گلزنی لژیونر ایرانی برابر بارسلونا؛ حذف تلخ در آستانه فینال

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، تیم فوتسال پالما در روز گلزنی بازیکن ایرانی خود برابر بارسلونا باخت و به فینال کوپادل ری نرسید.

گلزنی لژیونر ایرانی برابر بارسلونا؛ حذف تلخ در آستانه فینال

به گزاش وبلاگ دانلود شریف تیم فوتسال پالما امروز در ملاقات مرحله نیمه نهایی کوپادل ری اسپانیا در شهر آنتاکرا به مصاف تیم بارسلونا رفت که این مسابقه با نتیجه 5 بر 1 ‬به سود بارسا به سرانجام رسید.

حسین طیبی و مسلم اولادقباد دو بازیکن ایرانی در فهرست پالما در این مسابقه حضور داشتند؛ هرچند که اولادقباد به علت مصدومیت طولانی در هفته های گذشته فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد.

طیبی اما برای پالما بازی کرد و حتی پیروز به گلزنی شد اما در نهایت پالما با قبول شکست برابر حریف قدرتمند خود، از رسیدن به فینال بازماند و حذف شد.

نیمه نخست بازی با دو گل به سود بارسلونا به سرانجام رسید. در آغاز نیمه دوم پالما صاحب یک ضربه پنالتی شد و طیبی در دقیقه 21 این پنالتی را به گل تبدیل کرد.

پالما که برای به ثمر رساندن گل تساوی در کوشش بود، در ادامه گل سوم و در ثانیه های سرانجامی گل های چهارم و پنجم را دریافت کرد تا در نهایت بازنده از زمین خارج بگردد.

به این ترتیب پالما بعد از جام حذفی، شانس قهرمانی در کوپادل ری را هم از دست داد و حالا باید برای قهرمانی در لیگ دسته اول اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا کوشش کند.

ملاقات فینال کوپادل ری فردا یکشنبه بین دو تیم بارسلونا و جیمبی کارتاخنا برگزار می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "گلزنی لژیونر ایرانی برابر بارسلونا؛ حذف تلخ در آستانه فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلزنی لژیونر ایرانی برابر بارسلونا؛ حذف تلخ در آستانه فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید