تغییرات سامسونگ در گلکسی S24 چیست؟ ، آیا قرار است گوشی نو خیلی گران تر گردد؟

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، با پشت سر گذاشتن عرضه گلکسی Z Fold 5 و Flip 5، شایعات در خصوص سری گلکسی S24 سامسونگ افزایش یافته است. اخیرا، گزارش شد که گلکسی S24 پلاس می تواند دارای صفحه نمایش کمی بزرگتر از گلکسی S23پلاس باشد و گلکسی S24 اولترا ممکن است چیزهای تازه زیادی ارائه دهد.

تغییرات سامسونگ در گلکسی S24 چیست؟ ، آیا قرار است گوشی نو خیلی گران تر گردد؟

به گزارش وبلاگ دانلود شریف و به نقل از فون آرنا، Galaxy S24 Ultra ممکن است تیتانیومی گردد، اما کپی کردن این ویژگی iPhone 15 Pro می تواند نتیجه معکوس داشته باشد. گلکسی S23 اولترا دارای قاب آلومینیومی آرمور است و دوام آن یکی از دلایلی است که آن را به یکی از برترین گوشی های سال 2023 تبدیل نموده است.

تیتانیوم قوی تر و سخت تر از آلومینیوم است، بنابراین می تواند فشار بیشتری را تحمل کند. بعلاوه در برابر خوردگی مقاوم است و بهتر به نظر می رسد. تیتانیوم گران تر از آلومینیوم است و اگر سامسونگ واقعا تصمیم به این تغییر بگیرد، ممکن است گلکسی S24 اولترا را از گلکسی S23 اولترا گران تر کند که در حال حاضر 1200 دلار قیمت دارد.

بعلاوه انتظار می رود اپل از تیتانیوم برای آیفون 15 پرو و پرو مکس آینده استفاده کند و این می تواند یکی از عوامل موثر در افزایش قیمت 200 دلاری باشد. آیفون 14 پرومکس دارای قاب فولادی ضد زنگ است و با وزن 240 گرم، یکی از سنگین ترین گوشی های موجود است و ساختار تیتانیومی می تواند آیفون 15 پرومکس را سبک تر کند زیرا تیتانیوم سبک تر است.

همین امر در خصوص Galaxy S24 Ultra صدق نمی کند. تیتانیوم چگال تر از آلومینیوم است و گلکسی S23 اولترا در حال حاضر 234 گرم وزن دارد. استفاده از تیتانیوم می تواند آن را سنگین تر کند و بنابراین مطمئن نیستیم که آیا این تغییر برای سامسونگ ایده خوبی است یا خیر.

بیشتر بخوانید:

  • دو گروه برنامه که برای موبایل شما خطرناکند | حذف شان کنید

شایعه شده که گلکسی S24 اولترا دارای سیستم دوربین پشت کمی بهتر، شارژ سریعتر و اسنپدراگون 8 نسل 3 یا تراشه اگزینوس تازه بسته به منطقه داشته باشد. بعلاوه می تواند صفحه نمایش 144 هرتزی داشته باشد.

با توجه به اینکه Galaxy Z Fold 5 کمی زودتر از حد معمول معرفی گردید، ممکن است سامسونگ گلکسی S24 را به جای فوریه، در ژانویه معرفی کند، اما ما فقط حدس می زنیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "تغییرات سامسونگ در گلکسی S24 چیست؟ ، آیا قرار است گوشی نو خیلی گران تر گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات سامسونگ در گلکسی S24 چیست؟ ، آیا قرار است گوشی نو خیلی گران تر گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید