برانکو: امیدوارم ملی پوشان سالم برگردند

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، بازیکنانم استحقاق بیشتری دارند و همه تبریک ها باید به آنها گفته گردد. خودتان دیدید که بازیکنانم مقابل پیکان چقدر ثبات و انگیزه داشتند و لیاقت آنها بالاست.

برانکو: امیدوارم ملی پوشان سالم برگردند

به گزارش وبلاگ دانلود شریف ، این را داریم با چشمان خودمان می بینیم که برانکو ایوانکوویچ هر روز محبوب تر می گردد و پرسپولیس و پرسپولیسی ها یکدل تر. طرفداران مثل کوه پشت این پرسپولیس خسته ایستاده اند و پیشکسوتان هم نقش حمایتی خود را به بهترین شکل ممکن ایفا می نمایند. این یکدلی و همبستگی دقیقا همان چیزی است که برانکو به پرسپولیس هدیه نموده اما جذاب تر از آن، حرف هایی است که در ابتدای هم صحبتی امروزش با وبلاگ دانلود شریف حاضر در تمرین به زبان آورده: مایلم از همه همکارانم و همچنین از مربیان ایرانی و بازیکنان بزرگ پرسپولیس در سال های گذشته مثل مهدی مهدوی کیا، علی کریمی و مهرداد میناوند که موفقیت های پرسپولیس را تبریک گفتند، تشکر کنم. خیلی از مربیان ایرانی نه به من، بلکه به خاطر پرسپولیس تبریک گفتند چون همه می دانیم که موفقیت هر تیم ایرانی، موفقیت فوتبال ایران است.

بر خلاف روزهای قبل در چهره تان اثری از ناراحتی نمی بینیم. همه اش به خاطر پیروزی برابر پیکان است؟

خیلی خوشحالم. خودتان دیدید که با چه وضعیتی بازی کردیم. همکار خوبم یعنی مجید جلالی تیم خوبی چیده بود و تیمش بالانس داشت. هر دیداری بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا و روزهای استراحت برای ما می توانست سخت باشد. ما فقط یک روز برای آماده سازی فرصت داشتیم. آماده سازی برای بازی یک روز طول نمی کشد و چهار پنج روز زمان لازم دارد. به همین خاطر و برای اینکه بازیکنانم آخرین رمق شان را گذاشتند، افتخار و از آنها تشکر می کنم.

شما در طول بازی بارها به تصمیمات داور اعتراض کردید اما حالا پیکانی ها هم ادعا نموده اند که داور گل آنها و اخراج یک بازیکن پرسپولیس را نادیده گرفته است.

امروز دوباره فیلم بازی را نگاه خواهم کرد. در مدتی که اینجا بوده ام، داوران حتی یک برد هم به ما هدیه ننموده اند. در همین بازی با پیکان یاری داور سه آفساید را پرچم نزد. پیکانی ها اول فیلم را ببینند و سپس ارزیابی نمایند.

اگر اشتباه نکنم اعتراض تان به تصمیم داور بعد از ضربه ای بود که به امید عالیشاه خورد و باعث خونریزی دهانش شد. این طور نیست؟

دقیقاً کنار داور و داور چهارم چنین ضربه ای به عالیشاه خورد. از داوران می خواهیم که محترمانه داوری نمایند. در بازی با سایپا، روی موقعیت آفساید گل خوردیم. در چهار سال اخیر یک اوت به سود ما نگرفته اند.

به بازی با سایپا اشاره کردید. بعد از آن بازی خیلی ها از کمیته انضباطی انتقاد کردند که چرا از پرسپولیس حمایت نموده و بازیکنان این تیم را محروم ننموده است.

خیر، اگر این طوری می خواستند رأی بدهند و هدف شان حمایت از ما بود، باید 10 بازیکن سایپا را مادام العمر محروم می کردند. مگر بازیکنان ما چکار نموده بودند که محروم شوند؟ آیا باید اجازه می دادند که بازیکنان حریف آنها را بزنند و عصبی هم نشوند؟! من اصلاً نمی دانم چرا بازیکنانم جریمه شده اند.

پیکان را شکست دادید اما بازی با تراکتورسازی خیلی سخت تر است.

بازی روز یکشنبه به بزرگی یک دربی خواهد بود. با احترام به بقیه تیم ها، ما مقابل استقلال، تراکتورسازی و سپاهان دربی داریم. در این بازی انتظار یک استادیوم پر از تماشاگر را دارم و امیدوارم ملی پوشان هم سالم بازگردند تا شاهد بازی خوبی باشیم. تراکتورسازی پس از آغاز بدی که در لیگ داشت، الان دیگر جا افتاده و سه کاپیتان تیم ملی را هم خریده است. آنها در حال حاضر آقای گل لیگ را در اختیار دارند و طبیعی است که بازی سختی خواهیم داشت.

این روزها طرفداران یک نگرانی بزرگ دارند و آن، جدایی شما از پرسپولیس است. نکند حرفی از رفتن زده اید؟

همان طور که گفتم، من تا آخر فصل آینده با پرسپولیس قرارداد دارم. از طرفی ما همیشه اول کار هدف و فلسفه مان را معین می کنیم و فرقی ندارد چه کسی، مربی، بازیکن یا مدیرعامل باشد. هدف ما کسب بیشترین برد و جنگیدن است و خوشحالم که در این کار موفق بوده ایم.

و حتما لذت برده اید از اینکه بعد از پیروزی برابر پیکان، طرفداران پرسپولیس به شما لقب پادشاه کامبک را دادند.

من اینجا هستم که به بازیکنانم یاری کنم. بازیکنانم استحقاق بیشتری دارند و همه تبریک ها باید به آنها گفته گردد. خودتان دیدید که بازیکنانم مقابل پیکان چقدر ثبات و انگیزه داشتند و لیاقت آنها بالاست. ما اینجا هستیم تا بازیکنان را آماده کنیم. بعد از بازی سخت در فینال لیگ قهرمانان آسیا، خیلی سخت بود که شاگردانم را به حالت اولیه بازگردانم. آنهم برای بازی مقابل پیکانی که سال گذشته یک بر صفر ما را شکست داد. سال گذشته ما قوی تر بودیم و باختیم اما سال جاری آنها قوی بودند و ما 2 بر یک بردیم.

شما یک قهرمانی آسیا به طرفداران پرسپولیس بدهکارید و آنها انتظار دارند تا آن روز، بمانید.

این موضوع هیچ وقت معین نمی گردد. من افتخار می کنم که به نیمه نهایی و فینال آسیا رفتیم و افتخار می کنم که یک مراسم بسیار زیبا را در فینال شاهد بودیم و تیم پرسپولیس و ایران فوتبال خود را به بهترین نحو به جهان نشان دادند. طرفداران هم نشان دادند روح جوانمردانه ای دارند و حتی با وجود از دست دادن قهرمانی هم این موضوع را پذیرفتند.

اخیرا شایعات زیادی درباره جدایی احتمالی گرشاسبی از باشگاه پرسپولیس می شنویم. نگران نیستید که اگر این اتفاق بیفتد، تیم به حاشیه برود؟

من نمی دانم گرشاسبی خواهد ماند یا خواهد رفت. خیلی وقت است این حرف ها را می شنوم، هم در مورد گرشاسبی، هم فدراسیون و هم سازمان لیگ. نمی توانم در مورد قوانین اینجا نظر بدهم چون چیزی در مورد آن نمی دانم. متأسفانه در همه باشگاه های ایرانی تغییرات زود انجام می گردد. گرشاسبی در این مدت وظایف خود را خیلی خوب انجام داده. در کل من نمی توانم در این مورد نظر بدهم، چون قانون را نمی دانم اما تیم هایی مانند پرسپولیس تیم های بزرگی هستند و قائم به یک نفر نیستند.

2 – 770

منبع: ایران ورزشی

به "برانکو: امیدوارم ملی پوشان سالم برگردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: امیدوارم ملی پوشان سالم برگردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید