فروردین: سلطانی فر گفته بود 4 ماه مانده تا پایان دولت، خصوصی سازی را نهایی خواهد کرد

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا و ماجرای خصوصی سازی این 2 باشگاه صحبت کرد.

فروردین: سلطانی فر گفته بود 4 ماه مانده تا پایان دولت، خصوصی سازی را نهایی خواهد کرد

وبلاگ دانلود شریف - محمد مهدی فروردین بیان نمود: امکان خصوصی سازی نیست اما هردولتی یا هر مسئولی با این ادعا به نوعی مردم را فریب داده و منتظر شده دوران خدمتش به پایان برسد. ما در دوران خودمان و از زمان سلطانی فر با او نشست داشتیم و سلطانی فر به ما گفته بود 4 ماه مانده تا پایان دولت کار خصوصی سازی را نهایی خواهد کرد.

3 کننده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند و یکی از دلایل آن خصوصی سازی نشدن باشگاه های استقلال و پرسپولیس بود. برای خصوصی سازی باید زیرساخت آن فراهم شود و یکی از این زیرساخت ها تصویب لایحه نظام جامع باشگاه داری است اما لایحه تقدیمی به مجلس دچار نواقصی بود.

در بخشی از این لایحه که مرداد ماه به مجلس ارسال شده بود آمده است؛ هرگونه تصدی گری دستگاه های اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب سال 86 به جز شهرداری ها و هیئت های ورزشی در امر باشگاه داری و تیم داری حرفه ای ممنوع است. در دولت نو بر اساس مکاتبات صورت گرفته از طریق کمیسیون فرهنگی، لایحه ای به مجلس ارسال شد و هفته گذشته در دستو کار قرار گرفت و قرار است این هفته لایحه در مجلس بررسی و در صحن مجلس ارائه شود.

نبود لایحه تنها ایراد کار نیست، درحالی که هرساله صحبت از بدهی های هنگفت و نظام مالی غیر شفاف این باشگاه ها است، خصوصی سازی امر دشواری به نظر می رسد، بدهی هایی که ایجاد شدنشان بی ارتباط با آماتور بودن ادارکنندگان این تیم ها نیز نیست.

فروردین بیان نمود: طلبکاران این باشگاه ها به مجلس مراجعه می کنند! و اداره باشگاه ها به دست عده ای آماتور سپرده شده است.

بیشتر بخوانید

  • بیانیه باشگاه گل گهر پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا
بیشتر بخوانیدبیانیه باشگاه گل گهر پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیامنبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فروردین: سلطانی فر گفته بود 4 ماه مانده تا پایان دولت، خصوصی سازی را نهایی خواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروردین: سلطانی فر گفته بود 4 ماه مانده تا پایان دولت، خصوصی سازی را نهایی خواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید