محور جیرفت- بافت مسدود شد

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از مسدود کردن محور جیرفت -بافت برای بازگشایی راه ها اطلاع داد.

محور جیرفت- بافت مسدود شد

به گزارش خبرنگار از ، مرتضی رهبرمعاوت راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جنوب کرمان گفت: با توجه به حجم بارش برف در گردنه امیرالمؤمنین و سربیژن و لزوم به حضور دستگاه های گریدر در محور برای بازگشایی باهماهنگی این محور از پلیس راه جیرفت مسدود شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به فعالیت 30 دستگاه سبک و سنگین راهداری در گردنه های برفگیر با حضور 80 نفر راهدار اضافه نمود: در حال حاضر یک دستگاه گریدر در محور مشغول بازگشایی محور جیرفت-ساردوئیه است.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: به دلیل مسدود کردن محور جیرفت- بافت محور جیرفت-جبالبارز-سه راهی دارزین بعنوان جهت جایگزین انتخاب شده است.

مرتضی رهبر بیان نمود؛ با توجه به قرار دریافت بار ترافیکی در محور جیرفت-جبالبارز رانندگان با آرامش و سرعت مطمئنه رانندگی نمایند و از عجله، شتاب و سبقت غیر مجاز جدا خودداری نمایند.ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "محور جیرفت- بافت مسدود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محور جیرفت- بافت مسدود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید