28 طرح گردشگری در خراسان رضوی بهره برداری شد

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: همزمان با ایام دهه فجر، 28 طرح در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با حجم سرمایه گذاری معادل 20 هزار میلیارد ریال بهره برداری شد.

28 طرح گردشگری در خراسان رضوی بهره برداری شد

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، سید جواد موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه نمود: 13 طرح از این تعداد در حوزه گردشگری با سرمایه گذاری 18 هزار و 750 میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: این طرح ها شامل یک هتل پنج ستاره، 2 هتل سه ستاره، یک هتل یک ستاره، یک مهمانپذیر، 2 سفرخانه سنتی و 6 اقامتگاه بومگردی و خانه مسافر در خراسان رضوی است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: طرح های افتتاح شده در دهه فجر برای 301 نفر اشتغال مستقیم در استان ایجاد می کند و در طول دوره ساخت نیز برای حداقل هزار نفر ایجاد شغل موقت کرده است.

وی اضافه نمود: بر این اساس تعداد 540 تخت رسمی به تعداد تخت های اقامتی خراسان رضوی اضافه نموده می شود که تعداد آن به حدود 700 تخت می رسد.

موسوی اظهار کرد: این طرح ها در شهرستان های مشهد، گناباد، طرقبه - شاندیز، چناران، کلات نادری و درگز قرار گرفته اند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: در حوزه میراث فرهنگی نیز 12 طرح کلنگ زنی و افتتاح و در حوزه صنایع دستی نیز سه طرح در رشته های سفال، پتینه و نقاشی و هنرهای چوبی در استان به بهره برداری رسید.

منبع: دنیای سفر

به "28 طرح گردشگری در خراسان رضوی بهره برداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "28 طرح گردشگری در خراسان رضوی بهره برداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید