معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری ساحل لاگونا بیچ

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، ساحل لاگونا بیچ Laguna Beach در کالیفرنیای جنوبی شهری ساحلی و جذاب است که از عمارت های شیک و مجلل پوشیده شده و گستره وسیعی از فعالیت ها را برای انجام دادن ارائه می نماید. این شهر ساحلی تقریبا آرام که در میان دو شهر زیبای لوس آنجلس و سن دیگو واقع شده، به لطف صخره های بسیار زیبا، سواحل جذاب و خانه های بزرگ و مجللی که مشرف به تمامی این مناظر ساخته شده اند، توجه بین المللی را به خود جذب می نماید. فستیوال سالانه نمایش هنر اساتید Festival of Arts Pageant of the Masters نیز با فرایند بازسازی آثار هنری مشهور یکی دیگر از جاذبه هایی است که جمعیت بسیار زیادی را به سمت این منطقه روانه می سازد. پارک اصلی ساحلی یا مین بیچ پارک Main Beach Park که جاذبه گردشگری محبوب و مشهور این منطقه بشمار می رود، منطقه هنری مرکز شهر را به اقیانوس متصل می نماید. سواحل زیبای کالیفرنیای جنوبی که در جهت های مختلف از این پارک منشعب می شوند، روزهای بیادماندنی و خاطره انگیزی را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می آورند. در امتداد لاگونا بیچ Laguna Beach جاذبه های دیدنی بسیار زیادی وجود دارند. اما لاگونا بیچ Laguna Beach در کنار این جاذبه ها، دارای فضاهای طبیعی بسیار زیاد برای گشت و گذار نیز هست. این شهر جایگاه یکی از بهترین پارک های ایالتی کالیفرنیا به نام پارک ایالتی کریستال کوو Crystal Cove State Park است، پارکی که شامل اردوگاه های متعدد با منظره اقیانوس و کیلومترها جهت طبیعی شگفت انگیز هست. این پارک همچنین به پارک حیات وحش لاگونا کوست Laguna Coast Wilderness Park متصل می شود. در این نوشتار قصد داریم جاذبه های گردشگری ساحل لاگونا بیچ Laguna Beach را برای داشتن یک سفر ایده آل و خاطره انگیز به شما معرفی کنیم.

معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری ساحل لاگونا بیچ

پارک هایسلر Heisler Park

پارک هایسلر Heisler Park یکی از جاذبه های گردشگری ساحل لاگونا بیچ بوده که زیباترین جهت طبیعی در کالیفرنیای جنوبی را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. این جهت پیاده روی سنگفرش شده با کیلومترها منظره اقیانوس، دارای آثار هنری عمومی، نیمکت های زیبای ساحلی و رده بلند بالایی از باغ ها و گل های وحشی خارق العاده است. میزهای پیک نیک، کباب پزهای باربکیو و جهتهای دسترسی متعدد به اقیانوس نیز از دیگر ویژگی های این جهت هستند. جاذبه مهم مجاور این پارک نیز که موزه لاگونا آرت Laguna Art Museum نام دارد، گستره وسیعی از آثار هنری را به نمایش می گذارد.

پارک ایالتی کریستال کوو Crystal Cove State Park

در پارک ایالتی کریستال کوو Crystal Cove State Park، خطوط ساحلی کالیفرنیای جنوبی با تمام زیبایی و عظمت خود به نمایش گذاشته شده اند. این پارک ایالتی که راه دسترسی به آن از اتوبان پاسیفیک کوست Pacific Coast Highway می گذرد، شامل بیش از پنج کیلومتر خطوط ساحلی ماسه ای و ده ها کیلومتر مربع محیط طبیعی و حیات وحش است. فراوانی فضاهای طبیعی در کالیفرنیای جنوبی بسیار دیده می گردد و پارک ایالتی کریستال کوو Crystal Cove State Park راه های فراوانی را برای گشت و گذار و لذت بردن از این زیبایی های طبیعی فراهم می آورد. بخش های این مورد از جاذبه های گردشگری ساحل لاگونا بیچ شامل هفت خلیج کوچک مختلف بوده که هر کدام از آنها امکان آفتاب دریافت، شنا کردن، غواصی و گشت و گذار در استخرهای کوچک طبیعی را برای بازدیدکنندگان فراهم می سازند. پیمودن جهتهای طبیعی مختلف این پارک که به سمت کنیون مورو Morro Canyon کشیده شده اند، نیاز به تجربه و تلاش بسیار دارد؛ اما همگی آنها به مناظر خارق العاده اقیانوسی ختم می شوند. پارک حیات وحش لاگونا کوست Laguna Coast Wilderness Park که در مجاورت جهتهای این پارک واقع شده، باعث می گردد کیلومترها جهت دیگر برای گشت و گذار و لذت بردن از مناظر طبیعی فراهم باشد. اردو زدن در میان مناظر زیبای پارک ایالتی کریستال کوو Crystal Cove State Park محبوبیت بسیار زیادی دارد و یکی از بهترین مراکز اردوگاهی کالیفرنیای جنوبی به نام اردوگاه مورو Moro Campground با منظره خیره کننده غروب آفتاب بر فراز صخره ها و مشرف بر اقیانوس در آن واقع شده است. این مراکز اردوگاهی برای کوهنوردان، تپه نوردان، دوچرخه سواران کوهستان و سوارکاران بسیار ایده آل هستند.

پارک ساحلی اصلی یا مین بیچ پارک Main Beach Park

در تقاطع خیابان برادوی Broadway Street و اتوبان پاسیفیک کوست Pacific Coast Highway، پارک ساحلی اصلی یا مین بیچ پارک Main Beach Park قرار گرفته است که یک مقصد گردشگری مشهور ساحلی با تور های والیبال، جهت پیاده روی عریض و مناظر زیبا محسوب می گردد. این مورد از جاذبه های گردشگری ساحل لاگونا بیچ که نزد افراد مشهور و اغلب گردشگران بسیار محبوبیت دارد، فضای فوق العاده ای دارد که کاملا ویژه کالیفرنیای جنوبی است؛ بویژه اگر در هنگام غروب آفتاب و زمانیکه تپه های پر از ویلای این منطقه در حال درخشیدن هستند، از آن بازدید کنید. این منطقه ساحلی موج های خروشانی دارد؛ بنابراین کسانی که به شنا کردن علاقه دارند، بهتر است ابتدا با ماموران نجات غریق مشورت کنند. مین بیچ پارک Main Beach Park که جاذبه مرکزی لاگونا بیچ Laguna Beach به شمار می رود، در جهت های مختلف چند شاخه می گردد و مناظر زیبای متنوعی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهد. بسیاری از فروشگاه و رستوران های محلی لاگونا بیچ Laguna Beach در مجاورت این پارک واقع شده اند. پارک هایسلر Heisler Park که در شمال این پارک قرار گرفته است نیز مناظر فوق العاده با پس زمینه اقیانوس را به نمایش می گذارد.

فستیوال نمایش هنر اساتید Festival of Arts Pageant of the Masters

فستیوال سالانه نمایش هنر اساتید Festival of Arts Pageant of the Masters که رخداد تابستانی محبوب منطقه اورنج کانتی Orange County به شمار می رود، با بازیگران زنده و یک ارکستر کامل، نقاشی های مشهور کلاسیک را بازسازی می کند. در این فستیوال یک محوطه بزرگ روباز وجود دارد که میهمانان را به پهن کردن زیرانداز و نشستن روی آن و استراحت کردن در بعدازظهرهای تابستانی دعوت می کند. جاذبه دیگر این فستیوال و دلیلی که باعث می گردد بازدیدکنندگان خیلی زودتر به لاگونا بیچ Laguna Beach بیایند، فستیوال نمایش هنری Festival Art Show بوده که شامل نمایش آثار هنری هنرمندان محلی کالیفرنیا است. در کنار فستیوال هنری Festival of Arts و فستیوال سالانه نمایش هنر اساتید Festival of Arts Pageant of the Masters، خانه نمایش لاگونا Laguna Playhouse جاذبه مهم دیگری است که سرگرمی مردم این منطقه را فراهم می سازد. این سالن تئاتر تاریخی بخاطر ارائه نام های بزرگ و مستعد شهرت دارد و در کنار آن، منتخبی از نمایش، موزیکال، آثار کمدی و اجراهای خانوادگی را در تمامی طول سال به نمایش می گذارد. این مجموعه نمایشی محلی برای معرفی و شناخته شدن بازیگران جوان زن و مرد در زمینه تئاتر است.

پارک کرسنت بی پوینت Crescent Bay Point Park

پارک کرسنت بی پوینت Crescent Bay Point Park که جواهر کوچک پنهان در لاگونا بیچ Laguna Beach به شمار می رود، در یکی از مناطق اطراف اتوبان قرار گرفته است و یکی از بهترین نقاط ویژه تماشای غروب آفتاب در شهر را به بازدیدکنندگان عرضه می کند. این پارک صخره ای کوچک که مشرف به ساحل کرسنت بی Crescent Bay Beach واقع شده، دارای نیمکت و نرده های پارکی است تا بتوانید از میان آن نماهای 180 درجه ای از خطوط ساحلی را تماشا کنید. مناظر طبیعی این پارک با افزودن بر جذابیت این منطقه، فضایی پر آرامش و دور از شلوغی و ترافیک شهری را فراهم می آورند.

مرکز هنری و خرید Art & Shopping Downtown

بیشتر خلاقیت هنری لاگونا بیچ Laguna Beach در منطقه مرکزی شهر Downtown District و در نزدیکی اقیانوس دیده می گردد. منطقه مرکزی شهر که از پارک مین بیچ Main Beach Park آغاز شده و تا خیابان لژیون Legion Street ادامه می یابد، مملو از بناهای مسکونی، فروشگاه های مشهور لباس و بسیاری از نمایشگاه های هنری است. بازدید از گالری های هنری، خرید از فروشگاه های لباس، تماشای آثار هنری عمومی و رستوران های متعدد و مختلف مرکز شهر لاگونا بیچ Laguna Beach راهی عالی برای گذراندن یک بعدازظهر لذت بخش است.

مرکز پستانداران دریایی پاسیفیک Pacific Marine Mammal Center

مرکز پستانداران دریایی پاسیفیک Pacific Marine Mammal Center که یک مرکز جانوری ناسودآور است، فرایند نجات، توانبخشی و رهایی پستانداران دریایی آسیب دیده را به انجام می رساند و گردشگران را تشویق می کند تا بیایند و در مورد این جانوران آسیب دیده اطلاعات بیشتری کسب کنند. این جانوران نجات داده شده که اغلب شیرهای دریایی کالیفرنیایی و فک های فیلی شمالی هستند، در میانگین زمانی حدود سه ماه در این مجموعه اقامت می کنند تا زمانیکه به طور کامل درمان شده و طی یک مراسم ویژه در حیات وحش رها شوند. بیشتر این جانوران به آسانی از بخش ویزیتر یارد Visitor Yard در مرکز پستانداران دریایی پاسیفیک Pacific Marine Mammal Center قابل مشاهده هستند. ورودیه این مرکز رایگان بوده و تمامی مبالغ اهدایی پذیرفته می شوند.

پارک حیات وحش لاگونا کوست Laguna Coast Wilderness Park

این فضای طبیعی خیره کننده از بیش از 28 کیلومتر مربع جهت ساحلی دارای کنیون تشکیل شده است. در جنگل های بلوط و چنار این پارک طبیعی بیش از 65 کیلومتر جهت های چند کاره وجود دارند که برخی از آنها به صخره های مرتفع و چشم اندازهای شگفت انگیز از اقیانوس منتهی می شوند. جهتهای متعددی از جاده لاگونا کنیون Laguna Canyon Road به این پارک می رسند؛ از جمله جهت محبوب بیگ بند Big Bend Trail که برای تپه نوردی، کوهنوردی، دوچرخه سواری و سوارکاری بسیار مناسب است. پارک حیات وحش لاگونا کوست Laguna Coast Wilderness Park با نواحی بکر و دست نخورده اطرافش کاملتر می گردد. پارک ایالتی کریستال کوو Crystal Cove State Park در کنار این پارک قرار گرفته است؛ همینطور هم پارک حیات وحش آلیسو اند وود Aliso and Wood Canyons Wilderness Park که با بیش از 86 کیلومتر مربع مساحت و شبکه ای از جهتهای عالی در نزدیکی آن واقع شد. این جهتها ممکن است تا چند روز بخاطر بارش باران بسته باشند، اما اطلاعات کاملتری را می توانید از سایت های اینترنتی بدست بیاورید.

ساحل هزار پله Thousand Steps Beach

در میان خلیج و سواحل متعدد و مختلفی که در شهر لاگونا بیچ Laguna Beach وجود دارند، ساحل هزار پله Thousand Steps Beach بهترین مکان برای انجام ورزش و حرکات ورزشی به شمار می رود. جهت بین اتوبان پاسیفیک کوست Pacific Coast Highway تا این ساحل، حقیقتا دارای هزار پله نیست؛ تعداد این پله ها احتمالا حدود 300 عدد است؛ اما وقتی این پله ها را رو به بالا می پیمایید، به نظر می آید تعداد آنها به هزار عدد می رسد. ساحل هزار پله Thousand Steps Beach بخاطر همین تلاش اضافی که برای بازدید از آن می بایست انجام داد، معمولا از سواحل اطرافش خلوت تر بوده و این نکته مثبتی به شمار می آید. ساحل تیبل راک Table Rock Beach در شمال این ساحل قرار گرفته است و ساحلی پر از صخره است. ساحل تیبل راک Table Rock Beach با فراوانی صخره هایش دارای جهت طاق دار صخره ای بسیار زیبا بوده که می توان از درون آن عبور کرد. از آنجایی که این ساحل مخفی از طریق اتوبان پاسیفیک کوست Pacific Coast Highway قابل دسترس نیست، نقطه بسیار عالی برای دور بودن از جمعیت و لذت بردن از خلوتی یک ساحل زیباست.

پارک جزیره گنج یا ترژر ایلند Treasure Island Park

این خط ساحلی خیره کننده در لاگونا بیچ Laguna Beach جنوبی از خلیج های کوچک و متفاوت، خانه های صخره ای عجیب و بناهای شگفت انگیز از جمله یک قلعه ساحلی تشکیل شد. پارک جزیره گنج یا ترژر ایلند Treasure Island Park با سواحل پانورامایی ویژه پیک نیک و دسترسی به اقیانوس یک مکان ایده آل برای وقت گذرانی و لذت بردن از مناظر زیبا محسوب می گردد. ساحل ویکتوریا Victoria Beach که دقیقا در شمال پارک ترژر ایلند Treasure Island Park قرار گرفته است، جایگاه یک برج دزدان دریایی بسیار زیبا بوده که در کنار صخره ها واقع شده است. در جنوب ترژر ایلند Treasure Island Park، ساحل آلیسو Aliso Beach نیز بخاطر فعالیت های اقیانوسی خاص از جمله موج سواری و غواصی شهرت دارد.

پارک آلتا لاگونا Alta Laguna Park

این فضای طبیعی که بالای یک تپه قرار گرفته است و با عنوان بالاترین نقطه جهان Top of the World شناخته می گردد، شامل امکانات پارکی مانند میزهای پیک نیک، زمین های تنیس و محوطه ویژه بازی بیس بال است؛ اما بیشتر بخاطر مناظرش محبوبیت دارد. تنها کافیست در این پارک زیبا رانندگی کنید و به تماشای غروب آفتاب بروید تا متوجه شوید، چقدر لذت بخش است و در عین حال لازم نیست مبلغی برای آن بپردازید. زمین های بازی، توالت ها و آب خوردن در پارک آلتا لاگونا Alta Laguna Park به آسانی در دسترس هستند. آب و هوای این پارک گاهی بسیار متغیر بوده و بهمین علت، بهتر است یک کاپشن یا بارانی همراه داشته باشید.

اتوبان پاسیفیک کوست Pacific Coast Highway

اتوبان پاسیفیک کوست Pacific Coast Highway که شهر لاگونا بیچ Laguna Beach را از دریا جدا می کند، شهرهای ساحلی متعددی را به نقاط بسیار زیبا و خیره کننده متصل می سازد و مقاصد گردشگری دیدنی و خارق العادی ای را در سواحل کالیفرنیا شامل می گردد. لاگونا بیچ Laguna Beach یک ایستگاه عالی در یکی از بهترین سفرهای جاده ای در سواحل غربی آمریکا به شمار می رود و همچنین یک مقصد گردشگری ایده آل برای اردو زدن است. سایر شهرهایی که در نزدیکی این شهر و در اتوبان پاسیفیک کوست Pacific Coast Highway قرار گرفته اند، هانتینگتن بیچ Huntington Beach و لانگ بیچ Long Beach در شمال و کارلس بد Carlsbad در جنوب هستند. برای پارک کردن آسان و سفر در اتوبان پاسیفیک کوست Pacific Coast Highway در لاگونا بیچ Laguna Beach، سرویس رایگانی به نام لاگونا بیچ ترولی Laguna Beach Trolley وجود دارد که در روزهای آخر هفته ارائه می گردد.

منبع: همگردی

به "معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری ساحل لاگونا بیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری ساحل لاگونا بیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید