بازدید از موزه های استان کردستان 5 مهر برای عموم مردم رایگان است

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، بازدید از موزه های استان کردستان 5 مهر برای عموم مردم رایگان است.

بازدید از موزه های استان کردستان 5 مهر برای عموم مردم رایگان است

منصور مهرزاد اظهار کرد: علاقمندان به موزه و آثار تاریخی می توانند امروز چهارشنبه به مناسبت گرامیداشت روز جهانی جهانگردی به صورت رایگان از موزه های سطح استان بازدید نمایند.

وی اضافه نمود: در این راستا موزه مردم شناسی خانه کرد (عمارت آصف)، موزه باستان شناسی سنندج (عمارت ملا لطف الله) و کاخ موزه خسروآباد از ساعت 9 صبح تا 6 عصر آماده بازدید علاقمندان، گردشگران و مردم استان است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان یادآور شد: بعلاوه این اداره کل به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری برنامه های متنوعی را در سطح استان اجرا می نماید که از آن جمله میتوان به همکاری در برگزاری جشنواره موسیقی اقوام ایرانی در سطح ملی، جشنواره استانی سفره غذای کردی، نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی و موسیقی اقوام اشاره نمود.

وی اضافه نمود: برپایی نمایشگاه خودروهای کلاسیک و خودروهای آفرودی، نمایشگاه گلیم و فرش دستباف و رونمایی از وبسایت 2 زبانه روستای پالنگان در سطح استان از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای هفته گردشگری است.

منبع: همگردی

به "بازدید از موزه های استان کردستان 5 مهر برای عموم مردم رایگان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از موزه های استان کردستان 5 مهر برای عموم مردم رایگان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید