بزرگ ترین ترانسفورماتور کوره قوس الکتریکی کشور رونمایی شد، فیلم

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، با حضور معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور از بزرگ ترین ترانسفورماتور کوره قوس الکتریکی با ظرفیت 178 مگاوات آمپر در شرکت دانش بنیان ایران ترانسفو رونمایی شد.

بزرگ ترین ترانسفورماتور کوره قوس الکتریکی کشور رونمایی شد، فیلم

به گزارش خبرگزاری وبلاگ دانلود شریف به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، صبح امروز و با حضور روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور از بزرگ ترین ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک رونمایی شد. این محصول دانش بنیان با ظرفیت 178 مگاوات آمپر به وسیله متخصصان شرکت دانش بنیان ایران ترانسفو فراوری و تجاری سازی شده است.

کوره قوس الکتریکی کاربردی گسترده و حیاتی در صنایع ذوب آهن و فولاد دارند و یکی از پراهمیت ترین تجهیزات سازندگان فولاد و صنایع وابسته به شمار می رود.

در نشستی با حضور معاون علمی رییس جمهور، مدیرعامل و متخصصان شرکت ایران ترانسفو، آخرین دستاوردها و برنامه های آینده این شرکت معرفی گشت.

در این نشست بعلاوه درخواست راه اندازی کارخانه نواوری برق و انرژی، فراوری بار اول کلید تنظیم ولتاژ قطع زیر بار، تاسیس صندوق پژوهش و فناوری با هدف تجاری سازی طرح های پژوهشی و فناور صورت پذیرفته در حوزه برق و انرژی و ارائه خدمات مالی و حمایتی، اخذ دریافت کارگزاری ارزیابی محصولات دانش بنیان در حوزه های مختلف و استفاده از اعتبار مالیاتی برای پروژه های تحقیق و توسعه مختلف از سوی مدیرعامل شرکت دانش بنیان ایران ترانسفو مطرح شد و معاون علمی رییس جمهور، دستورات لازم را برای پیگیری و تحقق این طرح ها صادر کرد.

لازم به ذکر است، محصول ترانسفورماتور کوره قوس الکتریکی که امروز رونمایی شد دارای ظرفیت 178 مگاولت آمپر است که به عنوان بزرگترین ترانسفورماتور حال حاضر کشور در این ابعاد، به وسیله متخصصان شرکت دانش بنیان ایران ترانسفو در داخل کشور طراحی و بومی سازی شده است.در طراحی و ساخت این کوره قوس الکتریکی، از روز آمدترین فناوری های های روزآمد دنیا بهره برده شده که همزمان به وسیله شرکت های صاحب نام این حوزه در ابعاد دنیای نیز استفاده می گردد.

شرکت ایران ترانسفو از چهار دهه قبل، طراحی و فراوری تجهیزات ترانسفورماتور را در کشور شروع نموده و مجموعه ظرفیت فراوری این کشور سالیانه 5000 مگاوات آمپر است.محصولات این شرکت به بیش از 37 کشور دنیا صادر می گردد و به عنوان بزرگترین سازنده ترانسفورماتورهای کشور و منطقه تا به امروز بیش از 100 میلیون دلار صادرات انواع ترانسفورماتورها را رقم زده تا خود را در شمار دانش بنیان های برتر صادراتی قرار دهد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "بزرگ ترین ترانسفورماتور کوره قوس الکتریکی کشور رونمایی شد، فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگ ترین ترانسفورماتور کوره قوس الکتریکی کشور رونمایی شد، فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید