آدام همتی: با مصدومیت بازی می کردم

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، چند ماه پیش مینیسکم پاره شد اما با توجه به شرایط سختی که پرسپولیس داشت، با همان وضعیت بازی کردم تا تیم بیشتر از این از کمبود بازیکن آزار نبیند.

آدام همتی: با مصدومیت بازی می کردم

هافبک جوان پرسپولیس که به تازگی یک عمل جراحی روی زانوی خود انجام داده، از انگیزه هایش برای بازگشت زودهنگام صحبت می نماید. آدام همتی را می گوییم که جدا از گل سه امتیازی به سپیدرود در دقیقه 2+90، در نیم فصل اول، بازی های نسبتا خوبی انجام داد و آرام آرام اعتماد برانکو را به خود جلب کرد. همتی اما حالا با یک مشکل اساسی روبرو شده و یک عمل جراحی روی زانویش انجام داده است.

آدام در خصوص این مصدومیت که زمان رخ دادنش برای خیلی ها سوال است، گفته: من چند ماه پیش از ناحیه زانو دچار مصدومیت نسبتا شدیدی شدم و مینیسکم پاره شد اما با توجه به شرایط سختی که پرسپولیس داشت، با همان وضعیت بازی کردم تا تیم بیشتر از این از کمبود بازیکن آزار نبیند.

او سپس تاخیر در جراحی زانوی آسیب دیده اش را هم این طور توجیه نموده: البته ماه ها درد را تحمل کردم و منتظر بودم که بتوانم با استفاده از روش های درمانی دیگر این مصدومیت را از پیش رو بردارم اما در نهایت فیزیوتراپی، ماساژ درمانی و آب درمانی یاری زیادی به من کرد تا دردم را کاهش بدهم. با این حال مجبور به جراحی بودم و منتظر یک فرصت مناسب که این عمل جراحی را پشت سر بگذارم. در این مورد با پزشکان تیم هم صحبت کردم و آن ها مرا به یکی از بهترین جراحان ایران معرفی کردند. دکتر کیهانی به من گفت بهتر است هر چه زودتر عمل کنی و از این مصدومیت رها شوی. من هم طبق خواسته او وقت عمل گرفتم تا این مصدومیت را تمام کنم. با این حال تمریناتم را ادامه خواهم داد. هر چند تا چند روز نمی توانم تمرینات مربوط به پا و زانو داشته باشم ولی امیدوارم این دوران را خیلی زود سپری کنم و دوباره برای پرسپولیس به میدان بروم.

و این هم صحبت های پایانی همتی که از انگیزه هایش برای بازگشت زودهنگام به تمرینات پرسپولیس گفته است: بازی در تیم بزرگی مثل پرسپولیس همواره رویای من بود. اینجا همواره طرفداران زیادی در استادیوم حاضر هستند و شما را تشویق می نمایند که این موضوع به هر بازیکنی روحیه مضاعف می دهد. من می خواهم یکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس باشم و امیدوارم بتوانم چنین کارنامه ای از خودم برجای بگذارم. پرسپولیس در نیم فصل دوم با بازیکنان بیشتری به لیگ برمی شود و همه ما در انتظار کسب نتایج درخشانی هستیم. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و بار دیگر بتوانم با تیمم روی سکوی قهرمانی بروم.

11 - 390

منبع: ایران ورزشی

به "آدام همتی: با مصدومیت بازی می کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدام همتی: با مصدومیت بازی می کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید