رفاقت خوشخبر و معروف علت اتفاقات اخیر است

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، امیر حسین منظمی درباره حواشی پیش آمده روزهای گذشته در والیبال و جدال لفظی کاپیتان تیم ملی با رئیس فدراسیون گفت: ممکن است در هر فدراسیونی یک سری مسائل به وجود آید. عده ای از جابجایی های انجام شده خوششان نیاید و برعکس عده ای نیز از تغییرات انجام شده خوشحال شوند. ضیایی را فردی بسیار سالم و بسیار پاک دست می بینیم. در حدود هفت ماهی که در کنار او هستم، وی بسیار در کارش مرتب، منظم و با خدا است.

رفاقت خوشخبر و معروف علت اتفاقات اخیر است

منظمی توضیح داد: تأکید می کنم که ای کاش همه مدیران خدا را در نظر بگیرند. متأسفانه بسیاری از مدیران این گونه نیستند. به نظرم اگر از این دست مدیران حمایت کنیم که خونشان به سمت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بسیار بهتر نتیجه خواهیم گرفت.

دبیر فدراسیون والیبال در ادامه با اشاره به استعفای خوشخبر گفت: خوشخبر چند بار استعفا داده بود. در صحبت هایی که با ضیایی داشتم گفت که افکار خوشخبر با او همسو نبوده و خودش نیز استعفا داده و علاقه ای برای ادامه کار نداشته است. بالاخره من نیز اگر مدیر بودم با کسی که تمایل به کار با من نداشت، همکاری نمی کردم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برخوردی با چنین بازیکنانی که در امور مدیریتی دخالت می نمایند، می شود یا خیر؟ گفت: مطمئن باشید کمیته انضباطی را برگزار خواهیم کرد و رأی را خواهید دید که بر چه اساسی است. هر کسی باید در حوزه خودش ورود کند. بازیکنان در حوزه رقابت، مدال آوری زحمت می کشند و باید در تمرینات مرتب و منظم باشند. حوزه مدیریتی نیز به مدیریت کلان فدراسیون که ضیایی در رأس آن واقع شده است بر می شود و او تصمیم گیرنده است.

منظمی ادامه داد: اگر هر کس در حوزه خودش ورود کند، قطعاً نتایج بهتری به دست خواهد آمد تا اینکه بخواهیم در حوزه های دیگر حضور داشته باشیم. من نیز در سالیان گذشته بازیکن بودم اما هیچ گاه در تغییر سمت افراد دخالتی نداشتم و این اجازه نیز به ما داده نمی شد. جزو بازیکنان تراز اول نیز بوده ایم اما هیچ دخالتی در حوزه مدیریتی نداشته ایم.

دبیر فدراسیون والیبال اضافه نمود: رفاقتی که بین خوشخبر و معروف وجود دارد می تواند دلیل اصلی بحث های پیش آمده باشد. چه قدر خوب است که شخصیت های اصلی ما که برای جامعه نیز الگو هستند به نظرات مدیران ارشد احترام بگذارند.

منظمی درباره اینکه آیا زمان برگزاری کمیته انضباطی معین شده است؟ توضیح داد: خیر؛ هنوز زمان برگزاری جلسه معین نیست اما قطعاً کمیته انضباطی را تشکیل خواهیم داد. نخستین کسانی که باید آگاه شوند اصحاب رسانه و وبلاگ دانلود شریفی هستند که همیشه در کنار والیبال بوده اند و ما از آنها به عنوان یار پانزدهم یاد می کنیم. ما در مسابقات لیگ ملت ها و رقابت های جهانی 14 بازیکن داریم و نفر پانزدهم وبلاگ دانلود شریف و اصحاب رسانه ای هستند که برای یاری به والیبال آمده اند. اذعان دارم هرچقدر ارتباط خوب و تنگاتنگی بین فدراسیون و وبلاگ دانلود شریف باشد و به درستی اطلاع رسانی شود بسیاری از حواشی نه تنها از والیبال بلکه از ورزش کشور نیز کمرنگ تر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رفاقت خوشخبر و معروف علت اتفاقات اخیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفاقت خوشخبر و معروف علت اتفاقات اخیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید