بلواسکای با تغییر لوگو، از امکان مشاهده پست ها بدون حساب کاربری رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، بلواسکای که جایگزینی برای ایکس به شمار میرود، لوگوی خود را از آسمانی آبی به همراه چند ابر، به یک پروانه آبی تغییر داده است. بعلاوه جی گرابر، مدیرعامل بلواسکای گفته است که اکنون برای تماشا پست ها در این پلتفرم نیازی به ورود به حساب کاربری نیست؛ شما می توانید پست ها را هم از وب و هم از اپلیکیشن بلواسکای مشاهده کنید.

بلواسکای با تغییر لوگو، از امکان مشاهده پست ها بدون حساب کاربری رونمایی کرد

براساس گزارش ورج، با آنکه حالا همه کاربران حتی بدون حساب کاربری می توانند پست های شما را ببینند، شما می توانید در تنظیمات حساب خود چنین امکانی را غیرفعال کنید تا پست ها فقط برای کسانی که حساب کاربری دارند قابل مشاهده باشد. بلواسکای می گوید که این تغییر شرایط حساب شما را کاملاً خصوصی نخواهد کرد و برنامه های دیگر ممکن است به طریقی این درخواست شما را رعایت نکنند.

بلواسکای در بخش تنظیمات، در زیر گزینه غیرفعال کردن تماشای محتوای شما به وسیله دیگران می گوید: بلواسکای یک شبکه باز و عمومی است. این تنظیم فقط نمایان بودن محتوای شما را در برنامه و وب سایت بلواسکای محدود می نماید و سایر برنامه ها ممکن است این تنظیم را رعایت نکنند. به گفته جی گرابر: پست ها در بلواسکای همواره در ابزار توسعه دهنده و سایر برنامه ها عمومی بوده اند.

بلواسکای از لوگوی نو خود رونمایی کرد

بعلاوه بلواسکای حالا یک لوگوی نو دارد که یک پروانه آبی است. لوگوی قبلی این اپ یک آسمان آبی همراه با ابر بود. براساس گفته های مدیرعامل این شرکت، کاربران معمولاً از ایموجی پروانه برای نشان دادن بلواسکای استفاده می کردند. او بعلاوه گفته است: پروانه به نوعی به مأموریت ما برای تحول شبکه های اجتماعی به یک چیز نو اشاره دارد.

منبع: انتخاب

به "بلواسکای با تغییر لوگو، از امکان مشاهده پست ها بدون حساب کاربری رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلواسکای با تغییر لوگو، از امکان مشاهده پست ها بدون حساب کاربری رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید