لوگوی ویژه گوگل به مناسبت نوروز

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، گل های بهاری، ارکیده، نرگس و سمبل، به همراه زنبور عسل دیده می گردد که حال وهوای بهاری به موتور جستجوی گوگل می دهد. باتوجه به اینکه میلیون ها نفر در سراسر دنیا نوروز را جشن می گیرند، سازمان ملل، نوروز را به عنوان تعطیلات بین المللی می شناسد. هرچند این جشتن ریشه در آیین های ایرانی دارد.

لوگوی ویژه گوگل به مناسبت نوروز

دیجیاتو نوشت: همزمان با شروع فصل نو شدن زمین، گوگل لوگوی خود را در کشورهایی که نوروز را جشن می گیرند، تغییر داد.

بیش از 300 میلیون نفر در سراسر دنیا، شروع بهار و فصل نو شدن زمین را جشن می گیرند. به همین مناسبت، گوگل لوگوی خود را در کشورهایی که نوروز را جشن می گیرند، تغییر داد. با این وجود، کاربران مقیم ایران، سال جاری نیز نمی توانند تغییرات گوگ را به مناسبت نوروز مشاهده نمایند.

گل های بهاری، ارکیده، نرگس و سمبل، به همراه زنبور عسل دیده می گردد که حال وهوای بهاری به موتور جستجوی گوگل می دهد. باتوجه به اینکه میلیون ها نفر در سراسر دنیا نوروز را جشن می گیرند، سازمان ملل، نوروز را به عنوان تعطیلات بین المللی می شناسد. هرچند این جشتن ریشه در آیین های ایرانی دارد.

تغییر لوگوی گوگل به مناسبت شروع بهار

گوگل دودل (Google Doodle)، در واقع تغییرات موقتی لوگوی اصلی گوگل را نشان می دهد. معمولا گوگل در مناسبت های خاص از جمله شروع سال نو میلادی، نوروز، تولد یا درگذشت بعضی چهره های مهم و بعضی اتفاقات مهم، تغییراتی در لوگوی اصلی خود می دهد. برای مثال همزمان با تولد انیستن یا بعضی چهره های شناخته شده در حوزه های مختلف، لوگوی گوگل تغییر می نماید.

نوروز قدمتی بیش از 3000 سال دارد و بیش از 300 میلیون نفر در سراسر دنیا آن را جشن می گیرند. گوگل نیز به سنت دیرین خود، لوگوی خود را تغییر می دهد تا با کاربران خود در سراسر دنیا همراه گردد. این تغییرات در بعضی کشورها قابل مشاهده است و در بعضی کشورها این تغییرات یا همان گوگل دودل قابل رویت نیست.

یکی از کشورهایی که کاربران آن نمی توانند گوگل دودل نوروز را مشاهده نمایند، ایران است. با این وجود، گوگل روز تولد بعضی دانشمندان و شعرای ایرانی از جمله حکیم عمر خیام را نیز با تغییر لوگوی خود جشن می گیرد.

منبع: عصر ایران

به "لوگوی ویژه گوگل به مناسبت نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوگوی ویژه گوگل به مناسبت نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید