قطعا بدون این 6 نکته تور استانبول را گران می خرید!

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، مسافرت همواره لذت بخش هست. اما هزینه های سفر از دغدغه های اصلی خیلی از مسافران هست.

قطعا بدون این 6 نکته تور استانبول را گران می خرید!

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، بنابر اعلام آژانس نهال گشت، ما خواسته و دغدغه های مسافران شهر استانبول را دیده ایم و برای رفع کردن آن راهکار هایی برای شما داریم!

1. چرا به دنبال خرید تور استانبول ارزان هستید؟

برای درخواست ویزای کانادا، ایسلند، اسلوونی، لتونی، لوکزامبورگ، لیتوانی و یا کشورهای دیگر مراجعه می کنید.

به دنبال یک استراحت چند روزه در این شهر هستید ولی نمی خواهید زیاد هزینه کنید.

در هر دو صورت، شما نیازی به رزرو یک هتل 5 ستاره و لاکچری ندارید و در هتل های 3 ستاره هم می توانید اقامت داشته باشید. هتل های Reydel، Monarch و Birol می توانند بهترین انتخاب شما برای اقامت چند روزه در استانبول باشد. این هتل ها را می توانید با شبی 10 دلار نیز رزرو کنید و این نکته را در نظر داشته باشید که با توجه به مبلغی که پرداخت می کنید باید از کیفیت هتل انتظار داشته باشید!

2. به دنبال هتل با کیفیت عالی اما ارزان نباشید!

به هیچ عنوان به دنبال این یک مورد نگردید! گاهی هتل های استانبول قیمت های خود را با تخفیف ارائه می نمایند اما این تخفیف ها نهایتاً بین 4 تا 5 دلار می باشد. پیشنهادی که ما برای شما این است که به دنبال تورهای لحظه آخری استانبول باشید. تور لحظه آخری استانبول به این معناست که تا مدتی قبل از آغاز سفر هنوز ظرفیت هتل و یا هواپیما تکمیل نشده و باید به قیمت کمتری به فروش برسد. در تور لحظه آخری استانبول ممکن است شما در هتل های 5 ستاره هم اقامت داشته باشید. نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که در تور لحظه آخری استانبول، مبلغ 8،000،000 تومان را به شما 2،000،000 نمی فروشند! شما تور لحظه آخری را با کیفیت کمتر می خرید و این اطمینان را داشته باشید که ارزان تر از حالت معمولی خواهد بود.

3. به دنبال تورهای لحظه آخری استانبول بگردید

بزرگترین چالش مسافران استانبول، پیداکردن تورهای لحظه آخری استانبول است. تور لحظه آخری چیزی نیست از چند روز قبل بتوانید پیش بینی کنید. تور لحظه آخری حداکثر 1 روز قبل از آغاز سفر اعلام می گردد و حتی ممکن است تا چند ساعت قبل از آغاز سفر هم اعلام نشده باشد! بهترین راه اطلاع از تورهای لحظه آخری، عضویت در کانال های تلگرام و اینستاگرام آژانس های مسافرتی و یا تماس مستقیم با دفاتر آن ها می باشد.

4. بهترین زمان سفر به استانبول را باید بدانید!

بهترین زمان سفر به استانبول، هم از نظر خرید، هم از نظر جشنواره ها و هم از نظر هزینه ها بسیار به شما یاری می نماید. شما می توانید فصل پیک و غیر پیک استانبول را آنالیز کنید و بر اساس آن، برنامه سفری خود را بچینید. بهترین زمان سفر به استانبول از نظر هزینه ها، فصل پاییز و زمستان می باشد. در این دو فصل معمولاً هوای شهر استانبول سرد است و جمعیت کمی به این شهر سفر می نمایند. به همین خاطر، هواپیمایی ها و هتل ها برای جذب مسافر اقدام به کاهش قیمت ها می نمایند. این نکته را در نظر داشته باشید که 1 هفته قبل و بعد از کریسمس هزینه های سفر و تور استانبول به شدت افزایش پیدا می نماید.

5. ساعت پرواز رفت و برگشت استانبول در قیمت آن مؤثر است!

شما در استانبول باید ساعات 14 اتاق خود را تحویل بگیرید و در ساعات 12 باید اتاق را به هتل تحویل دهید. بر همین اساس، بهترین ساعت رفت به استانبول صبح و بهترین ساعت برگشت از استانبول، عصر و شب می باشد. این ساعات رفت و برگشت هواپیما لزوماً ارزان نیستند اما بهترین ساعات رفت و برگشت قطعاً این ساعات هستند! البته این نکته را در نظر داشته باشید که شما از تهران تا استانبول حدوداً 3 ساعت در راه هستید و از فرودگاه آتاتورک تا میدان تکسیم حدوداً 40 دقیقه فاصله دارید.

6. آژانس های معتبر برای خرید تور استانبول را بشناسید

ما در نهال گشت پکیج تورهای استانبول را با رعایت تمام موارد بالا آماده و به شما پیشنهاد می کنیم. شما می توانید پکیج تور استانبول خود را با توجه به خدمات و هتل انتخابی تان خریداری کنید. برای خرید تور استانبول ارزان و همچنین پیوستن به باشگاه مشتریان 45 هزار نفری نهال گشت به وبسایت Nahalgasht.com مراجعه کنید و یا با شماره تماس 02633143 تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "قطعا بدون این 6 نکته تور استانبول را گران می خرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعا بدون این 6 نکته تور استانبول را گران می خرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید