تصاویر زیبا از ساعت 8 صبح در منطقه ها مختلف جهان

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، برخاستن از خواب در اوایل صبح به خصوص در سفر بسیار لذت بخش است. یک عکاس بلژیکی، با ایده گرفتن عکس از مردم جهان در ساعت 8 صبح، موقعیت های جالبی را به تصویر کشیده است.

تصاویر زیبا از ساعت 8 صبح در منطقه ها مختلف جهان

مقاله های مرتبط:

یکی از برترین چیزها در سفر این است که شما این شانس را پیدا می کنید که با فرهنگ های متنوع آشنا شوید و متوجه تفاوت زندگی مردم در منطقه ها مختلف جهان شوید. با توجه به این موضوع، یک عکاس 10 سال گذشته عمرش را برای انجام یک ماموریت در سفر گذرانده است، تا ساعت های ابتدایی صبح را در کشورهای مختلف به ثبت برساند.

این پروژه که به وسیله عکاس بلژیکی به نام پاسکال مانیرتز Pascal Mannaerts شروع شد، ساعت 8 صبح در سراسر جهان نامگذاری شد و او را به سفر به 50 کشور در آسیا، آفریقا، آمریکای جنوبی و خاورمیانه تشویق کرد. در طی انجام این پروژه، پاسکال با افراد مختلفی دیدار کرد تا بتواند عکس هایی را از چگونگی شروع صبح به وسیله آن ها به تصویر بکشد. ایده شروع این پروژه به علت علاقه ذاتی عکاس به صبح در طی سفرهایش ایجاد شد.

پاسکال می گوید:

وقتی که من سفر به نقاط مختلف جهان و عکس گرفتن را شروع کردم، سریعا متوجه شدم که دوست دارم صبح ها خیلی زود بیدار شوم تا منطقه ها نوی را کشف کنم. این یعنی روشنایی زیبای صبح، احساس شروع یک روز نو در یک منطقه ناشناخته با یک فکر کاملا بانشاط. این احساس بی نظیر و ارزشمند است که ببینید زندگی بعد از گذشتن شب، دوباره شروع شده است. بعلاوه من در اوایل صبح قبل از اینکه فعالیت های روزانه افراد، هر یک از آن ها را به درون جهانی خودشان ببرد، احساس راحتی زیاد و حتی نزدیکی زیادی با افراد دارم.

پاسکال به زود برخاستن در صبح عادت داشت و هر چه بیشتر سفر می کرد، رفتارهای صبحگاهی، آیین های مذهبی و منظره ها بیشتری را در ساعت 8 صبح به وقت محلی به تصویر می کشید. عکس ها شامل بوسه خورشید بر صورت یک ساختمان در صحرای موریتانی، یک چوپان جوان در هنگام تماشای یک گله در مغولستان، مردی در هنگام اصلاح صورت در اول صبح در یک آرایشگاه در هند، عبادت اول صبح در میانمار و مسافران مترو در ژاپن است.

پاسکال می گوید:

من خیلی متعجب می شدم وقتی می دیدم شیوه زندگی، خلاقیت و فعالیت های روزانه افراد از یک مکان به مکان دیگر تا این حد فرق دارد. این زیبایی و تنوع افراد است که در عکس ها نمایان می گردد.

بعلاوه پاسکال می گوید که یکی از خاطرات مورد علاقه اش از این پروژه زود برخاستن در سواحل گنگس Ganges در واراناسی Varanasi در هند بوده تا مسافرانی را که از سراسر جهان در حال آب تنی کردن بودند، ببیند.

منبع: کجارو / lonelyplanet

به "تصاویر زیبا از ساعت 8 صبح در منطقه ها مختلف جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر زیبا از ساعت 8 صبح در منطقه ها مختلف جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید