منچستریونایتد 1 ، کریستال پالاس 0؛ اولین برد شیاطین تحت راهنمایی رانگنیک در شب درخشش فرد

به گزارش وبلاگ دانلود شریف- سه امتیاز ارزشمند، حاصل کار اولین بازی رانگنیک به عنوان مربی شیاطین سرخ بود.

منچستریونایتد 1 ، کریستال پالاس 0؛ اولین برد شیاطین تحت راهنمایی رانگنیک در شب درخشش فرد

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، منچستریونایتد برابر کریستال پالاس، خودش را تا رده ششم جدول رده بندی بالا کشید تا فقط سه امتیاز با آخرین رتبه برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فاصله داشته باشد. منچستریونایتد امروز در اولین مسابقه ای که رالف رانگنیک راهنمایی این تیم را بر عهده داشت در اولدترافورد میزبان کریستال پالاس بود که نهایتاً این بازی با نتیجه 1-0 به سود شیاطین سرخ سرانجام یافت.

منچستریونایتد از همان ابتدا کار را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 3 اولین موقعیت تقریبا خوب این تیم خلق شد؛ جایی که ضربه الکس تلس با اختلاف نسبتاً کم از کنار دروازه کریستال پالاس به بیرون رفت. در دقیقه 24 منچستر یونایتد می توانست گل رجحان را به ثمر برساند اما ضربه محکم فرد در آستانه ورود به دروازه به وسیله مدافع کریستال پالاس برگردانده شد.

در حالی که بازی به لحظات سرانجامی خود در نیمه اول نزدیک می شد منچستریونایتد می توانست گل رجحان را به ثمر برساند اما ضربه زیبای دیه گو دالو با اختلاف کمی به بیرون رفت تا دو تیم با همان تساوی بدون گل راهی رختکن شوند. نیمه دوم کاملا متعادل آغاز شد و تا دقیقه 75 هیچ یک از دو تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نمایند. تا این که یک موقعیت بسیار خوب به وسیله کریستال پالاس از دست رفت. جایی که جردن آیو در دهانه دروازه یک فرصت را به شکلی عجیب از دست داد تا یونایتد شانس آورده باشد.

در دقیقه 78 بالاخره قفل دروازه کریستال پالاس شکسته شد. ضربه زیبا و پای راست فرد از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه کریستال پالاس رفت تا منچستریونایتد بالاخره با یک گل پیش بیفتد. در ادامه بازی نیز این منچستریونایتد بود که توپ و میدان را در اختیار داشت اما گل دیگری در این مسابقه به ثمر نرسید تا شیاطین سرخ به سه امتیاز مهم دست پیدا نموده و رالف رانگنیک نیز آغاز خوبی داشته باشد.

قابل پیش بینی بود که با در ادامه نتایج ضعیف منچستریونایتد تغییرات در این تیم از راه برسد و نهایتاً هم این اتفاق نیز رخ داد و چندی پیش اوله گنار سولسشر از راهنمایی شیاطین سرخ برکنار شد. بعد از این اتفاق مایکل کریک به شکل موقت روی نیمکت منچستریونایتد نشست تا سرمربی قطعی این تیم انتخاب گردد. بعد از کش و قوس های فراوان و نام های مختلفی که در اطراف باشگاه منچستریونایتد شنیده می شد نهایتاً رالف رانگنیک به شکل رسمی راهنمایی این تیم را بر عهده گرفت. رانگنیک آلمانی تا سرانجام فصل جاری روی نیمکت یونایتد خواهد نشست و پس از آن به عنوان مدیر ورزشی باشگاه فعالیت خواهد نمود.

اما منچستریونایتد امروز اولین بازی خود را تحت راهنمایی رالف رانگنیک برگزار کرد. آنها امروز در اولدترافورد میزبان کریستال پالاس بودند و نهایتاً با تک گل زیبای فرد پیروز شدند حریف خود را شکست دهند. نکته جالب اینکه رانگنیک بعد از گل سه امتیازی ستاره برزیلی خوشحالی جالب و زیادی از خود به نمایش در گذاشت که بسیار مورد توجه نهاده شد.

- تاتنهام نیز زیر نظر آنتونیو کونته فاصله ای تا رسیدن به نقطه امن کسب سهمیه لیگ قهرمانان ندارد. آغاز ضعیف نونو اسپریتو روی نیمکت اسپرز باعث شد مدیران تاتنهام خیلی زود دست به قطع همکاری با این سرمربی پرتغال زده و بالاخره بعد از چند بار اقدام با آنتونیو کونته، سرمربی پرافتخار و ایتالیایی به توافق دست یابند. زمان زیادی از ورود این سرمربی به لندن سپری نشده و تاتنهام هر هفته نسبت به هفته گذشته نمایش بهتری ارائه می دهد.

این تیم امروز در ورزشگاه خانگی خود پذیرای نووریچ سیتی بوده و به رجحان شیرین و مقتدرانه 0-3 دست یافت. در همان دقایق ابتدایی بود که لوکاس مورا با ضربه ای تماشایی و فوق العاده پیروز به باز کردن دروازه حریف شد. در نیمه دوم حملات اسپرز ادامه یافته و آنها دو بار دیگر به وسیله داوینسون سانچس و سون هیونگ مین به گل رسیده و در نهایت با ثبت کلین شیت، با سه گل حریف نگون بخت خود را مغلوب کردند.

از زمان ورود آنتونیو کونته به رختکن تاتنهام این تیم در تمامی دیدارهای خانگی خود پیروز شده و این رکورد امروز نیز ادامه یافت. حالا اسپرز با یک بازی کمتر نسبت به وستهام در رتبه پنجم جدول قرار داشته و در صورت کسب پیروزی در آن مسابقه به رده چهارم می رسد. در این صورت فاصله اسپرز با صدر جدول هشت امتیاز خواهد شد، اما در شرایطی که این فرایند ادامه یابد حتی رویای رسیدن به رتبه های بالاتر نیز برای آنتونیو کونته و تیمش غیرممکن نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "منچستریونایتد 1 ، کریستال پالاس 0؛ اولین برد شیاطین تحت راهنمایی رانگنیک در شب درخشش فرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد 1 ، کریستال پالاس 0؛ اولین برد شیاطین تحت راهنمایی رانگنیک در شب درخشش فرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید