ببینید؛ بازسازی لست آو آس 2 اجازه می دهد در نقش گوستاوو سانتائولایا نوازندگی کنید

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، اگر اتفاقات سال گذشته را به یاد داشته باشید، گوستاوو سانتائولالا (Gustavo Santaolalla)، آهنگساز سری لست آو آس برای اولین بار به نوعی گفت که نسخه تازهی از قسمت دوم این سری در دست توسعه است. او در آن موقع گفت که بازیکنان می توانند شخصیت درون بازی او را در طول نسخه بازسازی شده ای که در آن موقع اعلام نشده بود، کنترل نموده و موسیقی هایی را اجرا نمایند. اکنون، به لطف انتشار یک ویدیوی تازه از بازی، به آنچه سانتائولالا درباره آن صحبت می کرد، نگاه دقیق تری داریم.

ببینید؛ بازسازی لست آو آس 2 اجازه می دهد در نقش گوستاوو سانتائولایا نوازندگی کنید

نوازندگی با سانتائولالا در واقع بخشی از حالت Guitar Free Play بازی خواهد بود. اگرچه، به جای نواختن گیتار، همانطور که جوئل را در تصاویر تبلیغاتی برای نسخه بازسازی دیده ایم، او ساز بانجو را خواهد نواخت. سانتائولالا، موسیقی دان و آهنگساز مشهور آرژانتینی، به خاطر موسیقی متن های مجذوب کننده خود که عناصر سنتی را با ukhwv معاصر ترکیب می نماید، تحسین بین المللی را به خود جلب نموده است. کارهای پیشگامانه او دو جایزه اسکار و سه جایزه گرمی را برای او به ارمغان آورده است.

لازم به ذکر است که این نسخه بازسازی شده، شاهد موارد اضافی مختلفی برای بازی اصلی خواهد بود که شامل بهبود های بصری کلی، همانطور که انتظار دارید حالت Speedrun، بعضی مراحل اضافی که در زمان توسعه کنار گذاشته شده اند و غیره می گردد. با این حال، چیزی که بسیاری از بازیکنان بیش از همه در خصوص آن هیجان زده هستند، حالت روگ لایک نو آن به نام No Return است.

این حالت قرار است طیفی از شخصیت های نسخه دوم نظیر الی، ابی، تامی و غیره را برای کنترل در اختیار بازیکنان قرار دهد. هر کدام از این شخصیت ها ویژگی های خاص خود را دارند که برای سبک های مختلف بازی طراحی شده اند. با پیشرفت بازیکنان، شخصیت ها و پوسته های بیشتری را می توانند باز کرد. می توان گفت که این حالت احتمالا علت اصلی بسیاری از علاقه مندان برای خرید این بازسازی خواهد بود.

بازسازی لست آو آس 2 در 19 ژانویه (29 دی) امسال برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید ویدیوی منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ بازسازی لست آو آس 2 اجازه می دهد در نقش گوستاوو سانتائولایا نوازندگی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بازسازی لست آو آس 2 اجازه می دهد در نقش گوستاوو سانتائولایا نوازندگی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید