شیرشاه جدید اصلا به پای انیمیشن اصلی نمی رسد

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، یک هفته مانده تا اکران سراسری فیلم سینمایی شیرشاه (The Lion King) این اثر برای منتقدان به نمایش درآمده و مجموعه نقدها نشان می دهد جان فاورو در ساخت اثری که بتواند به قدرت انیمیشن اصلی شیرشاه باشد، چندان پیروز نبوده است.

شیرشاه جدید اصلا به پای انیمیشن اصلی نمی رسد

نسخه جدید فیلم سینمایی شیرشاه که هفته آینده توسط دیزنی اکران خواهد شد از جمله مورد انتظارترین آثار هالیوودی سال میلادی جاری است. اما آیا این بازسازی لایواکشن از انیمیشن معروف دیزنی توقع ها را برآورده می نماید؟

دست کم فعلا باید بگوییم از نظر منتقدان با اثر درخشانی طرف نیستیم گرچه بعضی از آن ها فیلم را تحسین نموده اند اما میانگین نمرات نشان می دهد مجموعه ارزیابی ها فیلم را به عنوان اثری کاملا متوسط دسته بندی نموده است.

نگاهی به 35 نقد ثبت شده در وبسایت متاکریتیک نشان دهنده 16 نقد مثبت، 15 نقد میانه و 4 نقد منفی است. مجموعه نقدهایی که نمره 57 را برای فیلم رقم زده اند.

وضعیت شیرشاه در وبسایت راتن تومیتوز نیز تعریفی ندارد. از مجموع 111 نقدی که در این وبسایت ثبت شده تنها 59 درصد از منتقدین نسبت به فیلم ابراز رضایت نموده اند. بر اساس قواعد راتن تومیتوز فیلمی که کمتر از 60 درصد رضایت منتقدان را به دست آورد به عنوان اثری با کیفیت پایین ارزیابی خواهد شد.

تقریباً بیشتر منتقدان دستاوردهای تکنیکی اثر را تحسین نموده اند و و تعدادی از صحنه های کمیک فیلم را هم پیروز دانسته اند با این وجود اختلاف نظر بر سر این است که آیا این مجموعه فیلم را به اثری واجد ارزش دیده شدن تبدیل نموده است یا نه.

آلیسا ویلکینسون از وبسایت ووکس درباره فیلم نوشته: سخت است شرح دهیم با وجود شیرشاه ساخت سال 1994 چه نیازی به فراوری این اثر وجود داشت. شیرشاه جدید حرف های کمی برای گفتن و افزودن به فیلم قبلی دارد

اُ. ای. اسکات منتقد نیویورک تایمز می نویسد اگر قرار بود فیلم را صرفاً بر اساس تکنیک ارزیابی کنیم شیر شاه قطعاً اثری فوق العاده بود.

دیوید ارلیخ منتقد ایندی وایر معتقد است صداپیشگان فیلم قادر نیستند بار احساسی اثر را به به خوبی منتقل نمایند. اتفاقی که در اثر اصلی با پیروزیت اتفاق افتاده بود.

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیرشاه جدید اصلا به پای انیمیشن اصلی نمی رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیرشاه جدید اصلا به پای انیمیشن اصلی نمی رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید