7 راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان بازگشایی شد

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 7راه ارتباطی بسته شده ناشی از سیلاب در جنوب این استان با فروکش کردن آب بازگشایی شد.

7 راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان بازگشایی شد

سرهنگ یداله ستوده فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: هم اینک جهتهای فنوج - بنت، کتیج - رمشک، کتیج - جلگه چاه هاشم، نیکشهر - قصرقند، دلگان - زهکلوت، ایرانشهر- بم و دلگان - ایرانشهر بازگشایی شده است.

وی اظهار داشت: جهتهای زهکلوت- دلگان، فنوج - اسپکه، ایرانشهر - مهرستان و جلگه - بهشت آباد در جنوب سیستان و بلوچستان همچنان بسته است.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سیلاب 2 روز اخیر مسدود شدن 11 جهت ارتباطی در جنوب این استان را به همراه داشت، گفت: با وجود بازگشایی محورهای ایرانشهر- بم و ایرانشهر دلگان با توجه به لغزنده بودن جاده ضروری است رانندگان با احتیاط تردد کنند.

وی گفت: تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه برای بازگشایی این جهتها همچنان ادامه دارد.

ستوده با اشاره به طرح نوروزی پلیس راه اظهار داشت: عوامل پلیس راه کنترل ترافیک و قانونمندی عبور و مرور را در دستور کار قرار داده اند و بیشترین علت تصادفات توجه نکردن راننده به جلوست و رانندگان باید در مسافت های طولانی پس از هر 2 ساعت رانندگی یک ربع استراحت و هوشیاری خود را تجدید کنند.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "7 راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید