افشای تصاویر گلکسی S23 در فروشگاهی در نیکاراگوئه

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، فروشگاه موبایل KM Cell Store در ماتاگالپا در کشور نیکاراگوئه، گلکسی S23 اولترا را آماده عرضه دارد. این فروشگاه در پستی در صفحه فیسبوک خود می گوید پرچمدار تازه سامسونگ به دست آن ها رسیده و آماده فروش است.

افشای تصاویر گلکسی S23 در فروشگاهی در نیکاراگوئه

در گزارش های قبلی تقریباً همه چیز درباره گلکسی S23 اولترا معین شد. خود سامسونگ حالا به کاربران اجازه می دهد پرچمدار تازه این شرکت را برای خرید، رزرو نمایند. اما مسئله به همین جا ختم نمی گردد؛ گزارشی تازه نشان می دهد که این گوشی به دست فروشگاهی در نیکاراگوئه رسیده و آماده فروش است.

فروشگاه موبایل KM Cell Store در ماتاگالپا در کشور نیکاراگوئه، گلکسی S23 اولترا را آماده عرضه دارد. این فروشگاه در پستی در صفحه فیسبوک خود می گوید پرچمدار تازه سامسونگ به دست آن ها رسیده و آماده فروش است.

فروش گلکسی S23 اولترا زودتر از موعد آغاز می گردد

در تصاویری که از این موبایل منتشر شده است، می توانیم ببینیم که سامسونگ مطابق شایعات رنگ های مشکی، سبز، کرمی و صورتی را برای S23 اولترا در نظر گرفته است. علاوه براین، در تصاویر می توان طراحی قاب عقب این گوشی را دید و متوجه شد که این محصول سال جاری ظاهراً زاویه های تیزتری نسبت به گلکسی S22 اولترا پیدا نموده است.

درمجموع S23 اولترا نسبت به نسل قبل تغییرات خیلی کمی داشته است. یکی از این تغییرات که در گزارش های قبلی هم به آن اشاره شده بود، افزایش میزان سنسور های دوربین عقب است. KM Cell Store می گوید این گوشی در مدل مجهز به 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی به دست آن ها رسیده است. بااین حال، قیمت محلی این محصول هنوز برای خریداران نیکاراگوئه ای معین نشده.

با توجه به اطلاعات افشاشده می دانیم که گلکسی S23 اولترا از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2، اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 استفاده می نماید. این گوشی نمایشگر 6.8 اینچی از نوع داینامیک امولد 2x با رزولوشن 1440p دارد و با گوریلا گلس ویکتوس 2 محافظت می گردد.

پرچمدار سامسونگ در قاب عقب از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی در کنار دو دوربین تله فوتو با امکان زوم 3 و 10 برابری و یک دوربین فوق عریض بهره می برد. این دستگاه انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد گرفت که از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می نماید. خانواده تازه سری گلکسی در تاریخ 12 بهمن ماه معرفی خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید

به "افشای تصاویر گلکسی S23 در فروشگاهی در نیکاراگوئه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای تصاویر گلکسی S23 در فروشگاهی در نیکاراگوئه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید