پرداخت خسارات جانبازان و خانواده های شهدا در سی سخت

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، سعید اوحدی گفت: نماینده بیمه دی جهت برآورد، ارزیابی و پرداخت خسارات وارده به خسارت دیدگان خانواده های معظم شهدا و جانبازان در شهر سی سخت مستقر شده است و جهت کارشناسی و پرداخت خسارات مناطق مسکونی خانواده های معظم شهدا و جانبازان، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

پرداخت خسارات جانبازان و خانواده های شهدا در سی سخت

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ دانلود شریف، سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امروز (سه شنبه) در بیست و نهمین سفر استانی خود، با هدف امضای تفاهم نامه ایجاد اشتغال برای ایثارگران و بازدید از مناطق زلزله زده سی سخت، به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

وی در بدو سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد، با تقدیر از فداکاری های مردم این استان در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت: متأسفانه در زلزله اخیر جمعی از هموطنان عزیز ما دچار حادثه شدند و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در راستای وظیفه ذاتی خود، در اسرع وقت اقدامات لازم را برای کمک رسانی به ایثارگران آسیب دیده در این زلزله انجام داده است.

اوحدی اضافه کرد: در سفر امروز با حضور در این مناطق در جریان فرایند امدادرسانی به ایثارگران قرار خواهیم گرفت تا هرچه سریع تر مسائل این عزیزان برطرف شود.

* استقرار نماینده بیمه دی در سی سخت

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ابتدای حضور خود در شهر سی سخت، ضمن حضور در گلزار مطهر شهدای این شهر و ادای احترام به مقام والای شهدا، از منازل جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بازدید کرد و گفت: نماینده بیمه دی جهت برآورد، ارزیابی و پرداخت خسارات وارده به خسارت دیدگان خانواده های معظم شهدا و جانبازان در شهر سی سخت مستقر شده است و جهت کارشناسی و پرداخت خسارات مناطق مسکونی خانواده های معظم شهدا و جانبازان، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی با اشاره به وجود همدلی و همبستگی در همه بین تمام دستگاه ها، گفت: امیدواریم با این هماهنگی موجود مسائل زلزله زدگان هرچه سریع تر برطرف شود.

* بنیاد شهید به وظایف خود در قبال ایثارگران سی سخت عمل خواهد کرد

معاون رییس جمهور همچنین در ادامه بیست و نهمین سفر استانی خود، در گفتگو با صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مطابق برنامه سفر های هفتگی قرار بود که به استان دیگری سفر کنیم؛ اما با توجه به وقوع زلزله در منطقه سی سخت، توفیق پیدا کردیم که در خدمت مردم غیور و سربلند این منطقه باشیم.

وی اضافه کرد: ظاهر شهر سی سخت به خوبی آسیب های واردشده بر اثر زلزله را نشان نمی دهد؛ اما با ورود به داخل منازل متوجه می شویم که تخریب های داخلی زیادی اجرا شده است و نیاز به رسیدگی ویژه ای دارد. خوشبختانه دولت و تمام دستگاه ها به سرعت شروع به کار کردند و با دستور رییس جمهوری محترم، تا انتها تیر 1400 کار مقاوم سازی و بازسازی این منازل باید به اتمام برسد.

اوحدی با اشاره به دیدار های اجرا شده با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سی سخت، گفت: این دیدار ها با همراهی کولیوند رییس اورژانس کشور، دو نفر از معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس بیمه دی انجام شد و خود بنده نیز در منزل شش نفر از ایثارگران حضور یافته و در گلزار مطهر شهدا نیز با بیش از 100 نفر از ایثارگران دیدار کردیم و به مسائل آنان رسیدگی شد.

* پرداخت خسارات جانبازان و خانواده های شهدا در سی سخت

وی ادامه داد: در دیدار هایی که با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران داشتیم، سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی را به آنان ابلاغ کردیم. ان شاءالله در کنار مصوبات و تسهیلاتی که دولت برای آسیب دیدگان زلزله در نظر می گیرد، بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به وظایف خود در قبال ایثارگران عزیز عمل خواهد کرد.

خاطرنشان می شود؛ رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه معاونین خود، در این سفر به صورت جداگانه با خانواده معظم شهید سردار گودرز نجفی، پدر معظم شهید ابوالقاسم رهنما، جانباز و آزاده سرافراز حسین محمدخانی، جانباز و آزاده سرافراز عبادالله محمدی فر، همسر گرامی جانباز مهرماه صابری و جانبازان معزز محسن نجفی، ذبیح الله سیرتی، مهرزاد محمدحسین زاده، حسین اکبری سی سختی، عنایت الله یزدان پناه، مسعود محسنیان سی سختی، پیران صیادی سی سختی، داریوش سی سخت نژاد، خیبر یزدانی پور سی سخت و نورمند سی سخت نژاد دیدار و از نزدیک در جریان مسائل آنان قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پرداخت خسارات جانبازان و خانواده های شهدا در سی سخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت خسارات جانبازان و خانواده های شهدا در سی سخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید