بازی The Talos Principle 2 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، اولین بازی قانون تالس (The Talos Principle) در سال 2014 عرضه شد. این بازی توانست موفقیت نسبتاً خوبی بدست بیاورد و یک عنوان دوست داشتنی به حساب بیاید. حال شرکت سازنده این بازی به نام Croteam تصمیم گرفته تا دنباله این بازی را نیز بسازد. نکته اصلی اینجاست که بازی قانون تالس یکی از عناوین بسیار خلاقانه بوده که در دنیای بازی های ویدئویی بسیار خاص است.

بازی The Talos Principle 2 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید

در بازی قانون تالس 2 شما در یک جهانی بسیار عجیب هستید. در این جهان انسان ها دیگر به صورت زیستی وجود ندارند ولی فرهنگ آن ها میان ربات ها به جای مانده است. حال شما در این جهانی خاص حضور داشته و باید کوشش کنید که زنده بمانید. نکته جالب اینجاست که در کنار عجیب بودن جهان، یک موجود بسیار بزرگ نیز در بازی وجود دارد که قدرت بسیار زیادی را در خود ذخیره نموده است.

هرچه شما در این بازی قانون تالس 2 بیشتر پیش بروید، با دلیل اصلی وجود بشریت آشنا خواهید شد. اینکه چرا انسان ها وجود داشتند و به چه دلیل از بین رفتند، به طور کامل در این بازی شرح داده شده است. شما تنها باید کوشش کنید در آن پیش بروید. دلیل اصلی نابودی انسان ها قول به آینده بهتر و تکرار اشتباهات گذشته است. حال نوبت شما در این جهان رسیده تا شرایط را بهتر کنید. تصمیماتی که شما می گیرید، نتایج مختلفی خواهد داشت که در روند بازی تغییر ایجاد می نماید.

در بازی قانون تالس 2 شما با پازل های نو و خاصی روبرو می شوید. این پازل ها اصلاً راحت نبوده و در اصل حالت فضایی خاصی دارند. همین موضوع باعث شده تا بازی قانون تالس 2 یک عنوان ساده نباشد. همینطور اینکه شرکت سازنده تصمیم گرفته تا این بازی را از حالت ساده در بیاورد. به همین خاطر شما با یک سیستم توانایی ها و قابلیت های مختلف روبرو هستید که باعث می شوند روند بازی تا حدی آسان تر بشود.

داستان بازی قانون تالس بسیار خاص است. به همین خاطر شما با یک عنوان معمولی روبرو نیستید. بلکه از لحاظ داستانی این بازی بسیار عمیق بوده و شما باید فکر خود را کاملاً باز کنید. با این حال طراحی کلی بازی به شکلی است که با داستان همخوانی داشته و شما باید در جهانی بازی بگردید تا رازهای مختلف را کشف کنید.

شرکت سازنده برای موسیقی بازی نیز وقت زیادی گذاشته است. در اصل موسیقی یکی از عناصر بسیار مهم یک بازی است و همین موضوع باعث شده تا شرکت سازنده وقت زیادی روی آن بگذارد. به همین خاطر در بازی قانون تالس 2 تعدادی از برترین آهنگ سازان حضور دارند تا از لحاظ موسیقی این بازی سطح بالایی داشته باشد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی The Talos Principle 2 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی The Talos Principle 2 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید