خبرنگاران 9 داوطلب انتخابات مجلس در حوزه گچساران و باشت نام نویسی کردند

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، گچساران- خبرنگاران- فرماندار گچساران گفت:9 نامزد انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت تا به امروز نام نویسی کرده اند.

خبرنگاران 9 داوطلب انتخابات مجلس در حوزه گچساران و باشت نام نویسی کردند

علیرضا اتابک روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ دانلود شریف اضافه نمود: ثبت نام داوطلبان انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت از هشت فروردین آغاز شد و تا 14 فروردین ادامه دارد.

وی گفت: هفت نفر با حضور در فرمانداری گچساران و 2داوطلب با استفاده از نرم افزار برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کردند.

اتابک ادامه داد: افرادی که روش غیرحضوری را برای ثبت نام انتخاب می کنند برای تکمیل فرایند نام نویسی باید به فرمانداری مراجعه کرده و از ثبت نام خود اطمینان حاصل کنند.

وی ابراز کرد: داوطلبان کنندگی مجلس که در حوزه انتخابیه گچساران و باشت نام نویسی کردند هشت نفر بومی و بین 35 تا 66 سال سن دارند.

اتابک تاکید کرد: در حوزه انتخابیه شهرستان های گچساران و باشت، گچساران به عنوان حوزه اصلی محسوب می شود و در صورت انتخاب روش حضوری برای نام نویسی، داوطلبان می بایست به فرمانداری گچساران مراجعه کنند.

وی بیان کرد: روش ثبت نام در این دوره از انتخابات به سه شیوه اپلیکیشن موبایلی، نسخه رایانه و مراجعه حضوری به حوزه انتخابیه و ستاد انتخابات وزارت کشور خواهد بود.

نام نویسی از داوطلبان از ساعت هشت بامداد هشتم فروردین ماه به مدت یک هفته تا شنبه چهاردهم فروردین ماه انجام می شود.

28 خرداد امسال در شهرستان های گچساران و باشت شاهد برگزاری سه انتخابات شامل انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی و انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری خواهیم بود.

منتخب مردم شهرستان های گچساران و باشت در انتخابات مجلس یازدهم اعتبارنامه اش در مجلس شورای اسلامی رد شده بود.

در انتخابات هشتم اسفند پارسال غلامرضا تاجگردون با کسب 38هزار و 422 رای از مجموع 76 هزار و 528 رای صحیح ماخوذه به عنوان منتخب مردم به مجلس یازدهم راه پیدا کرده بود.

نام نویسی از داوطلبان انتخابات اولین میاندوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای حوزه های انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، تفرش، آشتیان و فراهان، بهار و کبودرآهنگ، گچساران و باشت، آستانه اشرفیه و میانه برگزار می شود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 9 داوطلب انتخابات مجلس در حوزه گچساران و باشت نام نویسی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 9 داوطلب انتخابات مجلس در حوزه گچساران و باشت نام نویسی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید