آمار پرفروش ترین گوشی های 2023 اعلام شد؛ فزونی قاطع آیفون ها

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، اپل در سال 2023 برای اولین بار پس از تقریباً یک دهه، با پیشی گرفتن از سامسونگ به عنوان برترین تولیدکننده گوشی های هوشمند تبدیل شد. اما محبوب ترین گوشی های سال کدام بودند؟ ساعاتی قبل شرکت تحقیقاتی Canalys که شرایط بازار موبایل را بررسی می کند، آمار 10 گوشی پرفروش در سال 2023 را منتشر کرد که در تصویر زیر می توانید نام این گوشی ها و تعداد دستگاه های فروخته شده از هرکدام را ببینید.

آمار پرفروش ترین گوشی های 2023 اعلام شد؛ فزونی قاطع آیفون ها

بر اساس این آمار، 7 گوشی از 10 گوشی پرفروش 2023، آیفون ها هستند. برای یادآوری باید بگوییم که در سال 2022، 8 مدل آیفون در بین 10 گوشی پرفروش دیده می شدند. بر اساس گزارش شرکت Canalys، این اولین بار است که یک مدل آیفون پرو در صدر جدول قرار می گیرد. اما در رتبه اول، شاهد آیفون 14 پرو مکس سال 2022 هستیم و نه آیفون 15 پرو مکس جدیدتر. دلیل این امر احتمالاً این است که مدل قدیمی تر کل سال در بازار بوده، در حالی که آیفون 15 پرو مکس فقط چند ماه در دسترس بوده است.

محبوب ترین گوشی اندرویدی، گلکسی A14 4G سامسونگ است که در رتبه ششم قرار گرفته. همانطور که از نام این گوشی پیداست، از فناوری 5G نیز پشتیبانی نمی کند، که ظاهراً نشان می دهد مصرف کنندگان قیمت پایین را بر قابلیت ها ترجیح می دهند. رتبه A54 با توجه به جایگاه میان رده آن با قیمت 449 دلار در مقایسه با رده قیمتی زیر 200 دلار سری A14، همچنان قابل توجه است.

این نتایج به این دلیل نیز قابل توجه هستند که هیچ برند اندرویدی دیگری در این لیست وجود ندارد. این موضوع به ویژه برای شیائومی جالب است، زیرا گوشی های ردمی آن تا سال 2021 در این لیست ها حضور ثابتی داشتند.

چگونه می توانیم آیفون قدیمی را نو کنیم؟

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "آمار پرفروش ترین گوشی های 2023 اعلام شد؛ فزونی قاطع آیفون ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار پرفروش ترین گوشی های 2023 اعلام شد؛ فزونی قاطع آیفون ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید