ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان؛ تغییر بزرگ

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، تیم استقلال تهران در بازی هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:30 امروز در استادیوم نقش دنیا میهمان تیم سپاهان اصفهان خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان؛ تغییر بزرگ

استقلال در بازی هفته پانزدهم مقابل تراکتور مغلوب شد و پس از آن در جام حذفی پیروز شد این تیم را شکست بدهد تا راهی یک هشتم نهایی گردد.

سپاهان اصفهان پس از شکست برابر پیکان، در هفته پانزدهم مس کرمان را شکست داد و در جام حذفی هم سه بر صفر سایپا را از پیش رو برداشت.

ریکاردو ساپینتو درحالی به مصاف هموطنش یعنی ژوزه مورایس می رود که طلایی پوشان در اولین بازی فصل دو بر صفر استقلال را در استادیوم آزادی شکست داده بودند.

سیدحسین حسینی در بازی امروز به علت مصدومیت غایب خواهد بود و این موضوع فرصت اولین بازی در فصل را برای علیرضا رضایی فراهم می نماید. رضایی پیش از این نیمکت نشین بود و فرصتی برای بازی به دست نیاورده بود.

به نظر می رسد خط دفاعی استقلال امروز با حضور صالح حردانی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی و جعفر سلمانی تکمیل گردد. عارف غلامی و محمد حسین مرادمند به علت آسیب دیدگی شرایط مناسب برای بازگشت به ترکیب را به دست نیاورده اند.

با آسیب دیدگی رضاوند، مهدی مهدی پور، سعید مهری و زبیر نیک نفس انتخاب احتمالی ساپینتو در خط میانی خواهند بود.

در خط حمله هم کوین یامگا، مهدی قایدی و ارسلان مطهری می توانند گزینه مناسبی برای این سرمربی باشند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان

علیرضا رضایی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، سعید مهری، کوین یامگا، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

منبع: فرارو

به "ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان؛ تغییر بزرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان؛ تغییر بزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید