اجاره مغازه در مدرن ترین پاساژ ایران، ارگ تجریش

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، اگر به دنبال اجاره مغازه برای راه اندازی صنف مورد نظر خود هستید، سری به پاساژ ارگ تجریش بزنید. این مرکز تجاری بزرگ و مدرن در میدان تجریش قرار گرفته است و به واسطه موقعیت جغرافیایی خاص، حمل ونقل آسان و ارزان و داشتن چشم انداز بسیار مطلوب به یکی از مقاصد گردشگری در کلان شهر تهران تبدیل شده است. به همین دلیل فعالان صنوف مختلفی چون پوشاک، آرایشی و بهداشتی، زیورآلات و… در این مرکز خرید مدرن حضور پررنگی دارند و بیشتر برندهای مطرح و محصولات لوکس در این مرکز خرید در انتظار مشتری هستند.

اجاره مغازه در مدرن ترین پاساژ ایران، ارگ تجریش

در مطلب امروز ما به معرفی این مرکز خرید پرداخته ایم؛ اگر قصد دارید کسب وکارتان را به این مرکز خرید منتقل کنید یا شغل جدیدی در پاساژ ارگ تجریش راه بیندازید، قبل از هر کاری این مطلب را بخوانید و از قیمت رهن و اجاره واحد فروشگاهی در آن با خبر شوید

مشخصات پروژه ارگ تجریش

زیربنای کل مرکز خرید ارگ تجریش، 70 هزار مربع مترمربع و زیربنای تجاری آن 11 هزار و 759 مترمربع است. این بنا دارای 200 واحد تجاری و 5 طبقه پارکینگ با ظرفیت بیش از هزار دستگاه خودرو است. همچنین این بنا دارای 7 هزار مترمربع بخش تفریحی، فرهنگی و رستوران است که فضای شهربازی آن یک هزار و 700 مترمربع است. گفتنی است که این بنا داری رستوران VIP با قابلیت برگزاری مراسم، جشن ها و میهمانی های بزرگ تجاری واداری، شهربازی سرپوشیده، فودکورت و سالن بولینگ است. ارگ تجریش همچنین دارای اسکلت فلزی، سقف عرشه فولادی و پوشش ضد حریق با مقاومت 120 دقیقه آتش سوزی است.

نکته قابل توجه این بنا اجرای 12 هزار متر عایق رطوبتی پنج لایه، پیرامون زیرزمین ها به همراه زه کشی است که باعث شده این بنا در برابر حریق، رطوبت و زلزله بسیار مقاوم باشد. از امکانات این بنای مدرن، می توان به 15 دستگاه آسانسور با ظرفیت بالای 10 نفر، 2 دستگاه آسانسور پانوراما، 18 دستگاه پله برقی،20 دستگاه تأسیسات تهویه مطبوع و هواساز، سینمای روباز در بام، کارواش و تون آپ، سردخانه بالای صفر و زیر صفر برای رستوران، سرویس بهداشتی در تمام طبقات و 150 باب انبار تجاری اشاره کرد.

همچنین این ارگ مدرن دارای سیستم هوشمند صوتی و تصویری یکپارچه IBMS، سیستم هوشمند برای صرفه جویی در مصرف انرژی در بخش تأسیسات مرکزی، روشنایی، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفای حریق سیستم کنترل و دسترسی، سیستم شبکه و اینترنت و سیستم دوربین مداربسته در مشاعات و پارکینگ است.

چرا اجاره فروشگاه در پاساژ ارگ

اگر به دنبال اجاره ملک در این مجتمع هستید، باید بدانید که این مرکز خرید الگویی کامل از فروشگاه های طلا و جواهر، عطر و ادکلن، کلکسیون آرایشی، پوشاک، لوازم خانه و الکترونیک است؛ بنابراین دست شما برای راه اندازی یک فروشگاه شیک با هر نوع محصول کاملاً باز است.

حمل ونقل و موقعیت جغرافیایی

این بنا در میدان تجریش یکی از معروف ترین میدان های تهران واقع شده است. میدان تجریش که نقطه پایانی خیابان ولیعصر تهران است، یکی از مکان های تجاری و شلوغ تهران به شمار می رود. شلوغ بودن تجریش دلایل بسیاری دارد؛ ولی یکی از دلایل اصلی آن وجود پاساژهای خرید است. پاساژهایی که در این منطقه قرار دارند شامل، پاساژ بعثت، پاساژ البرز، پاساژ میری، پاساژ تندیس (تندیس سنتر)، پاساژ قائم و جدید و مدرن ترین مجتمع تجاری تهران، یعنی ارگ تجریش است. بازار قدیمی، تکیه بزرگ تجریش و امامزاده صالح از نقاط دیدنی این محله است.

ارگ تجریش در میدان تجریش، خیابان سعدآباد واقع شده است و بهترین راه دسترسی به این مجتمع، مترو و اتوبوس های بی آرتی است. به هرروی حمل ونقل بسیار ارزان، تنوع متراژهای فروشگاه، شلوغی بیش از اندازه میدان تجریش و پاخوری زیاد این ارگ به واسطه تنوع خدمات و محصولات، چند دلیل بسیار محکم برای افرادی است که به دنبال راه اندازی کسب و کاری پردرآمد هستند به شمار می آید. درواقع، وسعت ساختمانی مرکز تجاری ارگ تهران در حدی است که جوابگوی نیاز کنندگی های مختلف، اصناف و شرکت های عرضه مستقیم کالا است. پس مانند سایر مراکز خرید نیازی نیست نگران یافتن مغازه دلخواهتان باشید.

چه اصنافی در ارگ تجریش پیروز هستند؟

به طورکلی اگر به دنبال راه اندازی صنف مورد نظر خود در این مجتمع هستید، باید بدانید که این مجتمع کشش خوبی در بخش عرضه پوشاک و وسایل تزئینی و همچنین صنایع دستی دارد. صنایع دستی از آن جهت که این ارگ در تاریخی ترین و پر توریست ترین منطقه کلان شهر تهران واقع شده است، اقبال خوبی دارند. البته اگر به دنبال راه اندازی فروشگاه صنایع دستی در این ارگ هستید، باید مغازه مورد اجاره خود را از بین طبقات یک تا 3 و با طول بر بسیار زیاد انتخاب کنید.

مساحت فروشگاه ها در این مجتمع

فروشگاه های این مجتمع در پنج طبقه به صورت بسیار مدرن در کنار هم چیده شده اند. همه این مغازه ها دارای سند مالکیت بوده و چیدمان مغازه ها به صورتی است که هیچ کدام از آن ها در پس زمینه قرار نگرفته و موقعیت دسترسی به آن ها بسیار آسان است. به هرروی اگر فکر می کنید که در این مجتمع با سالن های تنگ و تاریک برخورد خواهید کرد، کاملاً در اشتباه هستید. تمام فروشگاه های این مجتمع در موقعیت و چشم انداز مطلوبی قرار دارند. مساحت مغازه ها نیز بین 10 تا 340 مترمربع متفاوت بوده و فروشگاه های طبقات یک تا سوم آن گران تر از قسمت های دیگر است.

پاساژ قائم بهتر است یا ارگ تجریش؟

اگر بین اجاره مغازه در پاساژ قائم یا ارگ مردد هستید، باید به شما بگوییم بازار قائم یکی از معروف ترین مرکز خریدهای میدان تجریش است. این بازار 6 طبقه است و بیشتر از 700 واحد تجاری دارد؛ اما ساختار کلی این پاساژ قدیمی بوده و به واسطه داشتن سالن و ساختار معماری خاص، موردعلاقه همگان نیست؛ اما چنانچه ذکرشد، پاساژ ارگ به چند دلیل ازجمله مدرن بودن، تنوع محصولات و خدمات، وجود بخش های تفریحی برای بچه ها و رستوران ها و کافه های متعدد برای بزرگ سالان، پارکینگ با طبقه بندی کاملاً علمی و تخصصی بر اساس استانداردهای بین المللی و توجه به برند موردعلاقه خریداران، گردشگران و بازدیدکنندگان مدرن و محبوب است. پس اگر تصمیم خود را برای اجاره فروشگاه در مجتمع تجاری ارگ تجریش گرفته اید، باید به شما بگوییم که اجاره مغازه های این پاساژ بسیار گران است و اجاره ماهانه آنها از بالای 10 تا 50 میلیون تومان است.

اجاره بوتیک های زیر 20 متر

اگر به دنبال اجاره بوتیک های کوچک در ارگ تجریش هستید، باید به صورت ماهانه 10 تا 15 میلیون تومان بسته به متراژ و موقعیت جغرافیایی مغازه به عنوان اجاره بپردازید. در حال حاضر هزینه ماهانه اجاره یک واحد 18 متری واقع در همکف حدود 15 میلیون تومان و نرخ رهن آن 100 میلیون تومان است. این مغازه مناسب بیشتر مشاغل و برندها است و طول بر مناسبی دارد. همچنین اجاره ماهانه واحد دیگری با مساحت 14 مترمربع در همین طبقه حدود 10 میلیون و هزینه رهن آن 100 میلیون تومان است.

اجاره بوتیک های زیر 30 متر

اگر می خواهید صنف خود را در مغازه های بزرگ تر راه اندازی کنید به فایل های اجاره بوتیک های زیر 30 متر داشته باشید. در حال حاضر طبقات همکف و دوم مملو از واحدهای زیر 30 متری برای اجاره است. اجاره ماهانه این واحدها از 15 تا 30 میلیون تومان و نرخ رهن آن از 100 تا 150 میلیون تومان است.

همچنین هزینه ماهانه اجاره یک واحد 20 متری، واقع در طبقه همکف این مرکز خرید در حدود 15 میلیون تومان و نرخ رهن آن 150 میلیون تومان است. این مغازه مناسب بیشتر مشاغل و برندها است و طول بر مناسبی دارد. همچنین اجاره ماهانه واحد دیگری با 25 مترمربع در همین طبقه با سابقه فروش پوشاک زنانه در حدود 29 میلیون و نرخ رهن آن 100 میلیون تومان است.

اجاره بوتیک های زیر 50 متر

اگر توانایی پرداخت اجاره های سنگین تر از موارد ذکر شده را دارید به فایل های اجاره واحدهای 30 تا 50 متری در طبقه اول تا سوم توجه داشته باشید. اجاره ماهانه این واحدها از 30 تا 40 میلیون تومان بوده و نرخ ودیعه آن از 100 تا 200 میلیون تومان است. در حال حاضر هزینه ماهانه اجاره یک واحد 35 متری واقع در طبقه همکف این مرکز خرید در حدود 29 میلیون تومان و هزینه رهن آن هم 150 میلیون تومان است. این مغازه مناسب بیشتر مشاغل و برندها است و دارای سابقه فروش پوشاک مردانه است. همچنین اجاره ماهانه یک واحد دیگر با مساحت 50 مترمربع در طبقه همکف، حدود 40 میلیون تومان و نرخ رهن آن 100 میلیون تومان است. اجاره ماهانه یک واحد 46 متری، واقع در طبقه اول این مرکز خرید با طول بر مناسب نیز در حدود 29 میلیون تومان و هزینه رهن آن 90 میلیون تومان است.

اجاره بوتیک های زیر 100 متر

اگر به دنبال راه اندازی صنف خاصی هستید و به متراژ بالای 50 متر نیاز دارید به فایل های رهن و اجاره فروشگاه های بالای 50 متری در این ارگ توجه داشته باشید. در حال حاضر هزینه ماهانه اجاره یک واحد 100 متری، واقع در طبقه اول با طول بر 12 متر در حدود 30 میلیون تومان و هزینه رهن آن، یک میلیارد تومان است. این مغازه دارای ارتفاع 4 متری بوده و فقط مناسب برند پوشاک است. همچنین اجاره ماهانه یک واحد 100 متری در طبقه اول این مرکز خرید در حدود 30 میلیون تومان و هزینه رهن آن 550 میلیون تومان است. این واحد طول برکمی دارد.

سخن پایانی

اگر به دنبال رهن و اجاره مغازه در شلوغ ترین میدان شهر تهران هستید، بهتر است که سری به ارگ تجریش بزنید. قطعاً با دیدن نمای ساختمان حال خوبی به شما دست خواهد داد؛ زیرا این مرکز خرید از معماری مدرن و جالبی برخوردار است و نمای تمام شیشه، آن را زیباتر کرده است. این پاساژ جدید و مدرن از امکانات زیادی برخوردار بوده و اجاره ماهانه مغازه های این مجتمع از 10 تا 50 میلیون تومان و نرخ رهن آن از 90 میلیون تا یک میلیارد و 500 میلیون تومان است. در این مجتمع تجاری برندهای پوشاک اعم از ایرانی و خارجی حضور پررنگی دارند که در طبقات مختلف فعالیت می کنند.

ازلحاظ قیمت محصولات نیز باید بگوییم که قیمت ها در پاساژ ارگ، متوسط به بالا بوده و دارای سه کیفیت است. در بیشتر ایام سال در طبقه همکف این پاساژ جشن گرفته می شود و مقابل این پاساژ نیز پاتوقی برای پاساژگردهای هنری شده است و به دلیل وجود کافه های متعدد در این محل افراد هنردوست زیادی مقابل این پاساژ پاتوق می کنند. با وجود اینکه این بنا در سال 94 مورد بهره برداری قرارگرفته است، اما ازلحاظ شلوغی و پاخوری یکی از بهترین مجتمع تجاری کشور است.

این مقاله از خبرنگارن را مطالعه کنید

منبع: هومینگ

به "اجاره مغازه در مدرن ترین پاساژ ایران، ارگ تجریش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره مغازه در مدرن ترین پاساژ ایران، ارگ تجریش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید