ضرورت معرفی طب ایرانی به بازار گردشگری دنیا

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت گفت: طب ایرانی، جاذبه گردشگری منحصر به فردی دارد.

ضرورت معرفی طب ایرانی به بازار گردشگری دنیا

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، سید مهدی میرغضنفری اضافه نمود: طب ایرانی یکی از غنی ترین، قدیمی ترین و منطقی ترین مکاتب طبی جهان است که ریشه چند هزار ساله در فرهنگ و تمدن ایران زمین دارد.

وی ادامه داد: در پی عرضه توانمندی های این مکتب به مردم سراسر جهان و بهره مندی از تدابیر سلامتبخش آن، عملاً شاهد صدور فرهنگ ایران زمین به سراسر جهان خواهیم بود.

میرغضنفری گفت: در میان انواع مختلف گردشگری، گردشگری سلامت یکی از سودآورترین بخش های صنعت گردشگری در جهان است.

وی اضافه نمود: معرفی طب ایرانی به عنوان یک جاذبه گردشگری منحصر به فرد به جهان و تبادل دانش و تجربه با سایر کشورها به پیشرفت این حوزه کمک می کند.

گردشگری سلامت یا Medical tourism عبارتست از مسافرت افراد به یک کشور خارجی، با اهداف پزشکی و درمانی که نهایتا به بهبود سلامتی آن ها کمک کند

میرغضنفری ادامه داد: توجه به کیفیت خدمات از دیگر عوامل مهم در توسعه گردشگری طب ایرانی است. در واقع، ارائه خدمات با کیفیت و استاندارد به گردشگران، آموزش و توانمندسازی فعالان حوزه گردشگری طب ایرانی؛ از جمله اقداماتی است که باید برای ارتقای کیفیت خدمات انجام شود.

وی اضافه نمود: با توسعه گردشگری طب ایرانی در حوزه سلامت، شاهد رونق مالی، اشتغال زایی، ارتقای سلامت و کیفیت زندگی خواهیم بود.

منبع: دنیای سفر

به "ضرورت معرفی طب ایرانی به بازار گردشگری دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت معرفی طب ایرانی به بازار گردشگری دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید