روانشناسی

راهنمای انتخاب برترین مدل شلوارک برای انواع اندام مردانه و زنانه

آیا همواره موقع خرید شلوارک به این فکر می کنید که این شلوارک مناسب اندام شما است یا خیر. چگونه می توانید بفهمید که برترین شلوارک برای اندام شما کدام است؟ آیا می توانید برترین مدل شلوارک برای انواع اندام را تشخیص دهید؟ یا فقط به آخرین ترندهای روز توجه...

24 فروردین 1403

مهر تاییدی بر کیفیت ساخت ژاپن در فضا

فرودگر قمری SLIM پس از زنده ماندن در دومین شب قمری خود، عکس های جدیدی را به زمین فرستاد.

10 فروردین 1403

تجربه 48 ساعت وقت گذراندن با گوشی پرچمدار تازه سامسونگ

اگر شما از آن دسته کاربرانی باشید که منتظر رونمایی از پرچمدار نو سامسونگ بودند، احتمالا داشتن اطلاعاتی از ویژگی های آن برای شما مهم است. بنابراین باید بدانید که گلکسی اس 24 اولترا در طی 48 ساعت از انواع تست های مختلف عبور کرد و تمام ویژگی های خوب و بد خود...

3 بهمن 1402

جاهای دیدنی رودسر ، نقطه تلاقی جنگل و دریا

رودسر، واقع در استان گیلان، یک مقصد تفریحی و گردشگری شگفت انگیز است که با تاریخ طولانی و فرهنگ غنی خود، فرصت تجربه سفری فراموش نشدنی را برای شما فراهم می نماید. از ساحل های زیبا گرفته تا تپه های سرسبز و معابر شلوغ شهر؛ رودسر دارای دیدنی هایی مجذوب کننده...

20 دی 1402

ربات مخصوص آدم های شلخته ساخته شد، عکس

ایسنا نوشت: انباشته شدن لباس ها در کف اتاق خواب، مسئله ای است که والدین بیشتر نوجوانان را آزار می دهد اما این ممکن است به زودی به یک مشکل مربوط به گذشته تبدیل شود زیرا دانشمندان یک ربات را برای برداشتن لباس های کثیف ساخته اند.

5 آذر 1402

این قرص از آلزایمر پیشگیری می نماید ، بی خوابی برترین راه درمان

هنوز چیزهای زیادی درباره بیماری آلزایمر هست که نمی دانیم، اما ارتباط بین کم خوابی و بدتر شدن بیماری، رابطه ای وجود دارد که محققان در حال آنالیز آن هستند.

13 شهریور 1402

ایستاده چرت بزنید، آن هم در محل کار!، عکس

دیجیاتو نوشت: مهندسان یک شرکت ژاپنی محفظه ای ایستاده را طراحی نموده اند که می تواند به کارمندان اجازه دهد در محل کار شرکت های کوچک چرت بزنند.

26 مرداد 1402

روایت امانی از مسائل یک شهرک همسایه کارخانه آسفالت ، سارقان یک پل را جدا کردند و بردند

عضو شورای شهر تهران از شرایط یک شهرک در منطقه 19 ابراز نگرانی کرد و از شهرداری خواست برای حفظ بوستان ها این محله که همجوار با کارخانه آسفالت است، راه حلی پیدا کند.

24 مرداد 1402

ارتباط تغییرات عادات خواب با سلامت معده

متخصصان انگلیسی دریافتند که این می تواند تا حدودی نتیجه افت کیفیت رژیم غذایی در اثر پدیده به اصطلاح جت لگ اجتماعی باشد، یعنی زمانی که ساعات رفتن به خواب در طول هفته تغییر می نماید.

12 مرداد 1402

9 راه چاره برای جلوگیری از ابتلا به آلزایمر

بیماری آلزایمر رایج ترین نوع زوال عقل یا دمانس و یک اصطلاح برای توصیف دلیل از دست دادن حافظه و مهارت های تفکر است. ویژگی شاخص آلزایمر، خراب شدن تدریجی حافظه است. این بیماری منجر به کوچک شدن مغز و مرگ سلول های مغزی می گردد.

1 مرداد 1402

اگر این علائم گوارشی را دارید سریع به پزشک مراجعه کنید

فوق تخصص گوارش و کبد گفت: اگر فردی ناراحتی گوارشی مانند ترش کردن، یبوست، اسهال، آلرژی یا حساسیت غذایی، درد ناحیه شکم به مدت طولانی داشت باید به پزشک مراجعه کند.

19 تیر 1402

با این وسیله دور ریختنی خانه را تزیین کنید

استفاده از وسایل دور ریختنی در منزل و تبدیل آن ها به یک وسیله کاربردی بسیار لذت بخش و جالب است.

22 خرداد 1402

هر چیز که باید درباره انحراف چشم بچه ها بدانیم

شاید شما هم با یک کودک دارای انحراف چشم روبه رو شده باشید؛ این مشکل در بعضی از بچه ها دیده می شود و گاه آن ها را تا بزرگسالی همراهی می کند و نه تنها باعث تاری دید بچه ها بلکه باعث اختلال در زیبایی صورت آن ها هم می شود.

3 خرداد 1402

طراحی و ایده های دکوراسیون اداری

طراحی دفتر ، فرآیند سازماندهی فضا در یک محل کار است تا کارکنان را قادر سازد تا به طور موثر کار نمایند. طراحی دفتر شامل استفاده از فضاهای کاری ، مبلمان ، نورپردازی ، رنگ ها ، مواد و عناصر دیگر است. این طراحی عملکرد ، ارگونومی و زیبایی شناسی را در نظر می گیرد...

18 اردیبهشت 1402

احساسی مرموز که بیماری های مزمن را سرکوب می نماید

ممکن است یک غروب آفتاب، یک ارکستر هیجان انگیز یا یک تابلوی نقاشی خیره کننده باشد هر چیزی که شما را به وجد آورد یا باعث گردد اشک بریزید. کارشناسان معتقدند که جستجوی مداوم این تجربیات الهام بخش می تواند منجر به زندگی شادتر و سالم تری گردد.

2 اردیبهشت 1402

تمرین با خمیر کار درمانی برای بچه ها

در این مقاله قصد داریم با استفاده از خمیر کار درمانی تمریناتی را برای تقویت عضلات دست و انگشتان بچه ها، به شما آموزش دهیم. با انجام تمریناتی ساده به بچه ها خود یاری نمایید تا روند بهبود ضعف عضلات، مسائل دست و انگشتان آنها را رفع نمایید. زیرا بعضی از بچه...

11 فروردین 1402

من از سرزمین کاشی های فیروزه ای ام

منوچهر توانفر متولد 1320 اصفهان است. این را هم که نگوید، اصفهانی بودن را می گردد در صحبت کردنش پیدا کرد.او تا 18 سالگی در اصفهان مانده و بعد در سال 1338به تهران می آید و در رشته معماری دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته می گردد.

15 اسفند 1401

اگر این 10 نشانه را در بدنتان دارید، مراقب باشید

در ابتدا بهتر است بدانیم که دیابت دو نوع دارد؛ نوع اول، تا قبل از سن 40 سالگی در بدن نمایان می گردد و غیر قابل پیشگیری است. نوع دوم، بعد از سن 40 در بدن بروز پیدا می نماید که اغلب با سبک زندگی مناسب قابل پیشگیری است.

8 اسفند 1401

هرگز این وسیله را در اتاق خواب قرار ندهید!

اتاق خواب محل آسایش و آرامش هر فرد محسوب می گردد، بنابراین یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه اتاق خواب آن است.

25 بهمن 1401

مزایای سفر با تورهای مسافرتی ، تجربه سفری مطمئن و راحت

خیلی از افراد سفر به همراه تور را خسته نماینده می بینند و گمان می نمایند که این نوع سفر آن ها را محدود می نماید. به همین علت سفرهای انفرادی را ترجیح می دهند. اما آیا واقعا سفر با تور چنین است؟ در این مطلب از مزایای سفر به همراه تورهای مسافرتی، تورهای لحظه...

4 بهمن 1401
تعداد: (82)