صنایع تبدیلی کشاورزی در گلستان توسعه یابد

به گزارش وبلاگ دانلود شریف نورمحمد تربتی نژاد امروز پنج شنبه در آیین افتتاح دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی سرخنکلاته اظهار کرد: دشمن کوشش دارد با تحریم ها ایران را زمینگیر کند اما ما با طرح های توسعه ای و اشتغال زا تحریم ها را دور می زنیم.

صنایع تبدیلی کشاورزی در گلستان توسعه یابد

وی اضافه نمود: گلستان استان کشاورزی است و اقتصاد آن در این حوزه بیش از سایر بخش ها فعال است و توسعه صنایع تبدیلی می تواند به توسعه و پیشرفت استان یاری کند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گلستان ظرفیت های مختلفی در حوزه های گوناگون به ویژه در حوزه تجارت دارد.

وی افزود: با راه اندازی منطقه آزاد اینچه برون امکان تجارت بین الملل به وسیله راه آهن بیش از پیش افزایش می یابد و می توان امید داشت با اجرای پتروشیمی گلستان و بهره برداری از منطقه ویژه اقتصادی اترک، این پروژه ها محور توسعه و پیشرفت استان گردد.

تربتی نژاد با تاکید بر این که گلستان نیازمند اشتغال پایدار و مولد است، خواهان معین تکلیف پروژه پتروشیمی گلستان شد، گفت: اشتغال ایجاد شده در حوزه کشاورزی گلستان باید به فراوری رقابت پذیر با امکان صادرات و فروش منجر گردد.

وی با بیان این که بهره وری در آب و منابع فراوری کافی نیست، توضیح داد: از دستگاه های اجرایی و بانک ها انتظار داریم در پاسخ دادن منطقی به درخواست تسهیلات و دریافت وثایق بانکی تسهیل و تسریع نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "صنایع تبدیلی کشاورزی در گلستان توسعه یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنایع تبدیلی کشاورزی در گلستان توسعه یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید