فواید دفترهای مسافرتی، دفاتری که هنوز هم برقرار هستند

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، قبل از فراگیر شدن اینترنت فواید دفترهای مسافرتی معین بود. کارهای مربوط به سفر شما را انجام می دادند، از ابتدای سفر شما از رزرو بلیط هواپیما و کشتی تا برنامه ریزی ماه عسل، اقامت در هتل مربوطه و هر آنچه که در مسافرت ضروری است را انجام می دادند. به گفته یکی از کارشناسان صنعت خدمات هواپیمایی امروزه دفترهای مسافرتی بیشترین تمرکز خودشان را روی پکیج ها و پیشنهادات مجذوب نماینده و با قیمت مناسب گذاشته اند. در اطلاعات مفید درباره دفترهای مسافرتی آمده که معمولا این دفاتر معاملاتی را به شما پیشنهاد می نمایند که شما منابع و دسترسی به آن ها را به صورت عادی ندارید. با گذشت سال ها و بیشتر شدن و محبوب تر شدن وب سایت های آنلاین روز به روز نقش دفترهای مسافرتی و نمایندگان آن ها کم و کمتر شده است. همه این سایت ها به ما یاری کردند به راحتی و آسانی سفر خود را بدون دخالت و نیاز به کسی دیگر برنامه ریزی کنیم. از طریق رزرو کردن مستقیم بلیط از خطوط هوایی و اجاره هتل ها و اخیرا از طریق سایت هایی مثل airbnb شما می توانید به آدم های بومی آن منطقه متصل شده و در منزل آن ها اقامت و از آن ها بخواهید که شما را در زمینه های مختلف هدایت نمایند. در نتیجه قضاوت با شماست که آیا دفترهای مسافرتی مفید هستند یا خیر.

فواید دفترهای مسافرتی، دفاتری که هنوز هم برقرار هستند

آیا دفترهای مسافرتی مفید هستند؟

به گفته این کارشناس اضافه شدن وبسایت هایی که ارتباط مستقیم با مشتری دارند باعث می گردد برنامه ریزی سفر از ساعت ها و حتی روز ها تنها به چند دقیقه تقلیل پیدا کند. همینطور این سیستم ها دارای شفافیت فوق العاده ای هستند و شما می توانید تنها با چند کلیک ساده کلیه خریدهای مربوط به سفر خود را انجام دهید. از زمان شکل گیری سایت expedia به صورت آهسته نقش کارشناسان مسافرتی کم و کم تر شد و بعلاوه فواید دفترهای مسافرتی نیز رو به کم شدن گذاشتند اما همچنان این دفترها مورد استفاده از طرف مردم قرار می گیرند. این مورد استفاده دفترهای مسافرتی به این دلیل است که آن ها هنوز می توانند سفرها و معاملاتی را پیشنهاد بدهند. همینطور از توانایی کارشناسان در زمینه تجاری، کاهش زمان و همینطور استرس و همینطور حل کردن برخی مسائل می گردد استفاده کرد. این کارشناسان بعلاوه برای طرح و برنامه ریزی مسافرت هایی از قبیل مسافرت های پیچیده، گران قیمت و یا ماه عسل و حتی مسافرت هایی با جمعیت بالا مورد استفاده قرار می گیرند و مفید هستند. آن ها ارتباطات و منابع وسیعی دارند که مشتری های معمولی به این منابع دسترسی ندارند به خصوص زمانی که مسافرت به صورت تور و یا مسافرت هایی با کلاس قیمتی بالا باشند. کارشناس مربوطه این نکته را دوباره تکرار می نماید که امروزه خریدن بلیط پروازی از سمت نیویورک به میامی بسیار ساده است البته اگر این تنها درخواست شما باشد ولی اگر برای گروهی بیش از 10 نفر و یا برای تعداد مسیرهای زیادی نیاز به بلیط داشته باشید در آن موقع کارشناس های مسافرتی کمک شایانی می توانند انجام دهند. آن ها بعلاوه برای مردمی که برنامه ریزی سفر های سخت و پیچیده را دوست ندارند بسیار کارآمد هستند. همان طور که اشاره شد تدارکات یک سفر می تواند به شدت هم ساده باشد و هم سخت و پیچیده و باعث به وجود آمدن دردسر برای مسافرین گردد. به همین دلیل هست که مردم پول بسیار خوبی بابت این که شخصی این مسائل را برایشان انجام دهد، پرداخت می نمایند. یکی دیگر از کارشناسان این شرکت اضافه می نماید کارشناسان هنوز هم برای هدایت های تخصصی، شخصی سازی مسافرت و بهینه سازی زمان فوق العاده هستند. درست است که سایت های اینترنتی باعث شده که خود مسافر همه کارها را انجام دهد ولی این کار هنوز هم برای یک شخص عادی فرایند ای طولانی و وقت گیر هست و گاهی اوقات باعث وجود این ذهنیت در مسافر می گردد که آیا از این سفر من بیشترین بهینه و استفاده را نموده ام و از زمان خود به نحو احسن استفاده نموده ام یا نه که این مورد در اطلاعات مفید درباره دفترهای مسافرتی جای می گیرد. این طورکه این کارشناس می گوید مردم دوست دارند که اطلاعات وسیعی داشته باشند و از تجارب دیگران استفاده نمایند مردم دوست دارند این جمله را بشنوند که این کار غلط است یا صحیح و بهتر است که به پیشنهادی که من می دهم گوش دهید و این کارها را برای داشتن سفری لذت بخش تر انجام دهید. مردم علاقه دارند سفرشان در عین حال که به یاد ماندنی می گردد با هزینه کم نیز باشد. کسی باشد که به آن ها نیازهای پاسپورت و یا قوانین گمرک را بگوید. این که بیمه مسافرتی چگونه است و رانندگی شخصی به چه صورت انجام می گردد نیز برای مسافرین اهمیت دارد پس قضاوت با شماست که آیا دفترهای مسافرتی مفید هستند یا خیر.

من با همه آن ها موافقم

این دفترهای مسافرتی برای افرادی هستند که یا مسافرهای با تجربه ای نیستند و یا نمی خواهند که ساعت ها وقت برای این کار بگذارند و بعلاوه این دفترها برای کسانی مناسب است که در گروه های بزرگ می خواهند سفر نمایند که در این صورت تهیه و تدارک بلیط و رزرو آن پر دردسر است و به همین دلیل است که من اصلا از افزایش تقاضا برای این آژانس ها متعجب نمی شوم به این دلیل که مردم برایشان زمان بسیار پر اهمیت است. اگر شما در یک گروه 15 نفره برای تولد مادربزرگ به یک سفر با کشتی بروید مطمئنا اطلاعات مفید درباره دفترهای مسافرتی می تواند برای یافتن پکیج ها و معامله های بهتر شما را کمک کند. کارشناسان معمولا وقتی سفری با تعداد بالا دارید می توانند کمک بهتری به شما بنمایند. برای یک ماه عسل یا یک مسافرت، برنامه ریزی لوکس می کنید؟ یک مسافرت پیچیده دور جهان برای 4 نفر؟ کارشناسان خبره در این زمینه برترین بازده را در زمینه این گونه مسافرت ها دارند به طور مثال در زمینه مسافرت با کشتی کارشناسان دارای روابطی هستند و پکیج هایی را می شناسند که مشتری های معمولی به آن دسترسی ندارند. یکی از کارشناسان از یک شرکت بزرگ مسافربری به شما پیشنهاد می دهد که با یک آژانس مسافرتی آغاز کنید چون معمولا این آژانس ها و کارشناسان در ارتباط با شرکت های کشتیرانی هستند و می توانند قیمت های مقرون به صرفه و پایینی برای شما پیدا نمایند و حتی در صورت بروز مشکل این شرکت و کارشناس است که با کشتیرانی صحبت می نماید. پس اگر می خواهید سفر 15 نفره آرامی را سپری کنید بهتر است با یک آژانس هواپیمایی آغاز به همکاری کنید. این کارشناس موافق است که برترین اسلحه در بین فواید دفترهای مسافرتی روابط بسیار زیاد آن ها و تخصص آن ها در هنگام بروز مشکل است. اینکه می توانند مسائل مراجعین را به صورت دائمی حل نمایند خیلی برای مسافرین مهم است و هیچ چیز بهتر از یک کارشناس با دانش در این زمینه نیست. آیا من الان به سمت این آژانس های مسافربری می روم؟ فکر نمی کنم که اینگونه باشد. من می دانم از کجا می توانم معاملات و پکیج های مقرون به صرفه پیدا نموده و سمت برنامه ریزی برای مسافرت برای 20 نفر هم نمی روم. کافی است شما یک پرواز به موقع، بلیت اتوبوس و هاستل را به من بدهید پس من آماده سفر هستم. اگر دارید برنامه ریزی می کنید که به اتفاق همسر و خانواده تان به سفر برمودا بروید، این برنامه ریزی بسیار ساده است: به اینترنت مراجعه کنید، یک پرواز مقرون به صرفه پیدا کنید، خانه یا هتل اجاره کنید، بیرون بیایید و بروید! با کوله پشتی می خواهید به اروپا بروید؟ آژانس هواپیمایی در این باره چیزی به شما نمی گویند. آن ها معامله ای با خوابگاه ها، تورهای با کوله پشتی، بلیت های قطار یا چانه زدن با خطوط هوایی مقرون به صرفه قیمت انجام نمی دهند. اگر جایی به صرفه می خواهید و در پی فعالیت های از قبل مشخص شده یا رفت و آمدهای مکرر نیستید، برایتان بهتر است که خودتان رزروهایتان را انجام بدهید. پس آیا آژانس های هوایی همچنان مفید واقع می شوند؟ اما فقط برای برخی ها. با این خدمات شما راحت تر سفر خواهید کرد و شاید تخفیف بزرگی به شما بدهند. فواید دفترهای مسافرتی در طول سفر با شما هستند و اتفاقات را زیر نظر دارند. اگر من به شغل برنامه ریزی سفر مشغول بودم، علاقه داشتم که در پی آژانس هواپیمایی باشم حتی اگر فقط برای یک بار بخواهم در زندگی آن ها را امتحان کنم که این مورد هم از فواید دفترهای مسافرتی می باشد.

منبع: همگردی

به "فواید دفترهای مسافرتی، دفاتری که هنوز هم برقرار هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فواید دفترهای مسافرتی، دفاتری که هنوز هم برقرار هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید