اعزام حدود 60 ورزشکار به یونیورسیاد 2019 ، حضور ورزشکاران ایران در 6 رشته قطعی است

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، سی امین دوره یونیورسیاد دانشجویی از 12 تا 23 تیر ماه 1398 در ناپولی ایتالیا برگزار خواهد شد و تاکنون حضور ورزشکاران ایران در 6 رشته قطعی شده است.

اعزام حدود 60 ورزشکار به یونیورسیاد 2019 ، حضور ورزشکاران ایران در 6 رشته قطعی است

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ دانلود شریف، سی امین دوره یونیورسیاد دانشجویی از 12 تا 23 تیر ماه 1398 در ناپولی ایتالیا برگزار خواهد شد. این دوره از مسابقات در رشته های تیراندازی با کمان، ژیمناستیک هنری، دوومیدانی، بسکتبال، شیرجه، شمشیربازی، فوتبال، جودو، ژیمناستیک ریتمیک، شنا، تنیس روی میز، تکواندو، تنیس، والیبال، واترپلو، تیراندازی، راگبی و قایقرانی در بخش بادبانی برگزار خواهد شد.

ایران در این دوره از مسابقات در رشته های تکواندو، تیراندازی، تیراندازی با کمان، والیبال، جودو و شمشیربازی حدود 60 ورزشکار را اعزام خواهد نمود. حضور ایران در این رشته ها تقریبا قطعی شده است.

دوومیدانی، بدمینتون، ژیمناستیک و تنیس روی میز از اولویت های دوم برای اعزام به این مسابقات هستند.

لازم به ذکر است در دوره گذشته یونیورسیاد در چین تایپه ورزشکاران ایران در 7رشته یعنی والیبال(مردان)، تکواندو(زنان و مردان)، شمشیربازی (زنان و مردان)، بدمینتون(زنان)، وزنه برداری(مردان)، ووشو (زنان و مردان) و تیراندازی با کمان در رشته کامپوند (زنان و مردان) اعزام شدند که در خاتمه کاروان ورزشی ایران با 8 طلا، 4 نقره و 11 برنز و کسب 23 مدال در رده دهم نهاده شد تا بهترین نتیجه تاریخ ایران در بازی های دانشجویان دنیا به لحاظ کسب مدال برای ایران بدست بیاید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اعزام حدود 60 ورزشکار به یونیورسیاد 2019 ، حضور ورزشکاران ایران در 6 رشته قطعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام حدود 60 ورزشکار به یونیورسیاد 2019 ، حضور ورزشکاران ایران در 6 رشته قطعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید