پالار: برای حضور پیروز در جام جهانی نیازمند ویلچر استاندارد هستیم

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال گفت: برای این که بتوانیم در مسابقات جام جهانی بسکتبال با ویلچر که خرداد در تورنتو کانادا برگزار می گردد به صندلی خوبی دست پیدا کنیم، احتیاج به ویلچرهای مدرن، استاندارد و حضور در تورنمت برون مرزی داریم.

پالار: برای حضور پیروز در جام جهانی نیازمند ویلچر استاندارد هستیم

حسن پالار در گفت وگو با وبلاگ دانلود شریف، پس از قهرمانی تیمش در مسابقات قهرمانی آسیا - اقیانوسیه و کسب سهمیه رقابت های قهرمانی دنیا در کانادا، اظهار کرد: در رقابت های قهرمانی آسیا - اقیانوسیه که در تایلند برگزار گردید، ما به سختی قهرمانی را از چنگ ژاپن و استرالیا خارج کردیم. ما اگر بخواهیم در جام دنیای کانادا که 17 تا 24 خرداد در تورنتو کانادا برگزار می گردد، به صندلی خوبی دست پیدا کنیم باید از همین الان برنامه های خود را آغاز کنیم. البته من درخواست ها و پیشنهادات تیم را به انجمن بسکتبال با ویلچر دادم تا در اختیار فدراسیون قرار دهد. اگر فدراسیون با برنامه های ما موافقت کند، اولین اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای حضور در رقابت های جام دنیای کانادا از 22 اسفند آغاز خواهد شد.

او یکی از مسائل تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان را نبود ویلچرهای مدرن و استاندارد مطرح کرد و اضافه کرد: تیم ملی ایران در تایلند در دو جبهه با بسکتبالیست های ژاپن و استرالیا رقابت می کردند، یکی از لحاظ ویلچر و دیگری از جهت آماده بودن بازیکنان این دو تیم. ما برای این که بتوانیم در کانادا عملکرد موفقی داشته باشیم باید از ویلچرهای استاندارد و از یک تورنمنت برون مرزی محبت آمیز در ترکیه یا امارات برخوردار باشیم تا تیم آماده ای را راهی کانادا کنیم.

پالار ادامه داد: البته منتظر پاسخ فدراسیون هستیم تا ببینیم چقدر از برنامه ها و پیشنهاداتی که برای تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان ارائه دادیم حمایت و امکانات لازم را در اختیار ما قرار می دهند. هر چند تا به امروز فدراسیون جانبازان و معلولان حمایت های خوبی را از این تیم داشته و به خواسته های ما پاسخ مثبت داده است.

وی اضافه کرد: تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان در دوره قبل این رقابت ها به مقام پنجم دست یافت. هدف ما این است که به صندلی بهتر از پنجمی دست پیدا کنیم. البته این مهم زمانی محقق می گردد که فدراسیون هر چه سریع تر به برنامه های پیشنهادی ما پاسخ مثبت بدهد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان یکی دیگر از مسائل این تیم را کمبود بازیکن در کلاس یک پزشکی بیان کرد و گفت : در فراخوانی که دادیم، امیدوارم با همکاری هیات های استانی چند بازیکن خوب در این کلاس شناسایی و پس از تایید پزشک فدراسیون، آن ها را به تیم ملی جوانان دعوت کنیم.

پالار تاکید نمود: با توجه به زمان کمی که تا آغاز مسابقات جام دنیای بسکتبال باویلچر جوانان در کانادا داریم، اگر از الان به فکر آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر نباشیم کار سختی را پیش رو خواهیم داشت.

او در خاتمه در ارزیابی از وضعیت تیم های حاضر در جام دنیای کانادا گفت : در این رقابت ها 12 تیم از چهار قاره آسیا - اقیانوسیه، آمریکا، اروپا و آفریقا حضور خواهند داشت که تنها نسبت به تیم های ژاپن، استرالیا، اسپانیا، آلمان، ترکیه و انگلیس شناخت داریم. به هر حال کوشش ما این است که تیم آماده و خوبی را راهی کانادا کنیم تا بتوانیم بهترین صندلی را در جام دنیای کانادا به خود اختصاص دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پالار: برای حضور پیروز در جام جهانی نیازمند ویلچر استاندارد هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پالار: برای حضور پیروز در جام جهانی نیازمند ویلچر استاندارد هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید