شعار شهرداری در سال 98 توسعه معابر شهری است

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، روح الله براتیان اظهار کرد: طی چهار سال برنامه ریزی مدیریت شهری، هرسال یک برنامه شاخص را برای اجرا درنظر می گیریم تا با تمام ظرفیت و توان ازامکانات سازمانی و فراسازمانی به نفع اجرای آن بهره ببریم .

شعار شهرداری در سال 98 توسعه معابر شهری است

براتیان اضافه نمود: عمده تمرکز ما در شهرداری سال 97 بر توسعه و تجهیز تفرجگاه ها معطوف بود و توانستیم از محل اعتبارات دولتی بودجه خوبی معادل 31 میلیارد تومان جذب کنیم.

وی ادامه داد: این رقم حتی بالغ بر بودجه عمرانی شهرداری بوده که تزریق این پول به چرخه کاری شهرداری توفیق بزرگی محسوب می گردد که حاصل نگاه توانمند مدیران استانی دارد.

شهردار بجنورد توضیح داد: باوجود اینکه برای رسال 98، درحال تدوین بودجه شهرداری هستیم درتلاشیم تا برای بازگشایی معابر و توسعه شبکه ترافیکی شهر اقدام کنیم.

براتیان تاکیدکرد: درمدیریت بر ترافیک شهری احتیاجمند اجرای اقدامات متنوعی همچون افزایش پارکینگ ها، توسعه زیرساختی شبکه تردد دورن شهری، تقویت ناوگان عمومی و اصلاح هندسی معابر که به فراخور احتیاج هرمنطقه آن ها را اجرا خواهیم کرد.

وی بابیان اینکه افزایش فرهنگ شهروندی و رعایت حقوق متقابل شهروندان نسبت به یکددیگر برای برون رفت از مسائل شهری، لازم است، گفت: درصدد اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هستیم تا سطح آگاهی عمومی برای آشنایی مردم به قوانین و حقوق متقابل یکدیگر ارتقا یابد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شعار شهرداری در سال 98 توسعه معابر شهری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعار شهرداری در سال 98 توسعه معابر شهری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید