شیوه های نورپردازی در طراحی دکوراسیون منزل

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، طرح های نورپردازی در دکوراسیون منزل و فضاهای نشیمن از اهمیت حیاتی برخوردار هستند. شما می توانید با انتخاب سیستم های نورپردازی اصلی در منزل و تمامی فضاهای نشیمن ، روشنایی را تامین کنید و یا از سیستم روشنایی با دو عملکرد کاربری متفاوت در اتاق خود با سیستم های روشنایی کمکی استفاده نمایید. در گذشته ، از سیستم روشنایی واحد استفاده می شد ؛ ولی امروزه ویژگی های بصری آن به شکل طرح های مدرن به منصه ظهور رسیده است. مدل های آباژور پایه بلند کنارسالنی و رومیزی که در گوشه های اتاق نشیمن ، اتاق های مطالعه ، دور میز و کنار تخت اتاق کودک قرار دارند ، به روشنایی های محبوبی تبدیل شده اند که در این مقاله قصد داریم به آنها بپردازیم.

شیوه های نورپردازی در طراحی دکوراسیون منزل

آنالیز مکان مناسب

هماهنگی مبلمان با یکدیگر و عدم تلاقی نورهای سیستم روشنایی مرکزی و چراغ های ایستاده با یکدیگر بسیار مهم است. به همین علت ، مدل های آباژور پایه بلند کنارسالنی و رومیزی برای روشن کردن یک منطقه کوچک طراحی می شوند. وقتی این مدل ها را آنالیز می کنید ، لامپ هایی وجود دارند که نور کم را ارائه می دهند و مناسب شدت نور برای روشنایی گوشه هستند.

علاوه بر آباژور پایه بلند کنار سالنی و رو میزی که می توانید به عنوان لامپ های زمینی انتخاب کنید ، میله های فلزی یا چوبی با طرح های led نواری وجود دارد. آنها را می توانید با نصب روی دیوار یا به صورت مستقل از دیوار بهره ببرید و در دکوراسیون به عنوان بخشی از دکوراسیون خود و به عنوان مبلمان فضای زندگی خود به کار بگیرید.

تنظیم شدت نور

برق کاران حرفه ای که در طراحی های روشنایی مسلط هستند ، شدت نور آباژور پایه بلند کنارسالنی و رومیزی را با در نظر گرفتن سیستم روشنایی مرکزی تنظیم می نمایند. منطقه ها کنار سالنی دارای نور کم و روشنی خواهند بود که به شما آرامش می دهند. برای منطقه های که از لامپ های کنارسالنی استفاده خواهید کرد ، منطقه ها غیرفعال و بلا استفاده را انتخاب کنید. از مدل های پایه بلند ایستاده بهره ببرید و یا می توانید مدل هایی را به عنوان مدل های دیواری در نظر بگیرید.

آباژورهای دیواری

از آنجایی که آباژورهای دیواری فضای کمتری را اشغال می نمایند ، دکوراسیون شما ساده تر به نظر می رسد. مدل دیگری که می توانید به عنوان کنارسالنی انتخاب کنید ، مدل های لامپ آویز است. با مدل های لامپ مدرنی که می توانید از آنها به ویژه در فضاهای نشیمن مانند اتاق نشیمن با سقف های کاذب بهره ببرید ، خانه تان را زیباتر و مجذوب کننده تر جلوه دهید.

توجه به جنس

هنگام انتخاب آباژور پایه بلند کنارسالنی و رومیزی توجه به جنس بدنه بسیار مهم است. پایه های چوبی ، بدنه های چوبی ، پایه های فلزی و پایه های ساخته شده از مواد کامپوزیت به عنوان بدنه به خصوص در مدل های چراغ های ایستاده استفاده می گردد. با استفاده از این مواد طبیعی و بی ضرر می توانید خانه خود را طبیعی تر و شیک تر جلوه دهید. به همین ترتیب ، می توانید انتخاب های مشابهی برای مدل های چراغ گوشه ای دیواری داشته باشید.

ایجاد درخشش

هنگام انتخاب مدل آباژور پایه بلند کنارسالنی و رومیزی ، باید درخششی که به خانه شما می بخشند را در نظر بگیرید. به همین علت از بین آنها باید مدل هایی را انتخاب کنید که بدنه فلزی داشته باشند یا سطوح پلاستیکی آن ها با فلز پوشیده شده باشد. بنابراین با یک منبع نور کم ، می توانید گوشه خانه خود را روشن تر و دکوراسیون خود را مدرن تر کنید.

آباژورهای کنارسالنی با طراحی ویژه

امروزه می توانید آباژور پایه بلند کنارسالنی را انتخاب کنید که یک پایه دارند و از این پایه به عنوان بدنه استفاده می نمایند و بعلاوه لامپ های کنارسالنی با طراحی کلاسیک. آنها ساختار منحنی و بدنه ای دارند که می توانید هر چقدر که بخواهید کج نموده و تمام زوایای خانه خود را درخشان کنید. با استفاده از زیبایی مواد مورد استفاده ، خانه شما روشن تر خواهد شد.

آباژورهای ایستاده کوتاه

آباژور پایه بلند کنارسالنی و رومیزی را می توان با پاهای بلند و بعلاوه با پاهای کوتاه انتخاب کرد. هنگامی که مدل کوتاه را ترجیح می دهید از آن بر روی میز یا کنسول بهره ببرید. این مدل لامپ ها که از این نظر بسیار کاربردی هستند ، در دکوراسیون منزل کوچک و یا اتاق نشیمن کوچک بسیار اولویت دارند.

آباژور پایه بلند کنارسالنی و رومیزی مدرن

طرح های مدرن که جزو مدل های آباژور پایه بلند کنارسالنی و رومیزی هستند برای دکوراتورها نیز مزیت محسوب می شوند. این مدل لامپ ها که با طراحی های متفاوت و ظاهر شیک خود برای اتاق نشیمن ضروری هستند ، با ساختارهای پر زرق و برق خود به خانه شما ظرافت می بخشند.

ال ای دی های نواری

علاوه بر مدل های آباژور پایه بلند کنارسالنی و رومیزی ، نوارهای ال ای دی نواری استفاده شده با طرح های متنوع خود می توانند انتخاب های ایده آلی برای خانه شما باشند. از این نوارها که فضای کمی را اشغال می نمایند و بسیار روشن هستند ، روی دیوار ، سقف ، سطح فلزی یا به طور مستقل بهره ببرید. این لامپ ها قیمت ارزان تری دارند و می توانند در رنگ های مورد نظر شما روشن شوند.

طرح های سنتی

این مدل که جزو مدل های آباژور پایه بلند کنارسالنی و رومیزی بوده به صورت فانوس سنتی طراحی شده است. طراحی سنتی در تمام جزئیات در این مدل لامپ با پایه های چوبی مشهود است. این مدل را در هر گوشه ای از خانه خود می توانید تصور کنید.

بدنه تاشو

مدل دیگری که می توانید به عنوان آباژور پایه بلند کنارسالنی و رومیزی بهره ببرید ، مدل تاشو است. با مکانیزمی که در بدنه خود دارد ساختاری کاربردی داشته که می توانید در هر ارتفاع و شیبی که بخواهید از آن بهره ببرید. با این ویژگی ، این مدل ها که در اتاق های مطالعه و میز کار به کار می روند ، طرح دهه 1940 است.

تنه درخت

علاوه بر مدل های آباژور پایه بلند کنارسالنی و رومیزی کلاسیک ، مدل هایی نیز وجود دارد که به صورت شاخه درخت طراحی شده و نورپردازی به طرح شاخ گوزن صورت گرفته است. از این مدل ها که طراحی بسیار شکیل و شیکی دارند در تمامی ایده های دکوراسیون بهره ببرید و به ارزش خانه خود بیافزایید.

لامپ هایی با طراحی بصری

اگر شخصیت هنری دارید یا دوست دارید که لوازم رنگارنگ را برای خانه خود انتخاب کنید ، یک آباژور پایه بلند کنارسالنی و رومیزی رنگارنگ انتخاب کنید. شما می توانید خانه خود را با نورپردازی که روی یک پایه واقع شده است و از در هم آمیختن نوارهای قرمز رنگ به دست می آید ، روشن نموده و آن را رنگارنگ کنید.

لامپ های طراحی قدیمی

آباژور پایه بلند کنارسالنی و رومیزی با طراحی قدیمی مخصوص دکوراسیون های قدیمی فراوری شده اند و با ساختار بصری خود به محیط جان می بخشند. این طرح ها که با بدنه کوچک و سطوح بصری حکاکی شده خود به خانه شما رنگ می بخشند ، انتخاب های ایده آلی برای دکوراسیون های قدیمی خواهند بود.

منبع: اتاق

به "شیوه های نورپردازی در طراحی دکوراسیون منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوه های نورپردازی در طراحی دکوراسیون منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید