ورزش

دریاچه مونه ژاپن کجاست؟

دریاچه مونه ژاپن یکی از مقاصد دیدنی و طبیعی هیجان انگیز در کشور ژاپن است که به علت زیبایی خاص و آثار تاریخی و فرهنگی منحصربه فردش، جذابیت ویژه ای دارد. با چشم اندازهای خیره کننده، آب های صاف و درختان بلند و زیبا، این دریاچه به همراه فضای آرامش بخش و محیط...

10 بهمن 1402

جاهای دیدنی رودسر ، نقطه تلاقی جنگل و دریا

رودسر، واقع در استان گیلان، یک مقصد تفریحی و گردشگری شگفت انگیز است که با تاریخ طولانی و فرهنگ غنی خود، فرصت تجربه سفری فراموش نشدنی را برای شما فراهم می نماید. از ساحل های زیبا گرفته تا تپه های سرسبز و معابر شلوغ شهر؛ رودسر دارای دیدنی هایی مجذوب کننده...

20 دی 1402

تصاویر دیدنی دیدار دختر معلول پرسپولیسی با رونالدو ، رفتار خاص رونالدو و واکنش فاطمه حمامی

طرفدار معلول ولی پرتوان پرسپولیس با پیگیری های باشگاه پرسپولیس به آرزوی خود رسید و عصر امروز با کریستیانو رونالدو ملاقات کرد.

29 شهریور 1402

دردسر تازه در آستانه ملاقات پرسپولیس و النصر

تیم فوتبال پرسپولیس امشب در حالی به مصاف النصر عربستان خواهد رفت که در آستانه چند ساعت مانده تا بازی اعضای هیئت مدیره این باشگاه تا لحظه انتشار این خبر هنوز مجوز حضور در استادیوم آزادی را به دست نیاورده اند!

28 شهریور 1402

افشای علت اصلی انصراف ستاره مطرح برای پرسپولیسی شدن

یکی از حواشی عجیب اخیر فوتبال ایران، خرید مهاجم خارجی بدون مشورت و هماهنگی با یحیی گل محمدی بود!

26 شهریور 1402

سهمیه تنیس به بازی های آسیایی اضافه شد

فدراسیون تنیس از افزایش سهمیه این رشته در بازی های آسیایی هانگژو اطلاع داد.

13 شهریور 1402

دوئل تماشایی گرگ با سگ نگهبان ژرمن شپرد

سگ های نگهبان بسیار متنوعی وجود دارد، اما ژرمن شپرد در لیگ مخصوص به خود قرار گرفته است. این سگ ها که در سراسر دنیا مشهور هستند فعالیت هایی در زمینه حفاظت، گله داری، کار پلیسی و ... انجام می دهند.

8 شهریور 1402

برج میلاد، مرکز تهران

هرجای تهران که باشید، برج میلاد پیداست. بلندترین برج ایران که حتی از میان غبارهای خاکستری و ابرهای سفید، سرش را بیرون می آورد. این برج در شمال غربی مرکز و در منطقه 2 تهران قرار گرفته و آنها که بر بلندایش می روند، تمام مرکز را زیر پای شان احساس می نمایند.

1 شهریور 1402

از بی اعتنایی یک پرسپولیسی به گل محمدی تا شوخی مدافع تراکتوربا داور

پیش از شروع مسابقه بازیکن سابق پرسپولیس به سرمربی این تیم بی توجهی کرد و به سمت او برای خوشامدگویی نرفت.

26 مرداد 1402

8 راه چاره ساده برای افزایش فعالیت بدنی

اگرچه کمترین اندازه فعالیت بدنی توصیه شده در هفته به اندازه 150 دقیقه است، اما هرگونه فعالیت جسمانی بهتر از نداشتن فعالیت است.

21 مرداد 1402

مهره مخفی یحیی در ترکیب پرسپولیس را بشناسید

پرسپولیس در تابستان امسال تلاش بسیار زیادی کرد که سعید عزت اللهی را به اردوگاه سرخ بیاورد، اما قرارداد به جای مانده او با وایله و رضایت نامه سنگینش مانع این اتفاق شد. سرخ ها در پست هافبک دفاعی کمال کامیابی نیا را مازاد اعلام کردند و مسعود ریگی، بازیکن...

14 مرداد 1402

ولخرجی عجیب استقلالی ها برای سرمربی سابق!

با وجود خاتمه حضور ریکاردو ساپینتو در فوتبال ایران، همچنان این مربی، هر از گاهی خوراک خوبی برای رسانه ها فراهم می نماید. افشای مفاد قراداد ساپینتو جدیدترین مورد مربوط به این مربی پرتغالی است. نکته جالبی که در متن این قرارداد دیده می گردد، بعضی هزینه...

25 تیر 1402

کنایه امباپه به مسی و رونالدو

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، از جایزه برترین بازیکن فرانسوی فصل گذشته فرانس فوتبال برای پاسخ به نقدها درباره سهولت رقابت در فرانسه استفاده کرد.

17 تیر 1402

ساعت بازی تیم ملی والیبال ایران ، آرژانتین در لیگ ملت ها

مردان والیبال ایران روز یکشنبه ساعت 3:30 بامداد به مصاف آرژانتین خواهند رفت و ساعت 24 همان روز به وقت تهران با تیم کوبا ملاقات خواهند داشت.

17 تیر 1402

عایدی عجیب و میلیاردی بعضی اینفلوئنسرها ، 123 اینفلوئنسر شناسایی شده باید 17 میلیارد تومان مالیات بدهند

بعضی از بلاگرها و اینفلوئنسرهای اینستاگرامی ماهانه میلیاردها تومان عایدی دارند و مالیاتی که باید سالیانه بپردازند چند 10 میلیون تومان است.

12 تیر 1402

قایدی شاگرد تازه مجیدی در امارات

نخستین خرید خارجی اتحاد کلبا در جابجایی تابستانی، آندرس وومبرگر، مهاجم اهل اسلوونی بود که از تیم فوتبال سن لورنزو آرژانتین راهی امارات شد تا در فصل تازه به عنوان مهاجم اصلی برای تیم مجیدی به میدان برود.

7 تیر 1402

ترکیب تیم ملی کشورمان برای بازی مقابل قرقیزستان تعیین شد

تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین و آخرین بازی مرحله گروهی تورنمنت کافا از ساعت 18:30 به وقت تهران مقابل قرقیزستان به میدان خواهد رفت.

28 خرداد 1402

طارمی جانشین ستاره نامدار دنیا فوتبال ، انتقال بزرگ به فوتبال ایتالیا؟

یک رسانه ایتالیایی مدعی شد مهاجم تیم ملی ایران یکی از گزینه های خط حمله میلان به شمار می رود.

24 خرداد 1402

استعفای همزمان 3 مربی لیگ فزونی در هفته آخر

در انتها هفته سی ام لیگ برتر سه مربی روی استعفای خود تاکید و به نظر می رسد فصل آینده در تیم های جدیدی مربیگری خواهند کرد.

29 اردیبهشت 1402

رونمایی از جانشین طارمی در باشگاه پرتغالی ، خیال پورتو برای فروش ستاره ایرانی اش راحت شد!

مهدی طارمی اما وارد آخرین سال قرارداد خودش با پورتو می گردد و درباره تمدید قراردادش مردد است.

27 اردیبهشت 1402
تعداد: (395)