیر آب بود.

از همه مهم تر، او ادعا کرد که وقتی از یک تکنسین بیمارستان پرسید، به او گفته شد که جمعیت دنیا به 300 میلیون نفر کاهش یافته است.

او گفت که فهمیده است بیشتر دولت های دنیا تا سال 2025 از بین رفته اند. جنگ دنیای هسته ای سوم میلیون ها کشته برجای گذاشته، اما به گفته او، تعداد بیشتری از آن ها با تغییرات روی زمین از بین رفته بودند.

بیلک گفت که یک روز، در محوطه بیمارستان قدم می زد که در زمان از آن هم دورتر رفت و به حدود سال 2750 منتقل شد.

در این مرحله، جامعه به شدت تغییر نموده بود. بسیاری از شهر ها از بین رفته بودند، اما اکنون شهر های شناور وجود داشتند و به لطف تکنیک های ضدگرانش، بعضی از آن ها بیش از چهار کیلومتر تا آسمان بالا رفته بودند.

کشور ها ناپدید شده بودند و در عوض، بیشتر مردم در دولت-شهر های خودگردان زندگی می کردند. بیلک گفت که این ایالت-شهر ها هیچ دولت منتخب یا انتصابی نداشتند و در عوض، هر شهر به وسیله یک کامپیوتر هوشمند با هوش مصنوعی اداره می شد.

هیچ ارتشی وجود نداشت، زیرا فناوری عملا درگیری را غیرممکن نموده بود و همه چیز اکنون آزاد بود. ترک بعضی از منطقه ها برای انسان ها غیرقانونی بود و ابررایانه های حاکم این توانایی را داشتند که افراد متخلف را در آنجا متوقف نمایند.

بیلک ادعا کرد که با این کامپیوتر صحبت نموده و از آن پرسیده بود که چگونه چنین سیستم حکومتی به وجود آمده است. به او گفته شد که این پروژه چند قرن زودتر در حدود سال 2600 شروع شده است.

او گفت که دو سال در آنجا ماند و سپس به سال 2137 فرستاده شد تا برادرش را تحویل بگیرد. انتها، بیلک ادعا کرد که در زمان به عقب فرستاده شد، اما نه به دوره ای که از آن آمده بود. بلکه درست در ساعت 2 صبح 12 آگوست سال 1983.

در آنجا، او ادعا کرد که با دکتر جان فون نویمان (Dr Von Neumann)، ریاضیدان مجارستانی-آمریکایی دیدار نموده است. این در حالی است که دکتر فون نویمان در سال 1957 حدود ربع قرن قبل از آن درگذشته بود.

او حتی ادعا کرد که توانسته است چندین بار به مریخ سفر کند و بعلاوه به یک ایستگاه تحقیقاتی در سال 100000 قبل از میلاد برود.

اما هنگامی که او در سال 1990 تئوری های عجیب خود را عنوان نمود، دولت ایالات متحده آن ها را تکذیب کرد.

بیلک، که دیگر اصرار داشت نام اصلی اش ادوارد کامرون است و بیش از 100 سال زندگی نموده، در 10 اکتبر 2011 در گوادالاخارا مکزیک در سن 84 سالگی درگذشت.

منبع: فرارو

به "روایت های هولناک یک مسافر زمان خودخوانده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت های هولناک یک مسافر زمان خودخوانده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید