افزایش دمای هوا در این بخش های کشور ، رگبار و رعد و برق در چند استان ، وزش باد شدید و گرد و خاک در بعضی منطقه ها

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، سازمان هواشناسی آخرین پیش بینی ها را از شرایط جوی کشور طی 5 روز آینده اعلام نمود.

افزایش دمای هوا در این بخش های کشور ، رگبار و رعد و برق در چند استان ، وزش باد شدید و گرد و خاک در بعضی منطقه ها

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، سازمان هواشناسی کشور گفت که طی 3 روز آینده در غالب منطقه ها کشور جو پایدار و آسمان صاف خواهد بود. تنها در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی، بعضی نقاط جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، جنوب شرق فارس و هرمزگان رشد ابرهای همرفتی و رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

از اواخر وقت روز پنج شنبه تا شنبه در بعضی نقاط شمال غرب ، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

سه شنبه و چهارشنبه در استان های ساحلی خزر و اردبیل دما افزایشی بوده و در سایر منطقه ها کشور گرما تداوم می یابد.

طی 5 روز آینده در شمال شرق ، شرق ، منطقه های از مرکز کشور و دامنه های جنوبی البرز در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود که در منطقه ها مستعد سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

شایان ذکر است از چهارشنبه تا اوایل هفته آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک با احتمال طوفان شن پیش بینی می شود.

جمعه و شنبه دریای خزر و 5 روز آینده شرق دریای عمان مواج و متلاطم است.

منبع: همشهری آنلاین

به "افزایش دمای هوا در این بخش های کشور ، رگبار و رعد و برق در چند استان ، وزش باد شدید و گرد و خاک در بعضی منطقه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش دمای هوا در این بخش های کشور ، رگبار و رعد و برق در چند استان ، وزش باد شدید و گرد و خاک در بعضی منطقه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید