افزایش آمار بازیکنان آسیب دیده بارسلونا

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، بارسلونا علاوه بر رافینیا و سرخی روبرتو از سه بازیکن خود در دیدار برابر آیندهوون نمی تواند بهره ببرد.

افزایش آمار بازیکنان آسیب دیده بارسلونا

به گزارش وبلاگ دانلود شریف و به نقل از آس، فهرست اعلام شده بارسلونا برای دیدار با آیندهوون در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا خوشایند ارنستو والورده نیست. سرمربی اسپانیایی نه تنها رافینیا و سرخی روبرتو را در اختیار نخواهد داشت بلکه از سه بازیکن دیگر در این بازی نمی تواند بهره ببرد. یاسپر سیلسن، لوییس سوارس و آرتور به علت آسیب دیدگی آبی اناری ها را نمی توانند در بازی چهارشنبه شب همراهی نمایند. دروازه بان بارسا به دلیل آسیب دیدگی از پای راست، دو تا سه هفته در میادین حضور نخواهد داشت. آرتور ضرب دیده است و سوارس دو هفته نمی تواند به میدان برود.

با این حال والورده تنها با خبرهای بد روبرو نشده است. فیلیپ کوتینیو و ایوان راکیتیچ بهبود یافتند. هر دو بازیکن می توانند در بازی چهارشنبه به میدان بروند. حضور راکیتیچ اهمیت زیادی دارد چون والورده سه هافبک خود یعنی سرخی روبرتو، رافینیا و آرتور را در اختیار ندارد. در آخرین فهرست بارسلونا نام سرخی سامپر و توماس فرمایلن دیده نمی گردد. این دو بازیکن دوره نقاهت خود را سپری می نمایند.

از طرفی نام دنیس سوارس در این لیست دیده می گردد. پنج بازیکن از تیم های پایه برای تقابل با آیندهوون دعوت شدند. اینیاکی پنیا و یوکین (دروازه بان)، میراندا، ریکی پویگ و چومی این پنج بازیکن هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افزایش آمار بازیکنان آسیب دیده بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش آمار بازیکنان آسیب دیده بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید