معرفی شرکت جوپار ، امکانات و راستا قطارهای جوپار

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، معرفی شرکت جوپار و قطارهای آن

تا به حال برایتان حتما پیش آمده است که بخواهید با قطار به سفر بروید یا باری را جا به جا کنید و ندانید که از کدام یک از شرکت های ارائه دهنده این سرویس استفاده نمایید. امروز در این مقاله به معرفی شرکت جوپار فعال در زمینه جا به جایی مسافر و بار می پردازیم. این شرکت در سال 1381 به عنوان اولین شرکت خصوصی ریلی ایران فعالیت خود را شروع کرده است و تا به امروز انتخاب اول بسیاری از مسافران عزیز کشورمان بوده است. جوپار نام شهری در استان کرمان است و نام این شرکت از این شهر بر گرفته شده است. شرکت جوپار امروزه با قطارهای ارگ، کویر و ماهان که هرکدام ویژگی ها و امکانات خاص خودشان را دارند، سهم زیادی از بازار ریلی و مسافری را در اختیار خود گرفته است. در ادامه به آنالیز هر کدام از این قطارها می پردازیم.

معرفی شرکت جوپار ، امکانات و راستا قطارهای جوپار

قطار ارگ جوپار

اگر قصد سفر راحتی را دارید و می خواهید با قطار جا به جا شوید یکی از برترین انتخاب های شما قطار ارگ شرکت جوپار خواهد بود. این قطار با تمرکز بر ارائه خدمات ویژه به مسافرین خود سعی نموده تا سفری راحت و خاطره انگیز را برای مسافران خود به همراه داشته باشد. قطار ارگ با 14 واگن فعالیت خود را شروع نموده استو به زودی 12 واگن دیگر نیز به آن اضافه خواهد شد. از ویژگی های شاخص این قطار می توان به سیستم سرمایش و گرمایش عالی آن اشاره کرد که از این منظر یکی برترین های سیستم ریلی کشور به شمار می رود. مهماندران حرفه ای و آموزش دیده این قطار در طول سفر همراه شما خواهند بود تا در صورت احتیاج به شما یاری نمایند. از دیگر امکانات قابل توجه در این قطار می توان به وجود همزمان سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. این قطار از منظر کیفیت سفر 5 ستاره محسوب می گردد ولی در سیستم فروش بلیط عنوان 4 ستاره را به خود اختصاص می دهد. در طول زمان سفر خود در کوپه تان به علت عایق صدا بودن می توانید راحت باشید و با امکانات صوتی و تصویری که برای شما در نظر گرفته شده است می توانید خودتان را سرگرم کنید. شرکت جوپار در قطارهای ارگ خود توجه ویژه ای به افراد توان خواه داشته و به هر علت اگر از جایگاه چرخدار استفاده می کنید امکانات بی نظیری برای شما تعبیه شده است. مسائل بهداشتی در قطار ارگ به خوبی رعایت می گردد و می توانید در طول سفر با خیالی آسوده از سرویس های خواب این قطار بهره ببرید. همجنین در هر کوپه با در نظر گرفتن جعبه یاری های اولیه خیالتان بابت پیشامدهای احتمالی راحت خواهد بود.

قطار ارگ کلاس معمولی

بلیط قطار ارگ شرکت جوپار را در دو کلاس معمولی و ویژه می توانید تهیه کنید. در ادامه به آنالیز تفاوت های این دو کلاس و ویژگی هایی که هر کدام از آن ها به شما ارائه خواهند داد می پردازیم. پذیرایی در کلاس معمولی شامل مواردی همانند آب آشامیدنی، دستمال کاغذی بهداشتی، ماسک، هندزفری، انواع نوشیدنی گرم مانند چای و نسکافه و … یا آب میوه، سیستم صوتی برای هر مسافر با قابلیت پخش انواع کتاب صوتی، موسیقی و …، میز اختصاصی برای هر مسافرو کیک بسته بندی یا یخچالی می گردد.

قطار ارگ کلاس ویژه

هنگام تهیه بلیط قطار ارگ از شرکت جوپار امکان انتخاب کلاس ویژه را نیز خواهید داشت. از امکانات پذیرایی این کلاس می توان به آب آشامیدنی، دستمال کاغذی بهداشتی، ماسک، هندزفری، انواع نوشیدنی گرم مانند چای و نسکافه و … یا آب میوه، سیستم صوتی برای هر مسافر با قابلیت پخش انواع کتاب صوتی، موسیقی و …، میز اختصاصی برای هر مسافر، کیک بسته بندی یا یخچالی، شانه، دستمال الکلی، حوله دست و صورت، دستمال مرطوب، دمپایی هتلی، مسواک و خمیر دندان و کیف دستی برند ارگ اشاره کرد.

هنگام تهیه بلیط اگر وعده غذایی نیز رزرو کنید در هر دو کلاس این قطار به شما غذای مطلوب و با کیفیتی ارائه خواهد شد. هنگام خواب نیز در هر دو کلاس قطار ارگ شرکت جوپار امکاناتی نظیر پشتی سر جایگاه یک بار مصرف، ست ملحفه سفید هتلی، پتو سفید هتلی، بالشت و روبالشتی اشاره کرد. تمامی این موارد یا یکبار مصرف هستند و یا بعد از هر سفر به وسیله خدمه این قطار جهت شست وشو و ضدعفونی کردن در خشک شویی جمع آوری می شوند.

راستاهای پرتردد قطار ارگ

قطار ارگ شرکت جوپار 4 راستا کلی دارد که در بین هرکدام از این راستاها در ایستگاه های مختلف توقف می کند تا مسافرین محترم بتوانند پیاده و یا سوار شوند.

راستا اول: این راستا از مبدا تهران به سمت کرمان حرکت می کند و در بین راه در ایستگاه های قم(محمدیه)، کاشان، بادرود، زواره، نائین، اردکان، میبد، یزد، بافق، زرند توقف دارد.

راستا دوم: این راستا از مبدا تهران به سمت مقصد بندر عباس حرکت می کند و در بین راه در ایستگاه های قم(محمدیه)، کاشان، بادرود، زواره، نائین، اردکان، میبد، یزد، بافق، احمدآباد، سیرجان، تزرج، زاد محمود و فین توقف می کند.

راستا سوم: این راستا از مبدا تهران به مقصد زاهدان حرکت می کند و در بین راه در ایستگاه های قم(محمدیه)، کاشان، بادرود، زواره، نائین، اردکان، میبد، یزد، بافق، زرند، کرمان، بم، فهرج توقف می کند.

راستا چهارم: این راستا از مبدا کرمان به مقصد مشهد حرکت می کند و در بین راه در ایستگاه های زرند، مبارکه، بهاباد، طبس، تربت حیدریه توقف می کند.

قطار کویر شرکت جوپار

اگر قصد سفر با قطار را دارید و دنبال انتخاب قطاری تمیز با انمانات مناسب و قیمتی ارزان هستید یکی از بهترنی انتخاب های شما قطار کویر شرکت جوپار خواهد بود. به علت قیمت مناسب و امکانات شایسته ای که این قطار ارئه می دهد امروزه انتخاب بسیاری از مسافران می باشد. قطار کویر به عنوان یک قطار 3 ستاره محسوب می گردد. هر واگن این قطار 10 کوپه مجزا دارد در هرکدام 6 تخت یکنفره قرار گرفته است. قطارهای گویر شرکت جوپار عایق صدا و حرارت می باشند و از سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی پرتابل بهره می برند. به حریم خصوصی در این قطارها توجه ویژه ای شده است و می توانید در طول سفر راحت باشید. مانند قطارهای ارگ نیز به هموطنان عزیزی که توان خواه هستند نیز توجه ویژه ای شده و آنها نیز می توانند از امکانت قطار استفاده نمایند. آب آشامیدنی، تنقلات و ملزومات بهداشتی از جمله چیزهایی هستند که هنگام سوار شدن به این قطار دریافت می کنید. در هنگام خواب نیز وسایلی نظیر ست ملحفه، پتو، روبالشتی و بالشت دریافت می کنید که از لحاظ تمیزی و بهداشت بی نظیر هستند.

راستاهای قطار کویر

قطار کویر شرکت جوپار 5 راستا اصلی دارد و در طی این راستاها نیز در ایستگاه های مختلف توقف می کند. در ادامه به آنالیز این راستاها می پردازیم.

راستا اول: از مبدا تهران به مقصد مشهد است که در ایستگاه های سمنان، شاهرود، نقاب و نیشابور توقف می کند.

راستا دوم: از مبدا تهران به مقصد کرمان حرکت می کند و در ایستگاه های قم(محمدیه)، کاشان، بادرود، زواره، نائین، اردکان، میبد، یزد، بافق، زرند توقف می کند.

راستا سوم: از مبدا تهران به سمت بندر عباس حرکت می کند و در ایستگاه های قم(محمدیه)، کاشان، بادرود، زواره، نائین، اردکان، میبد، یزد، بافق، احمد آباد، سیرجان، تزرج، زادمحمود، فین توقف می کند.

راستا چهارم: از مبدا تهران به مقصد زاهدان حرکت می کند و در ایستگاه های قم(محمدیه)، کاشان، بادرود، زواره، نائین، اردکان، میبد، یزد، بافق، زرند، کرمان، بم، فهرج توقف می کند.

راستا پنجم: از مبدا کرمان به مقصد مشهد حرکت می کند و در طول راستا در ایستگاه های زرند، مبارکه، بهاباد، طبس، تربت حیدریه توقف می کند.

قطارهای اتوبوسی ماهان شرکت جوپار

انتخاب بسیار از مسافران برای سفر از تهران به مشهد و یا بالعکس قطار و از نوع جایگاه اتوبوسی آن می باشد. شرکت جوپار نیز با قطارهای ماهان خود این سرویس را به مسافران ارائه می دهد. با توجه به اینکه در قطارهای اتوبوسی امکان دراز کشیدن وجود ندارد اما شرکت جوپار امکاناتی را تعبیه نموده است تا در طول سفر نسبت به سایر قطارها راحت تر باشید و سفر بهتری را تجربه کنید. از امکانات ویژه این قطار می توان به جایگاه های استاندارد با طراحی ارگونومیک و راحت، بسته های تنقلات و آب آشامیدنی، سیستم تهویه مطبوع هوا، وجود جایگاه چرخان برای افراد توان خواه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، ملزومات ایمنی ویاری های اولیه اشاره کرد. برای تهیه بلیط و اطلاع از زمانبندی ساعت های حرکت این قطار می توانید سایت شرکت جوپار را چک نمایید. بعلاوه به صورت کلی می توانید با شماره تماس های 02144281610 و یا به وسیله شبکه های مجازی با شماره های 09012544962 تماس برقرار نمایید.

منبع: الی گشت

به "معرفی شرکت جوپار ، امکانات و راستا قطارهای جوپار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شرکت جوپار ، امکانات و راستا قطارهای جوپار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید