استقلال حریف نساجی شد، پرسپولیس حریف آلومینیوم، شرط برگزاری دربی

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، هشت تیم پرسپولیس، استقلال، مس کرمان، آلومینیوم اراک، خیبرخرم آباد، خلیج فارس ماهشهر، مس رفسنجان و نساجی مازندران تیم هایی هستند که به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته اند.

استقلال حریف نساجی شد، پرسپولیس حریف آلومینیوم، شرط برگزاری دربی

مراسم قرعه کشی این مرحله بعدازظهر امروز سه شنبه در محل سازمان لیگ برگزار گردید که براساس آن دربی در مرحله یک چهارم نهایی برگزار نخواهد شد. برنامه این مسابقات به توضیح زیر است:

* خلیج فارس ماهشهر - مس رفسنجان

* استقلال تهران - نساجی مازندران

* پرسپولیس - آلومینیوم اراک

* مس کرمان - خیبرخرم آباد

بعلاوه قرعه کشی مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات جام حذفی انجام شد. بر این اساس برنده بازی ماهشهر با مس رفسنجان با برنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک با یکدیگر بازی خواهند کرد و برنده ملاقات استقلال - نساجی با برنده ملاقات مس کرمان و خیبر ملاقات خواهند کرد.

با قرعه کشی انجام شده تیم های استقلال و پرسپولیس تنها در صورت رسیدن به ملاقات فینال جام حذفی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

ملاقاتهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور روزهای 20 و 21 فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد. مسابقات مرحله نیمه نهایی هم احتمالا در روزهای 28 و 29 فروردین برگزار خواهد شد.

میزبان فینال این دوره از مسابقات هنوز معین نشده و براساس اعلام مسئولان سازمان لیگ پس از برگزاری مرحله یک چهارم نهایی آنالیز های لازم در خصوص شهر میزبان ملاقات فینال صورت خواهد گرفت. اما این ملاقات روز 7 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال حریف نساجی شد، پرسپولیس حریف آلومینیوم، شرط برگزاری دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال حریف نساجی شد، پرسپولیس حریف آلومینیوم، شرط برگزاری دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید