تصاویر ، ماجرای گروه تذکر لسانی مردان در خیابان های قروه ، جنجال عجیب بازنشر یک عکس

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، از روز گذشته انتشار تصویری از حضور گروهی از مردان برای بیان تذکر لسانی در خیابان های شهر قروه در استان کردستان حسابی جنجال به پیدا نموده است. حقیقت اما چیست؟

تصاویر ، ماجرای گروه تذکر لسانی مردان در خیابان های قروه ، جنجال عجیب بازنشر یک عکس

وبلاگ دانلود شریف - گروه سیاسی: از روز گذشته تصویری با عنوان هایی مانند به خیابان آمدن گروه مردان تذنمودهنده لسانی در کردستان ، اولین گروه تذکر لسانی مردانه به خیابان ها آمدند یا مواردی شبیه آن در رسانه ها و سایت های متعدد داخلی و خارجی در حال باز نشر است.

در این خبر آمده است :

تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی از شهرستان قروه در استان کردستان (روز سه شنبه 22 فروردین)، حاکی از حضور افرادی با لباس متحدالشکل سفید با عنوان گروه تذکر لسانی است.

به گزارش رسانه های داخلی گروهی از مردان در شهرستان قروه با لباس روپوش سفید که بر پشت آن نوشته شده است گروه تذکر لسانی ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر به صورت چندنفره در اماکن عمومی تردد می نمایند. بر پشت لباس این افراد کدهایی درج شده است که ظاهراً شماره شناسایی فرد تذنمودهنده است.

حقیقت اما این است که تصویر بسیار قدیمی و دست کم مربوط به سال 95 است.

در همین باره رسانه محلی قروه 24 تصویری نو از همان منطقه منتشر و تاکید نمود که تفاوت های تابلو و کرکره و مغازه ها نشانه ای برای قدیمی بودن تصویر و فیک بودن این خبر است. قروه 24 با بیان این پرسش که بازنشر این تصویر در این بازه زمانی از سوی چه کسانی و با چه نیتی بوده است، تاکید نموده که چه نیکوست هر خبری را باور نکنیم و به شایعات دامن نزنیم

ضمن اینکه در جست وجو در همین باره خبری مربوط به سال 1395 را در سایت محلی سراب خبر شهرستان قروه رمی توان یافت که با تصویری مشابه همین عکس که فقط افراد رو به دوربین هستند خبر از شروع مانور تذکر لسانی داده است..

مانور تذکر لسانی همواه در سال های گذشته و در بسیاری از شهر های کشور در هفته لمر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک برنامه روتین اجرا می شد.

اما آنچه هست این تصویر مربوط به سال جاری نیست و این جنجال رسانه ای شاید ناشی از ناآگاهی بسیاری از رسانه های داخلی باشد، اما قطعا رسانه های خارجی اهدافی دیگر ا دنبال می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، ماجرای گروه تذکر لسانی مردان در خیابان های قروه ، جنجال عجیب بازنشر یک عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، ماجرای گروه تذکر لسانی مردان در خیابان های قروه ، جنجال عجیب بازنشر یک عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید